مهاجرت به استرالیا شرایط هزینه مدارک-کمک مهاجرت

دولت استرالیا به‌منظور پناهندگی ویزای متعدد بشردوستانه داشته که هر یک از این ویزه‌ها به افراد خاصی تعلق می‌گیرد. ویزه پناهندگی نوع فرعی 201 بشردوستانه برای افرادی صادر می‌شود که در کشورهای شان زندگی و تحت تعقیب قرار دارند. ویزه پناهندگی نوع فرعی 203 بشردوستانه یک ویزه فوری بوده و به افرادی که در کشورهای شان تحت تعقیب قرار دارند و با تهدید جدی روبرو هستند، صادر می‌شود. هم‌چنان ویزای پناهندگی نوع فرعی 204 در اختیار زنانی قرار می‌گیرد که در معرض خطر و تحت اذیت و آزار جنسی جدی قرار داشته و از سوی کسی حمایت نمی‌شوند.

  • علاوه بر آن متقاضیان می‌توانند از طریق روش‌های اسپانسرشیپ خانواده، برای فرزندان، والدین و همسر خود ویزای استرالیا را دریافت کنند.
  • این ویزاها نسبت به دیگر ویزاهای اقامت دائم استرالیا روش‌هایی کم‌هزینه‌تری هستند.
  • توجه داشته باشید که حداقل نمره زبان مورد نیاز برای اخذ این ویزا آیلتس 6 و یا 64 تافل است.
  • با دریافت ویزای اقامت دائم استرالیا، از مزایای مدیکر استرالیا (طرح درمان ملی) بهره مند شوید.
  • مهاجرت به استرالیا اگر از طریق مسیر درستی طی شود، قطعا با موفقیت همراه خواهد بود.

اما نکته مثبت اینجاست که در ازای هزینه‌های بالایی که دارد، امکانات رفاهی و محیط فوق‌العاده مناسبی را برای کار و زندگی فراهم کرده است. به طوری که میزان درآمد متوسط سالیانه افراد در این کشور با توجه به تفاوت شغل و میزان تخصص هر فرد، حدودا بین ۷۰ تا ۹۰ هزار دلار است. یکی از دلایل رشد مهاجرت به استرالیا، دانشگاه‌های منحصربه‌فرد این کشور است. لازم به ذکر است که هزینه تحصیل در استرالیا ۲۰ درصد از تحصیل در کانادا بیشتر است. مثلا برای گرفتن مدرک لیسانس سالانه باید شهریه‌ای معادل ۲۰ تا ۳۵ هزار دلار پرداخت کنید.

آیا دریافت اقامت دائم استرالیا سخت است؟

طبق این جدول، هرکس با داشتن شرایط مورد نظر، امتیاز مشخص شده را دریافت می‌کند. به عنوان مثال ممکن است بر اساس مهارت و شرایط خود بتوانید 65 امتیاز دریافت کنید، در این صورت امکان اخذ ویزای 189 استرالیا را خواهید داشت. از طریق مختلف ازجمله اخذ ویزای کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، والدین، تحصیلی و..

اگر شما هم نمی‌خواهید جزو این افراد باشید و با موفقیت به کشور استرالیا برسید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. ویزای کار استرالیا یکی از مرسوم‌ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم این کشور است. امنیت اقتصادی حاکم در استرالیا موجب توسعه بازارکار و کاهش نرخ بیکاری در این کشور شده است. به همین دلیل خیلی از نیروهای کار از کشورهای مختلف دنیا راهی استرالیا می‌شوند. دریافت اقامت استرالیا و مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری و راه انداختن تجارت و کسب و کار در این کشور بسیار محبوب و معمول است.

وضعیت جغرافیایی و آب و هوای استرالیا از دیگر مواردی است که باعث سردرگمی مهاجران می‌شود. با توجه به این که این کشور در نمیکره جنوبی قرار گرفته است، فصل‌ها در این کشور متضاد فصول مجله خبری مهاجرت در نیمکره شمالی است. به‌طور کلی استرالیا کشور سردسیری نیست و عموما دماهای زیر صفر را تجربه نمی‌کند. طبق سرشماری سال ۲۰۲۱، آمار ایرانیان در استرالیا ۸۱ هزار و ۱۱۹ نفر است.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا، راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا

اما این را دولت استرالیا تصمیم می‌گیرد که فرد شایسته کدام نوع از ویزای نوع یا کلاس بشردوستانه است. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری، از مرسوم‌ترین و سریع‌‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است، که به شیوه‌های مختلف و تحت عناوین مختلف امکان‌پذیر است. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و ویزای گلوبال تلنت سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا هستند. میانگین هزینه زندگی در استرالیا برای یک دانشجوی خارجی ۲۱ هزار دلار استرالیا در سال برآورد می‌شود.

ویزای کاری استرالیا