مهاجرت به استرالیا : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023-کمک مهاجرت

آن‌ها می‌توانند از طریق ساب کلس‌های 804، 884، 864، 173، 143، 103 و 870 اقدام کنند. برخی از ویزاهای نامبرده به صورت موقت و برخی تحت شرایطی همراه با اقامت دائم هستند. افرادی که اقامت استرالیا دارند، می توانند نقش حامی یا اسپانسر را ایفا کرده و اقامت موقت یا دائم استرالیا را برای اعضای خانواده خود نیز بگیرند. ویزاهایی که در این بخش صادر می‌شوند، ویزای خانواده استرالیا Family Visa نام دارند. ویزاهای ازدواج و پارتنر هم که از اسمشان مشخص است به چه منظور به‌کار می‌روند.

وضعیت اقتصاد در استرالیا مطلوب و نرخ بیکاری هم پایین است و یک نکته‌ مهم آن که بسیاری از زمینه‌های شغلیِ متنوع در استرالیا، مخصوصا پس از کرونا، نیاز به نیروهای کاری متخصص و حرفه‌ای دارند. توضح کامل سرمایه گذاری را میتوانید در بخش سرمایه گذاری استرالیا مطالعه نمائید. این دلایل در کنار بی‌شمار مزایای دیگرِ زندگی و اقامت در استرالیا منجر شده تا این کشور بعد از آلمان و کانادا، مهاجرپذیرترین کشور توسعه‌یافته حال حاضر دنیا باشد.

ویزاهای کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری دو نوع ویزای دیگر هستند که نسبت به ویزاهای اسکیل ورکر شرایطشان آنچنان سخت‌گیرانه نیست اما در عوض به سرمایه اولیه بیشتری نیاز دارند. برای دریافت ویزای پیوست به خانواده در استرالیا، گزینه‌های متعددی را پیش روی خود دارید. در ادامه ویزاهایی که می‌توانند برای مهاجرت هر یک از اعضای خانواده به استرالیا اخذ شوند، ذکر شده است. علاوه بر این موضوع اگر قصد داشته باشید تا در روند مهاجرت خود از وکیل مهاجرتی کمک بگیرید، هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا هم با توجه به موسسه‌ای که انتخاب می‌کنید، به هزینه‌ها افزوده خواهد شد.

بر اساس قوانین استرالیا فرزندی که در خاک این کشور به دنیا نیامده باشد در صورتی که یکی از والدین او شهروندی این کشور و یا اقامت دائم داشته باشد می‌تواند برای دریافت تابعیت استرالیا اقدام کند. ۱–ویزای ۸۰۱ و ۱۰۰ ویزاهای اقامت دائم به حساب می­آیند ، با گرفتن این ویزا می‌توانید بصورت تمام وقت در این کشورمشغول به کار شوید ، بصورت رایگان تحصیل کنید، اسپانسر اقوام درجه یک خود شوید و پس از کسب شرایط لازم تابعیت این کشور را دریافت کنید. در ابتدا در روشویزای موقت ۱۸۸ویزایی با اعتبار۴ سالهدریافت خواهید کرد و امکان تمدید این ویزا به مدت۲ سالنیز وجود دارد. فرد دو سال پس از ورود به خاک این کشور باید به رتبه تجاری موفقی دست یابد، تجارت خود را به عمل برساند و در این صورت اقامت دائم به خود شخص و خانواده او تعلق خواهد گرفت. دانشجو حین تحصیل در این کشور می‌‌تواند به مدت۲۰ساعتدر هفتهکار نیمه وقتداشته باشد. فرد پس از تمام کردن دوره تحصیل به مدت شش ماه می‌تواند به دنبال شغل مورد نظر خود باشد که در این صورت ویزای موقت کار ۱ سالهاو صادر خواهد شد.

اگر والدین یا یکی از آنها شهروند استرالیا باشند و پاسپورت این کشور داشته باشند کودک حتی اگر خارج از خاک استرالیا متولد بشود نیز تابعیت استرالیا را خواهد داشت. تحصیل در استرالیا از بهترین فرصت‌هایی است که یک فرد می‎تواند در طول زندگی آکادمیک خود تجربه کند. همین ابتدا بهتر بدانید که مهاجرت به استرالیا از طریق دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی کار خیلی راحتی نیست. ⬅ در ویزای تحصیلیهر چقدر سن متقاضی کمترو گپ یا وقفه تحصیلی کمتر باشد، شانس دریافت ویزا بیشتر می‌شود. تجربه نشان داده که در مسیر مهاجرتی، مطمئن‌ترین و منطقی‌ترین کار، استخدام وکلای مهاجرتی است. اطلاعات به روز وکلای مهاجرتی، آشنایی آنها با پیچ و خم‌های قانونی کشور مقصد و تجربه آنها در مواجه با پرونده‌های مشابه، می‌تواند راهگشا باشد.

اگر همین حالا اقامت استرالیا را بگیرید و وارد این کشور شوید، هیچگونه رفتار غیرانسانی و تبعیض‌نژادی نخواهید دید. آخرین چیزی که برای مردمان این کشور مهم است، دین، نژاد، ملیت و رنگ پوست افراد است. روش دیگر این است که شما از کارت های اعتباری چه به صورت آنلاین و چه به صورت کاغذی استفاده کنید. دریافت چک و یا حواله های بین المللی که به آنها International Money Order هم گفته می شود از طریق بانکهای خارج از کشور خم امکان پذیر هستند.

پارک‌های دوست‌داشتنی، اقتصادی پویا، آسمانی آفتابی، مدارس عالی و مناظر طبیعی خارق‌العاده از دیگر ویژگی‌های شهر پرث است. چشم‌انداز شغلی به ویژه در حوزه‌های صنایع معدن، گردشگری، سلامت و فناوری برای مهاجران مناسب است. ساکنین این شهر می‌توانند از انواع فعالیت‌های فرهنگی همچون اپرا لذت ببرند و یا زمان خود را در سواحل شنی و گرم آن سپری کنند.

  • در چنین شرایطی متقاضی ملزم است مبلغی را به عنوان جریمه به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت کند.
  • همچین این کشور در جایگاه دهمین کشور جهان از نظر درآمد سرانه ملی، رتبه 25 در بهترین صادر کننده و رتبه 20 در بهترین وارد کننده قرار دارد و از نظر شاخص‌های توسعه انسانی نیز در مقام هفتم در سال جاری میلادی قرار گرفته است.
  • اگر بعد از اگوست 1986 در استرالیا بدنیا آمده اید و هیچ کدام از والدنیتان شهروند یا PR نبوده اند اما اکثر زندگی خود را تا قبل از سن 10 سال در استرالیا گذرانده باشید در این شرایط بعد از تولد 10 سالگی به طور اتوماتیک شهروند استرالیایی محسوب میشوید.
  • برای این امر در برخی از ویزاهای سرمایه گذاری در ابتدا به متقاضیان یک اقامت 2 ساله و در صورت تمدید یک اقامت 3 ساله داده می شود که پس از 5 سال متقاضیان می توانند پاسپورت این کشور را دریافت کنند.
  • استرالیا هم مانند اکثر کشورهای دنیا مسیر سرمایه گذاری را برای اعطای اقامت خود به مهاجران ایجاد کرده است اما باید بگوییم اداره مهاجرت استرالیا ویزای کارآفرینی از گروه سرمایه گذاری را ایجاد کرده است که شرایط بسیار مناسبی به نسبت ویزاهای سرمایه گذاری دیگر کشورها دارد.
  • تحصیل در استرالیا، اقامت دائم از طریق برنامه Skilled Worker، برنامه های سرمایه گذاری و برنامه های کارآفرینی از بهترین روش های مهاجرت به استرالیا هستند.
5 نوع سرمایه گذاری در استرالیا وجود دارد که درحال حاضر تنها دو نوع آن آزاد و قابل اجرا است و 3 نوع دیگر آن توسط دولت استرالیا بسته می باشد. حال مراحل سرمایه گذاری برای هر 5 را به اختصار و به صورت آیتم بندی شده برای شما عنوان میکنیم. ایمیگو پلتفرم واسطه‌ای است بین متقاضیان مهاجرت و آژانس‌های مهاجرتی با هدف هموار شدن مسیر مهاجرت. با ایمیگو مهاجران ساده‌، ارزان و کم‌دردسر مهاجرت می‌کنند و در مقابل، آژانس‌های مهاجرتی نیز بدون صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغ کسب‌وکار خود، به مشتری واقعی دست می‌یابند. هزینه‌های مربوط به دریافت ویزا با توجه به نوع برنامه مهاجرتی متفاوت خواهد بود اما همه این روش‌ها شامل موارد مشترکی همچون هزینه‌های دولتی صدور ویزا، هزینه وکیل مهاجرت و خرید بلیت می‌شوند.

مهاجرت به استرالیا با توجه به قوانین مهاجرتی روش های بسیار متنوع و ایده آلی جهت مهاجرت دارد. در این عنوان روش های مهاجرت به استرالیا را نام برده و هر یک را توضیح می دهیم. یعنی اگر والدین ویزای موقت داشته باشند، به کودک نیز ویزای موقت تعلق خواهدگرفت.

ویزای نخبگان استرالیا

پیش از هر چیز باید بگوییم این روشبدون مجوز و غیر قانونیاست که یکی از راه‌هایی است که متاسفانه در ایران بسیار مرسوم شده و موسسه مهاجرتی فارس مهاجر به هیچ عنوان این راه را به شما پیشنهاد نمی‌کند. میلیون نفر در استرالیا زندگی می کنند که مهاجرت عامل اصلی این تغییر بوده است. اهالی جزیره تورس به ملانزی ها معروفند مجله خبری مهاجرت و سواحل شمالی و آبهای استرالیا به طور معمول مورد استفاده ماهی گیران مناطق جنوبی آسیا قرار می گرفته است. این نقطه آغاز در پی مهاجرت ساکنان جنوب شرقی آسیا از طریق خشکی های متصل کننده دو قاره در آن زمان و آب گذرهای باریک بوده است. این ساکنان اولیه احتمالاً اجداد استرالیایی های کنونی این کشور هستند.

نمره زبان برای مهاجرت به استرالیا