مهاجرت به استرالیا : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023-کمک مهاجرت

افراد متقاضی اخذ این ویزا می‌بایست اثبات نموده که در 2 سال گذشته مشغول به فعالیت در یکی از زمینه‌های مذکور بوده اند. همچنین شخصی که قصد دارد برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای گلوبال تلنت اقدام کند، حتما باید ثابت کرده که حضورش در استرالیا برای این کشور سودمند خواهد بود و نقش موثری در استرالیا به ویژه از نظر اقتصادی و فرهنگی خواهد داشت. همچنین شخص متقاضی برای اقدام از این روش به یک معرف نیازمند خواهد بود و کسانی که موفق به اخذ این ویزا شوند می‌توانند همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز با خود به استرالیا بیاورند. سال‌های بین 2020 تا اواخر سال 2021 میلادی، تبعاتی منفی قابل توجهی برای اقتصاد کشورهای مهاجرپذیر همچون استرالیا داشت، زیرا به دلیل محدودیت‌های سفر، حجم کلی و نرخ مهاجرت کاهش چشمگیری داشت. به همین دلیل برای سال 2021 و با فروکش کردن بحران کرونا تا حد بسیار زیادی، ایجاد تغییرات عمده‌ای در دستور کار قرار گرفت تا با انجام اصلاحاتی در برنامه‌های مهاجرتی استرالیا، بازپروری از این 2 سال سخت برای تقریبا همه مردم جهان و کشورها در همه امور از جمله امور مهاجرتی راحت‌تر گردد.

یکی ازمحکم‌ترین ویزاهادر بسیاری از کشورها و همچنین استرالیا ویزای تحصیلی می­یاشد این ویزا کمترین ضریب خطا را دارد و در پروسه اخذ آن افراد با کمترین مشکل روبرو خواهند بود. وجود بهترین و معتبرترین دانشگاه‌ها در سطح جهانی یکی از دلایل اصلی مهاجران برای تحصیل در این کشور می­باشد. که این بدیل ذات مهاجرپذیر و فرهنگی و شرایط ویژه‌ای است که دولت در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

استرالیا به عنوان یک کشور توسعه‌یافته از نیروهای کار حمایت و امنیت شغلی آن‌ها را تضمین می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم بعد از ورود به استرالیا به دنبال باز کردن حساب بانکی در این این کشور باشید و شما می توانید با مراجعه به هر بانکی در مدت زمان کوتاهی حساب خود را ایجاد کنید و پیشنهاد میکنیم قبل از ورود به استرالیا این کار را انجام ندهید. همسر و فرزندان زیر 23 سال خود را می توانید با خوب به استرالیا ببرید.

در دپارتمان مهاجرت به استرالیا ما انواع ویزای استرالیا را از ویزای تجاری و سرمایه گذاری گرفته تا ویزا های اسپانسرشیپ خانواده پوشش می دهیم و بعد از سالها کار موفق همچنان تلاش داریم که بهترین نتیجه ها را برای شما رقم بزنیم. 4- زمانی که جواب شما از اداره مهاجرت استرالیا آمد وارد مرحله بعدی کار خواهید شد. به شما قول می دهیم که در آن زمان شما احساس خواهید نمود که تازه در پله اول کار قرار گرفته اید. تازه آن موقع با عمل انجام شده مواجه می شوید و می گویید حالا چی کار کنم؟ ما هم کاملا این احساس شما را درک می کنیم. ما می دانیم که اخذ اقامت یک کشور و داشتن اجازه مهاجرت به یک کشور تنها 30% از کل کارهایی می باشد که در ارتباط با مهاجرت انجام می گردد. این وظیفه ما می باشد که در آن زمان خاص نیز پشتیبان شما بوده و شما را در اموری از جمله پیدا کردن یک کار متناسب و پیدا کردن یک محل سکونت یاری نماییم.

نگاه اجمالی به استرالیا

تهیه و گردآوری مدارک لازم برای اقامت استرالیا یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به این کشور می باشد. افسر پرونده پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه در مورد ویزای مورد نظر شما تصمیم می گیرد پس هرگونه نقصی در مدارک ممکن است باعث ریجکتی ویزا شود و شما را از اقامت استرالیا باز دارد. هر کدام از مسیرهای مهاجرتی شرایط و مدارک خاصی را لازم دارند به عنوان مثال در مسیر تحصیلی لازم است که متقاضی از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش دریافت نموده باشد در صورتی که برای مسیر کاری داشتن جاب آفر الزامی است.

مهاجرت به استرالیا به همراه خانواده

جهت گرفتن پاسخ سوالات مهاجرتی خود و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. گفتنی است که این ویزا نسبت به دیگر اقسام ویزای مهارتی مجله خبری مهاجرت استرالیا، شرایط آسان‌تری دارد. اگر والدین یا یکی از آنها مقیم دائم استرالیا باشد کودکی که در استرالیا متولد می‌شود تابعیت استرالیا را خواهد داشت.

ویزاهای نیروی کار ماهر عموما شیوه راحت‌تری برای مهاجرت به استرالیا هستند. با توجه به وجود تست‌های سلامت قبل از اعطای ویزا ممکن است ابتلا به این بیماری باعث ریجکت شدن درخواست شود؛ اما فرد می‌تواند از ویزای درمانی استفاده کند و برای درمان بیماری خود به این کشور مهاجرت کند. برای مهاجرت به کمک برخی از برنامه‌های مهاجرتی، مانند ویزای ساب کلاس ۱۸۹ و ساب کلاس ۱۹۰ باید امتیاز معینی را از سیستم امتیازبندی مهاجرتی این کشور به دست آورید.

در این میان، شغل و رشته مورد نظر شما امتیاز قابل توجهی را دریافت خواهد کرد و علاوه بر این باعث تسریع روند مهاجرت هم خواهد شد، لذا باید بدانید که این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در بخشمشاغل مورد نیاز استرالیادر سال 2019، شغل هایی که در رشته های مورد نظر مورد نیاز استرالیا هستند آورده شده است. هرچقدر که شغل مدنظر شما بیشتر مورد نیاز استرالیا باشد روند پیشروی در پرونده شما هم سریعتر خواهد بود. با دریافت این ویزا شما امکان تحصیل در یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا با داشتن ۸ دانشگاه از ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان را خواهید داشت. این ویزا همچنين به شما اجازه کار دانشجویی می‌دهد که پوشش دهنده هزینه های زندگی شما خواهد بود … با توجه به اینکه شما در این رشته فارغ التحصیل شده اید می توانیم دو روش را به شما پیشنهاد کنیم.

هزینه‌های زندگی در استرالیا

ویزای ۴۹۱ استرالیا فرصت بسیار خوبی است برای افرادی که امکان ارائه امتیازهای بالا را ندارند. اگر فردی بتواند ۵۰ امتیاز خالص به دست آورید، این شانس را دارد که ویزای ۴۹۱ استرالیا را دریافت کند. زمان انتظار برای دریافت ویزای ۴۹۱ استرالیا نسبت به دیگر ویزاهای مهارتی، بسیار کوتاه‌تر است. هزینه‌های مهاجرت به استرالیا با توجه به نوع هر ویزا می‌تواند متفاوت باشد.

  • با این ویزا فرد و خانواده او می‌توانند اقامت داﺋم استرالیا را دریافت کنند.
  • ویزای ۴۹۱ استرالیا فرصت بسیار خوبی است برای افرادی که امکان ارائه امتیازهای بالا را ندارند.
  • هیچ یک از افرادی که به کشور کانگوروها مهاجرت کرده از بابت درمان و سلامت نباید ترس و کمبودی احساس کند، چرا که قانون برای همه یکسان است و خدمات درمانی با کیفیت استرالیا شامل همه افراد خواهد شد.
  • دریافت ویزای ازدواج یا ویزای نامزدی کشور استرالیا از دیگر شیوه‌های مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شود.

از مهمترین و رایجترین ویزا برای ایرانیان ویزای ساب کلس ۱۸۹ یا همان ویزای مهارتی استرالیا است. باید بدانیم که این ویزا جزو بهترین و ایده‌آل ترین ویزاهای کاری به‌حساب می‌آید این اقامت دائم این کشور برای شما به شکل مستقیم صادر می‌شود که با داشتن ویزا دیگر به هیچ فرد و یا ارگانی وابسته نخواهید بود. به طور معمول، ساکنان دائم می‌توانند برای شهروندی و اخذ پاسپورت این کشور درخواست بدهند و از ویزای اقامت دائم خود برای سفر به خارج از کشور و بازگشت به استرالیا تا پنج سال از تاریخ اعطای ویزا استفاده کنند.