مهاجرت به استرالیا : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023-کمک مهاجرت

کانبرا کوچکترین شهر استرالیا به شمار می‌رود و یکی از انتخاب‌های مناسب برای متقاضیان مهاجرت است. قرار گرفتن در منطقه آب‌وهوایی مدیترانه‌ای این شهر را به یکی از محبوب‌ترین شهرهای استرالیا بدل کرده است. سن دارند، شانس بیشتری برای مهاجرت به این کشور از طریق روش‌های کاری دارند. البته شاید بد هم نباشد که در این مدت دنبال یک کارفرما بگردید تا بتوانید ویزای اشتغال با حمایت کارفرما را دریافت کنید.

استاندارهای زندگی در استرالیا به شدت بالا است و این یکی از اصلی‌ترین مواردی است که توجه متقاضیان به مهاجرت را به این کشور جلب می‌کند. به طور کلی برای اخذ ویزای PR استرالیا حداقل به ۶۵ امتیاز نیاز دارید. اما اگر بخواهیم هزینه‌های زندگی در استرالیا را برای شما تخمین بزنیم و خرج‌های اضافی را فاکتور بگیریم، باید برای یک نفر ماهیانه حدود ۲۸۵۰ دلار در نظر بگیرید. اگر در تمام این آزمون‌ها موفق شدید و ویزای خود را دریافت کردید، می‌توانید پس از ورود به استرالیا در هر تخصصی که دوست دارید فعالیت کنید. به جز این می‌توانید برای خرید خانه وام بگیرید و از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شوید.

اما برای تحصیل در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا لازم است مدرک زبان هم ارائه شود. یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان به استرالیا مهاجرت کرد، کسب ویزای تحصیلی استرالیا است. فرد با تحصیل در استرالیا می‌تواند در یکی از دانشگاه‌های معتبر جهانی و با بهترین سیستم آموزشی تحصیل کند. این کشور بیش از ۴۰ دانشگاه دارد و ۷ دانشگاه آن در رنگینگ جهانی رتبه زیر ۱۰۰ را دریافت کرده‌اند.

ویزای تلنت استرالیا

ویزای کار استرالیا انواع متنوعی دارد که به 2 دسته کلی ویزای کار اسپانسر و ویزای نیروی کار ماهر تقسیم می شوند و متناسب با درخواست فرد به او اعطا می گردند. کوچکترین قاره واقع درنیمکره جنوبی و ششمین کشور پهناور جهان استرالیا است که جزو کشورهایمشترک المنافع با بریتانیا می­باشد، در میان کشورهای غربی استرالیا و کانادا دارای بیشترین میزان پذیرش مهاجران هستند. برای مجله خبری مهاجرت روش‌های مختلفی از جمله تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی وجود دارد و بر اساس مقیاس هایی همچونزبان، تحصیلاتو سندر «سیستم امتیازبندی» اداره مهاجرت، می‌توان ویزای این کشور را گرفت. ویزاهای ۸۸۸، ۱۳۲، ۸۹۰ و ۸۹۲ برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری برای متقاضیان این شیوه مهاجرت تعریف‌شده‌اند که متناسب با شرایط افراد می‌توان برای هر یک از ویزاهای اقامت دائم اقدام کرد.

در روش سرمایه گذاری که قوانین خاص خود را دارد و مدت زمان آن حداقل 4 سال می باشد، چنانچه فرد سرمایه گذار تمام شروط را رعایت کند می تواند به اقامت دائم و سپس به پاسپورت این کشور دست پیدا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت پرستاران به استرالیا لینک موجود را مطالعه نمایید. اداره مهاجرت به استرالیا ویزاهایی متفاوتی برای افراد متقاضی مهاجرت به این کشور ارائه می‌دهد.

اخذ تابعیت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

حزب لیبرال، حزب کارگر، حزب سبز و حزب یک ملت، احزاب اصلی کشور استرالیا را تشکیل می‌دهند. اگرچه فرماندار کل بنا بر قانون اساسی، از اختیارات فراوانی برخوردار بوده اما در عمل شخص اول اجرایی در این کشور، نخست‌وزیر آن می‌باشد که در طی یک پروسه دموکراتیک انتخاب و منتسب شده و سپس دولت را تشکیل می‌دهد. اسکات موریسون، از سال 2018 میلادی تا به امروز سمت نخست وزیری کشور استرالیا را بر عهده دارد.

برای واجد شرایط بودن، باید با یک شهروند استرالیایی، یک مقیم دائم استرالیا یا یک شهروند نیوزیلندی واجد شرایط ازدواج کرده یا در یک رابطه واقعی باشید. یکی از روش های اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور، کار آفرینی می باشد. طبق شرایط مهاجرت به استرالیا 2021، سرمایه گذاران و بالاخص کارآفرینان می توانند با یک فعالیت کارآمد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا با ارائه خدمات در کشور استرالیا شروع کنند و باید بتوانند تجارت خود را در این کشور گسترش دهند. اعطای تابعیت و پاسپورت از طریق تولد، به دو صورت خاک و خون می باشد، سیستم خون بر پایه داشتن پاسپورت یکی از والدین به نوزاد تازه متولد شده انتقال می یابد و سیستم خاک بر پایه تولد نوزاد در خاک کشور مقصد. در کشور استرالیا سال 1986 که سیستم خون حکم فرما شد و افرادی که در خاک این کشور متولد می شدند باید حتما پدر یا مادر آنها تابعیت این کشور را دارا می بود تا فرزند تازه متولد شده هم بتواند تابعیت این کشور را دریافت کند. اسنثنایی که در این مورد وجود دارد تولد نوزادی است که در خاک کشور استرالیا متولد شده ولی پدر و مادر وی مشخص نیستند که در این صورت می تواند تابعیت این کشور را اخذ کند.

  • از دیگر روش‌های مهاجرت به استرالیا که اخیرا در میان کشورهای جهان سوم بسیار باب شده، استفاده از طرح ویژه پناهندگان این کشور است.
  • فرزندان شهروندان استرالیایی، مقیم دائم و شهروندان نیوزلند واجد شرایط می توانند برای پیوستن به والدین خود به استرالیا مهاجرت کنند.
  • شما عزیزان اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، مطالعه این مقاله را قبل از هر اقدامی به شما پیشنهاد می شود.
  • به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه‌گذاری اقدام کنید.
  • اگر هم دارای فرزند هستید، باید هزینه‌های نگهداری و مراقبت از کودک را نیز در نظر داشته باشید.

جاذبه‌های هنری این شهر همچون موزه هنرهای ملی استرالیا به همراه رستوران‌های مشهور گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. و همچنین در ده‌ها معیار دیگر با رتبه‌های خوب و بالای دیگر؛ چنین شرایطی مسلما میل به مهاجرت به این کشور برای زندگی، تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، تشکیل خانواده و… تغییر کنند و به همین دلیل توصیه می‌شود که متقاضی در هنگام سفر از آخرین اخبار و قوانین در ارتباط با این موارد اطلاعات لازم را کسب نماید. جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

آثار اقامتی ویزای کار استرالیا به دو صورت موقت و دائم تقسیم شده است. ۹۵ درصد پرونده افرادی که قصد دارند از طریق هوایی و با دریافت ویزای تحصیلی و یا توریستی اقدام به پناهندگی در استرالیا کنند، در اداره مهاجرت رد می شوند. یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت این کشور، اخذ ویزای ازدواج است.

2- پس از اینکه مشخص گردید مهارت شما به نحوی با مهارت های خواسته شده در استرالیا همخوانی دارد، باید به استرالیایی ها ثابت گردد که شما واقعا در شغل و حرفه مورد نظر آنها مهارتی را که ادعا می کنید دارا می باشید. این کار از طریق سازمان های ارزشیابی مهارت ها و مدارک تحصیلی در استرالیا انجام می گردد. بنا بر این تخصص شما جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا باید توسط سازمانهای ارزشیابی مدارک تحصیلی در استرالیا مورد ارزیابی، معادلسازی و تایید قرارگیرد. علاوه بر تحصیل در دانشگاه، افراد زیر ۱۸ سال می‌توانند برای تحصیل در مدارس این کشور اقدام کنند. برای دانش آموزان زیر ۱۸ سال ارائه مدرک زبان الزامی نیست و تنها آشنایی با زبان کافی است.