مهاجرت به استرالیا : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023-کمک مهاجرت

الزامی است که شغل متقاضیان جز مشاغلی محسوب شود که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار داشته باشد. اگرچه اکثر وکلای خوب مهاجرت بسیار سرشان شلوغ است اما شما می توانید با مراجعه به دفتر آنها مشاوره دریافت کنید. حتما پیش از به کار گیری یک وکیل مطمئن شوید که وی نسبت به مشتریان خود مسئولیت پذیر است و دارای صداقت است.

کشور استرالیا انواع متعددی ویزای کاری را در اختیار شما قرار خواهد داد که می­تواند به صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم باشد. هر کدام از این ویزاها با یک کد عددی شناخته می‌شوتد، برای دریافت این نوع ویزا متقاضیان مهاجرت به روش کاری باید در سیستم امتیازبندی حداقل امتیازرا کسب کنند تا صلاحیت دریافت ویزای کاری را داشته باشند. که بر اساس فاکتورهایی چونسن، تحصیلات، دانش زبان انگلیسی و سابقه کاری تنظیم شده است. صدور ویزای تحصیلی به خصوص برای ایرانیان نرخ بالاتری نسبت به کلیه سابکلس‌های ویزای دیگر در اداره مهاجرت استرالیا را دارد. در واقع این قضیه ناشی از سیاست‌های اقتصادی تقریبا همه‌ی کشورهای جهان از جمله همین کشور مورد بحث‌ یعنی استرالیا بر می‌گردد.

استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی، فرهنگ متنوع و فرصت‌های شغلی فراوان، مقصدی محبوب برای مهاجران از سراسر جهان است. مطلب پیشِ رو، راهنمای کامل مهاجرت به استرالیا در سال 2023 است که با استفاده از تازه‌ترین اطلاعات و آمار از دقیق‌ترین منابع تهیه کرده‌ایم. اولین گام برای مهاجرت به استرالیا شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. یکی از بزرگترین مزیت های کشور استرالیا، اقتصاد قوی این کشور می باشد. در کنار این مورد نرخ بیکاری در این کشور عدد مناسبی است و افراد جویای کار کم در این کشور در موقعیت های شغلی مناسب برای متخصصان سبب شده است تا افراد زیادی این کشور را برای کار و زندگی انتخاب نمایند.

داشتن حداکثر 45 سال و حداقل 18 سال سن

این کشور به سرمایه گذاران و کارآفرین‌ها اجازه سرمایه‌گذاری می‌دهد و از این طریق نیز می‌توان درخواست اقامت کرد و فرزندان هم از تسهیلات آموزشی و سلامت برخوردار شوند. ۱–شهروندان یا افرادی که اقامت دائم دارند می‌توانند از طریق ساب کلس‌های ۸۰۴، ۸۸۴، ۸۶۴، ۱۷۳، ۱۴۳، ۱۰۳ و ۸۷۰ اقدام کنند. برخی از ویزاهای نامبرده به صورت موقت و برخی همراه با اقامت دائم هستند.

  • کانگروز به صورت حرفه‌ای و تخصصی به ارائه خدمات انتقال پول و ارسال حواله پول به استرالیا می‌پردازد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا تمامی نیازهای مهاجران را به بهترین شکل ممکن، در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت پوشش دهد.
  • این ویزا مختص سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی است که تمایل به راه‌اندازی کسب وکار در یک کشور بدون ریسک را دارند.
  • در بین تمامی مواردی که ذکر شد اما این قسمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که باید در آن اززبان و تفکر شخص متقاضیاطلاعات کافی در این زمینه داده شود.
  • تهیه و گردآوری مدارک لازم برای اقامت استرالیا یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به این کشور می باشد.

بعد از پایان تحصیل اقامت موقت استرالیا ، بین ۲ تا ۴ سال بعد از تحصیل فارغ التحصیلان می‌توانند بعد از دریافت مدرک خود در استرالیا حضورداشته باشند و این موقعیت را داشته باشند که شرایط خود را برای دریافت سایر انواع ویزای استرالیا بهبود بخشند. اگر قصد مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا استرالیا را دارید باید از جدیدترین قوانین مهاجرت به استرالیا در سال 2023 با خبر باشید. اداره مهاجرت به استرالیا اعلام کرده است که روند اخذ شهروندی این کشور سختگیرانه‌تر از قبل شده است و متقاضی باید به‌طور دقیق به اثبات برساند که با قوانین مدنی این کشور مشکلی نخواهد داشت . واقعیت این است که ویزای پناهندگی پردردسر و خطرناک است و تنها زمانی به عنوان گزینه‌ای برای مهاجرت مطرح می‌شود که فرد تحت شرایط سخت و دردناکی است و امکان زندگی در کشور خود را ندارد. تنها در این صورت می‌ارزد که شخص برای حفظ جان خود برای مدت طولانی در کم‍پ‌های مخصوص پناهجویان، با کمترین امکانات بهداشتی و رفاهی سر کند. اگر به دنبال ویزای کاری و یا اسکیل‌ورکر استرالیا هستید هیچ راهی برای ارائه ندادن نمره زبان ندارید و باید حداقل آیلتس 6 و یا معادل آن در آزمون‌های دیگر را ارائه کنید.

حداقل چه نمره زبانی نیاز دارم؟

علاوه بر آن بسیاری از خدمات درمانی تکمیلی همچون آزمایشات پزشکی، مشاوره روانشناسی یا روان‌شناختی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی و شنوایی سنجی نیز شامل بیمه سراسری دولتی شده و بخشی از هزینه‌های آن‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه درمان در بیمارستان‌های دولتی تحت این پوشش درمانی به صورت کاملا رایگان محاسبه می‌شود. علاوه بر بیمه دولتی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی نیز در استرالیا اقدام به ارائه بیمه درمانی می‌کنند. افراد می‌توانند علاوه بر بیمه دولتی، برای برخورداری از پوشش درمانی بیشتر، بیمه خصوصی را نیز دریافت کنند. همچنین برخی از بیمارستان‌ها و متخصصین نیز هستند که به طور خصوصی فعالیت کرده و شامل بیمه درمانی سراسری نمی‌شوند. بنابراین افرادی که قصد استفاده از بیمه درمانی دولتی را دارند تنها می‌توانند به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و متخصصین دولتی مراجعه کنند.

شما می‌توانید در کشور نیوزلند بدون هیچ محدودیتی زندگی و کار و تحصیل کنید ولی افرادی که اقامت نیوزلند را دارند این شانس را ندارند. در همین ابتدا باید گفت هیچ وکیل و مشاوری نمی‌تواند به شما در مورد زمان دریافت ویزا تضمینی بدهد و این موضوع به پارامترهای بسیاری بستگی دارد. اینکه شما برای چه ویزایی اقدام کرده‌اید و اینکه شرایط حال حاضر صدور دعوتنامه‌ها به چه صورتی است می‌تواند تاثیر مستقیمی در مدت زمان صدور ویزای شما داشته باشد. در نتیجه در جمع آوری آن دقت کنید از این رو پیشنهاد می‌کنیم در برخی از ویزاها بخصوص سرمایه‌گذاری و کاری بهتر است این مسئولیت را برعهده متخصصان مربوطه قرار دهید.

توجه به این نکته ضروری است که ویزای ازدواج آینده (زیر کلاس 130) یک ویزای غیر مهاجرتی و موقت است. پس از ورود به استرالیا و ازدواج با شریک زندگی خود، می توانید برای ویزای پارتنر درخواست دهید. شهروند استرالیایی، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط به عنوان حامی متقاضی ویزای ازدواج احتمالی (زیر کلاس 13) عمل می کند. اسپانسر مسئول است، به طور خاص مسئول مالی، در قبال متقاضی و هر یک از اعضای خانواده وابسته است.

مهم‌ترین دلایل پذیرش مهاجرین در استرالیا در سال‌های اخیر؛ کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت در این کشور است. روش‌های مهاجرت به استرالیا تقریباً متنوع است و به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، سرمایه‌گذاری ، تحصیلی و … صادر می‌کند. در این حالت صحت رابطه دو فرد به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و آن‌ها باید اثبات کنند که این رابطه‌ای واقعی بوده و فقط برای اخذ اقامت استرالیا صورت نگرفته است. متقاضیان پس از دریافت اقامت دائم، می‌توانند با گذشت ۴ سال برای دریافت تابعیت استرالیا درخواست دهند. می­دانیم که استرالیا یکی ازمطلوب‌ترینکشورها برای سرمایه‌گذاری محسوب می­شود.

از چه راه هایی می توانیم برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنیم ؟

این موضوع دوستداران آب‌وهوای معتدل و تفریحات تابستانی را به این کشور جذب می‌کند. ویزایی که به گاردین این دانش‌آموزان اختصاص پیدا می‌کند ویزای ساب‌کلاس ۵۹۰ است. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه مهاجرتی باراد میباشد. سلام پیشنهاد میکنم برای مشاوره دقیق مجله خبری مهاجرت فرم سایت رو پر کنید و یا با ما نماس بگیرید. کشور سریلانکا با ۱۴۰۰۰۰ نفر در رتبه دهم قرار دارد که این رقم در حال افزایش است. تحصیل شما باید به‌صورت فول تایم باشد زیرا صدور این نوع ویزا برای تحصیل در کالج‌ها، دوره‌ها فنی‌حرفه‌ای و دوره های کوتاه مدت صادر نمی‌شود.