مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023-کمک مهاجرت

فستیوال‌های مختلف غذا و موسیقی به همراه رستوران‌هایی با انواع غذاهای محلی از ویژگی‌های این شهر است. شهر ملبورن برای تنوع فرهنگی خود مشهور بوده و به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا نیز شناخته می‌شود. ملبورن شهر فستیوال‌های هنری، ورزش‌های گوناگون، موزه‌های بسیار زیبا و دیدنی‌های بی‌شمار است.

افراد متقاضی اخذ این ویزا می‌بایست اثبات نموده که در 2 سال گذشته مشغول به فعالیت در یکی از زمینه‌های مذکور بوده اند. همچنین شخصی که قصد دارد برای مجله خبری مهاجرت از طریق ویزای گلوبال تلنت اقدام کند، حتما باید ثابت کرده که حضورش در استرالیا برای این کشور سودمند خواهد بود و نقش موثری در استرالیا به ویژه از نظر اقتصادی و فرهنگی خواهد داشت. همچنین شخص متقاضی برای اقدام از این روش به یک معرف نیازمند خواهد بود و کسانی که موفق به اخذ این ویزا شوند می‌توانند همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز با خود به استرالیا بیاورند. سال‌های بین 2020 تا اواخر سال 2021 میلادی، تبعاتی منفی قابل توجهی برای اقتصاد کشورهای مهاجرپذیر همچون استرالیا داشت، زیرا به دلیل محدودیت‌های سفر، حجم کلی و نرخ مهاجرت کاهش چشمگیری داشت. به همین دلیل برای سال 2021 و با فروکش کردن بحران کرونا تا حد بسیار زیادی، ایجاد تغییرات عمده‌ای در دستور کار قرار گرفت تا با انجام اصلاحاتی در برنامه‌های مهاجرتی استرالیا، بازپروری از این 2 سال سخت برای تقریبا همه مردم جهان و کشورها در همه امور از جمله امور مهاجرتی راحت‌تر گردد.

  • این ویزا مناسب افراد سالمندی (بالاتر از ۶۵ سال) است که به خویشاوندشان (که در استرالیا ساکن هستند) برای مراقبت احتیاج دارند.
  • این ویزا اقامت دائم استرالیا را برای شما به ارمغان می‌آورد و پس از گذشت دو سال از ویزای 820، می‌توانید برای اخذ این ویزا و سپس اقامت دائم اقدام کنید.
  • قابل ذکر است که متقاضیان در این نوع ویزا باید حداقل 65 امتیاز را به دست آورند.
جهت گرفتن پاسخ سوالات مهاجرتی خود و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. گفتنی است که این ویزا نسبت به دیگر اقسام ویزای مهارتی استرالیا، شرایط آسان‌تری دارد. اگر والدین یا یکی از آنها مقیم دائم استرالیا باشد کودکی که در استرالیا متولد می‌شود تابعیت استرالیا را خواهد داشت.

اقامت استرالیا از طریق تولد فرزند

از مهمترین و رایجترین ویزا برای ایرانیان ویزای ساب کلس ۱۸۹ یا همان ویزای مهارتی استرالیا است. باید بدانیم که این ویزا جزو بهترین و ایده‌آل ترین ویزاهای کاری به‌حساب می‌آید این اقامت دائم این کشور برای شما به شکل مستقیم صادر می‌شود که با داشتن ویزا دیگر به هیچ فرد و یا ارگانی وابسته نخواهید بود. به طور معمول، ساکنان دائم می‌توانند برای شهروندی و اخذ پاسپورت این کشور درخواست بدهند و از ویزای اقامت دائم خود برای سفر به خارج از کشور و بازگشت به استرالیا تا پنج سال از تاریخ اعطای ویزا استفاده کنند.

پیشنهاد می‌کنم به دنبال رسیدن به حداقل سطح زبان 4/5 باشید تا این مبلغ بالا را پرداخت نکنید. چرا که یک متقاضی می‌تواند بسته به سنی که دارد 30 امتیاز یا 15 امتیاز دریافت کند. این موضوع می تواند به شما بگوید افرادی که 40 سال را رد کرده‌اند شانس بسیار کمی دارند. مدرک زبان برای این ویزا الزامی نیست ولی در این صورت مبلغی به عنوان جریمه باید به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت شود.

دریافت اقامت استرالیا از طریق ازدواج

برای دانش آموزان زیر ۱۸ سال ارائه مدرک زبان الزامی نیست و تنها آشنایی با زبان کافی است. اما برای تحصیل در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا لازم است مدرک زبان هم ارائه شود. متقاضیان ویزایسرمایه‌گذاری ویژهنیازی به کسب۶۵ امتیاز ندارند؛ اما در صورت نداشتن نمره کافی در زبان، باید هزینه‌ای به دولت استرالیا پرداخت کنید تا پس از ورود به استرالیا ۵۱۰ ساعت کلاس زبان برای شما در نظر گرفته شود.