مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023-کمک مهاجرت

چه فرصتی از این بهتر تا صفر تا صد مهاجرت خود را به دست وکلای تراز اول مهاجرت به استرالیا بسپارید؛ وکلای کاربین با بیشترین نرخ موفقیت در پرونده‌های مهاجرتی، توانسته‌ایم بستری امن را برای شما ترتیب دهیم تا با صرف کمترین هزینه و وقت آرزوی شما را برآورده کنیم. استرالیا دارای هشتمین پاسپورت معتبر دنیا است و همین موضوع جایی برای شک در مورد مهاجرت به این کشور باقی نمی‌گذارد. دولت استرالیا برای جبران کسری نیروی انسانی ماهر در تمامی صنایع، دروازه‌های این کشور را به روی افراد حرفه‌ای، متعهد، و آزاده‌خواه باز کرده است. از طرف دیگر، این کشور نمی‌خواهد به هر قیمتی که شده آرامش و رفاه ساکنین این جزیره را برهم بزند. لذا، داشتن اطلاعات دقیق و به‌روز و همچنین استفاده از وکیل جهت مهاجرت به استرالیا، بسیار ضروری است.

اما به طور کلی می توان از ویزاهای کارآفرینی و گلوبال تلنت استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به این کشور نام برد. در مسیر کارآفرینی در استرالیا متقاضی در صورتی که سرمایه مورد نیاز را داشته باشد و بتواند کسب و کاری سودآور در استرالیا تاسیس نماید، می تواند اقامت دائم استرالیا را در زمان مناسبی اخذ نماید. در صورتی که متقاضی در سطح بین المللی دارای شهرت می باشد، مسیر ویزای جهانی استعداد استرالیا برای متقاضی یکی از بهترین و سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا می باشد.

  • برای این متقاضیان نیز باید از یکی از ایالت های استرالیا دعوتنامه داشته باشند.
  • هر دو کشور در زمینه اخذ ویزای تحصیلی سخت‌گیری کمتری از خود نشان می‌دهند، با این حال فرآیند اخذ ویزای تحصیلی کانادا آسان‌تر از استرالیا است.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق فرزند طبق قانون این کشور، فرزندی که در خاک استرالیا به دنیا نیامده و یکی از والدین آن شهروند استرالیا بوده و اقامت دائم آن کشور را داشته باشد می تواند اقدام به اخذ اقامت نماید.
  • بسیاری از متقاضیان دغدغه انتقال حیوانات خانگی خود را در زمان مهاجرت به استرالیا دارند باید بگوییم که این امکان وجود دارد اما مسیر کمی زمان براست و این انتقال همزمان با مهاجرت شما رخ نمی‌دهد.

این ویزا برای افراد ماهر و متخصص از سمت دولت استرالیا در نظر گرفته شده است. برای این امر متقاضیان باید بتوانند application که نشان دهنده انگیزه، مهارت و علاقه کار در استرالیا را ارائه دهند که پس از تائید آن و از طریق مهارت، دعوتنامه ای برای آنان صادر می گردد. متقاضیان باید دقت داشته باشند که این ویزا مختص افرادی است که قصد دارند به صورت مستقل اقدام نمایند و مقرر نشده است که بتوانند از طرف خانواده، اقوام و یا از سمت کارفرمایان در استرالیا حمایت شوند. حائز اهمیت می باشد که متقاضیان برای ارسال فرم و در خواست خود به اداره مهاجرت استرالیا شرایط زیر را دارا باشند .

در این روش یکی از طرفین باید شهروند یا مقیم دائم استرالیا را بوده و تمکن مالی برای خود و همسر را داشته باشد. در مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج صحت و قوی بودن رابطه دو طرف بررسی شده (صوری نباشد) و پس از تایید رابطه ازدواج در استرالیا اقامت ۴ ساله اعطا شده و پس از ۴ سال زندگی مشترک درخواست تابعیت کشور استرالیا را می دهند. مهاجرت به کشور استرالیا از طریق دریافت انواع ویزا و روش‌های مهاجرتی مختلف امکان‌پذیر است. اداره مهاجرت استرالیا در حال حاضر در سایت خود اعلام نموده است که حدود 12 تا 15 ماه طول خواهد کشید تا جواب اخذ اقامت را اعلام نماید، اما گاها این زمان کمتر و گاها بیشتر می شود.

دفتر ما در ملبورن استرالیا

برای مثال برای مهاجرت تحصیلی حداقل آیلتس 6.5 آکادمیک لازم است اما برای مهاجرت کاری آیلتس 5 یا 5.5 جنرال هم کفایت می‌کند. به طور کلی مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و سرمایه گذاری از بهترین و پر طرفدارترین روش های مهاجرت به استرالیا هستند. می‌تواند روند بررسی پرونده شما را سریع‌تر کرده و شانس اخذ ویزای استرالیا را بالا ببرد.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای فرزند

در ابتدا شما باید اقامت دائم این کشور را داشته باشید، یعنی اگر شما اقامت موقت را دارید ابتدا باید آن را دائم کنید و سپس به دنبال شهروندی و یا همان سیتیزنی استرالیا باشید. اگر اقامت دائم را دارید باید 3 سال از 4 گذشته را در استرالیا زندگی کرده باشید. مجله خبری مهاجرت اما در ویزاهای خانوادگی چنین موضوعی وجود ندارد و یا در ویزاهای سرمایه گذاری باید کارشناسان دادگستری دارایی های شما را ارزیابی کنند و… در مجموع برای درک بهتر این موضوع پیشنهاد می کنیم هر مسیر را به صورت مجزا بررسی کنید توسط لینک های ارائه شده.

هزینه

اطلاعات کامل درباره تحصیل در استرالیا، ویزاهای تحصیلی، شرایط و قوانین آن را در مطلب زیر مطالعه کنید. به طور متوسط هزینه زندگی در استرالیا در یک ماه برای یک نفر 3،000 دلار استرالیا و برای یک خانواده 4 نفره 6،000 دلار استرالیا است. همان طور که در بالا نیز گفته شد، استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا است. با توجه به وجود مهاجران بسیاری که از روش های متنوع وارد این کشور صنعتی شده اند، شاهد تنوع بسیار فرهنگی در این کشور می باشیم.

کشور استرالیا جهت ارتقای سطح بین‌المللی خود در زمینه‌های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی و همچنین ارزش‌آفرینی و نوآوری در صنایع مختلف، متخصصان و نخبگان سراسر دنیا را جذب می‌کند و در مقابل رفاه و امنیت آنان را تضمین می‌کند. در حالت کلی باید عنوان کرد که اگر شما به این مسیر توجه دارید یا باید براساس آیتم‌های مشخص شده امتیازی را جمع آوری کنید و یا یک کارفرما در استرالیا اسپانسر شما شود که مسیر راحت‌تری را دارید و یا یکی از اقوام شما در مناطق خاص مشخص شده اسپانسر شما شده و به شما در امتیازها کمک کند. این ویزا مربوط به افراد زیر ۱۸ سال است که هیچ کدام از والدینشان به دلایل مختلف مانند فوت، معلولیت ذهنی یا جسمی یا …، تونایی مراقبت از آنها را ندارند و احتیاج به خویشاوندشان در استرالیا دارند تا از آنها مراقبت کنند.