مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023-کمک مهاجرت

شما باید بتوانید از مراحل اسس مطلع باشید و بسته به سازمان مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد. در این حین شما باید بتوانید به صورت هوشیارانه ایمیل خود را چک کنید تا اگر مکاتباتی در این زمینه انجام گرفته است را بتوانید انجام دهید. همچنین ممکن است که توضیحاتی هم در زمینه اضافه مدارک و یا کسری آن ها به شما داده شود که باید آنها را کنترل کنید. در این گام باید مدارک مورد نیاز خود را جمع آوری کنید و وجه مورد نظر را پرداخت کنید. اسپانسرهای ایالتی را مورد بررسی قرار دهید و ایالت مدنظر خود را انتخاب کنید. سازمانی که مدارک شما را مورد ارزیابی قرار می دهد متناسب با شغل خود بررسی کنید.

مهاجران از سراسر جهان با سبک زندگی‌های مختلف به این شهر آمده و فضایی پویا و جذاب را رقم زده‌اند. در مناطق جنوبی، آب و هوای ملبورن پیشبینی‌ناپذیر و متغیر می‌شود تا جایی که ممکن است هر چهار فصل را در یک روز تجربه کنید. هزینه‌های زندگی در این شهر نسبتا بالاست، اگرچه نسبت به سیدنی کمی ارزانتر است.

اقامت و شهروندی در استرالیا

پیش از هر چیز باید بگوییم این روشبدون مجوز و غیر قانونیاست که یکی از راه‌هایی است که متاسفانه در ایران بسیار مرسوم شده و موسسه مهاجرتی فارس مهاجر به هیچ عنوان این راه را به شما پیشنهاد نمی‌کند. میلیون نفر در استرالیا زندگی می کنند که مهاجرت عامل اصلی این تغییر بوده است. اهالی جزیره تورس به ملانزی ها معروفند و سواحل شمالی و آبهای استرالیا به طور معمول مورد استفاده ماهی گیران مناطق جنوبی آسیا قرار می گرفته است. این نقطه آغاز در پی مهاجرت ساکنان جنوب شرقی آسیا از طریق خشکی های متصل کننده دو قاره در آن زمان و آب گذرهای باریک بوده است. این ساکنان اولیه احتمالاً اجداد استرالیایی های کنونی این کشور هستند.

  • فرزندان شهروندان استرالیایی، مقیم دائم و شهروندان نیوزلند واجد شرایط می توانند برای پیوستن به والدین خود به استرالیا مهاجرت کنند.
  • از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به ساب کلس 887، 491، 489، 494 و 187 اشاره کرد.
  • همونطور که می‌دانید استرالیا یک جزیره است از نظر تنوع زیست محیطی، تنوع گونه‌های حیوانی‌اش بسیار خاص و منحصر‌به فرد است از این رو بسیار حساسیت در این زمینه انتقال حیوانات به کشور خود دارد.
  • تجربه نشان می‌دهد که بعد از طی کردن تمام این راه‌ها و صرف زمان و هزینه، همچنان نمی‌توانیم یک نفس راحت بکشیم و با اطمینان خاطر قدم بعدی را برداریم.
  • استرالیا یاد و خاطرهٔ اولین دسته مهاجران به سرزمین استرالیا در «پورت جکسون»، توسط کاپیتان «آرتور فلیپ» را گرامی می‌دارد.
شماره بیزنسی استرالیا یا ABN یک شماره 11 رقمی یونیک است که توسط اداره مالیات استرالیا به شما داده میشود و بوسیله آن بیزی… برند IIL از دل اریکه عدل متولد شد تا متمرکز و متخصص ، نیازهای مهاجرتی هموطنان را در محیط مجله خبری مهاجرت بین المللی پاسخگو باشد. اسپانسر که فرزند است باید حدود ۱۵۰۰۰$ در ضمانت دولت قرار دهد و بعد از چند سال مبلغ ضمانت را پس بگیرد. ✅ از پایان فارغ‌التحصیلی تا روزی که پرونده ثبت می‌شود بیش از دو سال نگذشته باشد.

هزینه کلی پروسه مهاجرت به استرالیا به نوع ویزایی که از طریق آن اقدام می کنید بستگی دارد. در ویزای مهارتی هزینه نفر اصلی4240، همسر 2120 و فرزند 1060 دلار استرالیا است. جزییات هزینه ی هر ویزا را می توانید در بخش ویزاهای استرالیا شادا مشاهده کنید. در حالت کلی هزینه ویزاهای مهارتی بسته به وضعیت تاهل و عنوان شغلی شما می تواند حدود 250 تا 350 میلیون تومان باشد. همچنین هزینه ویزاهای سرمایه گذاری و تجاری حدود 500 میلیون تومان و هزینه ویزای تلنت حدود 200 میلیون تومان است و در مورد ویزاهای تحصیلی هم بسته به اینکه فرد موفق به گرفتن فاند می شود یا خیر متفاوت خواهد بود. معمولا اکثر افرادی که به استرالیا مهاجرت می کنند، سعی می‌کنند مهاجرت به این کشور از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا و یا ویزای کار استرالیا را انتخاب کنند.

هزینه های مهاجرت به استرالیا

ما از مهم‌تری دغدغه‌های مهاجرین عزیز ایرانی که می‌خواهند زندگی تازه‌ای را در خارج از وطن خود تجربه کنند، آگاهیم. از این رو تمامی موانع و مشکلات مهاجرتی شما را میشناسیم و تا اتمام پروسه مهاجرتی همراه شما هستیم. در صورتی که شماآدرس ایمیلرا به سازمان اسس کننده اعلام کرده باشید، به مدت حداکثر 10 روز شما یک ایمیل دریافت خواهید کرد که شماره کنترل پرونده به شما داده خواهد شد.

موسسه ای که بیش از 11 سال در ایران سرآمد بوده و در حوزه حقوق تجارت بین الملل و سرمایه گذاری فعالیت متمرکز دارد. ابتدا باید بررسی بشود که کدام ویزا برای متقاضی مناسب است، سپس در مورد شرایط اخذ آن ویزا تحقیق شود. ✅ در این روش به تست بالانس فامیلی (نیمی از فرزندان مقیم یا شهروند استرالیا باشند) نیاز نیست. بر اساس آخرین آمار، ۵۲ درصد از مردم استرالیا مسیحی، ۳۰ درصد بدون دین و ۲۸درصد مابقی، پیرو ادیان دیگر هستند. شاید شما هم مثل خیلی‌ها و به دلایل مختلف فکرتان درگیر مهاجرت شده باشد.

کوچکترین قاره واقع درنیمکره جنوبی و ششمین کشور پهناور جهان استرالیا است که جزو کشورهایمشترک المنافع با بریتانیا می­باشد، در میان کشورهای غربی استرالیا و کانادا دارای بیشترین میزان پذیرش مهاجران هستند. برای مهاجرت به استرالیا روش‌های مختلفی از جمله تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی وجود دارد و بر اساس مقیاس هایی همچونزبان، تحصیلاتو سندر «سیستم امتیازبندی» اداره مهاجرت، می‌توان ویزای این کشور را گرفت. از دیگر روش‌های مهاجرت به استرالیا که اخیرا در میان کشورهای جهان سوم بسیار باب شده، استفاده از طرح ویژه پناهندگان این کشور است. در این طرح تمامی افرادی که بدون مجوز قانونی وارد این کشور شده و قصد اخذ پناهندگی را دارند، باید برای مدتی در کمپ پناهندگان باقی بمانند. پناهنده فردی است که به دلیل سخت بودن شرایط زندگی و یا در شرایطی حادتر، در خطر بودن جان آن‌ها به واسطه دلایل سیاسی، مذهبی، قومیتی و نژادی، جنگ و… در سرزمین خود، از آن فرار کرده‌ و به عنوان پناهجو به دیگر کشورها (و در این مثال استرالیا) رفته و درخواست پناهندگی خود را در قالب یک پرونده با بیان ادله به اداره مهاجرت کشور مقصد تسلیم می‌کنند.

استرالیا برای زندگی و مهاجرت:

۹۵ درصد پرونده افرادی که قصد دارند از طریق هوایی و با دریافت ویزای تحصیلی و یا توریستی اقدام به پناهندگی در استرالیا کنند، در اداره مهاجرت رد می شوند. به عنوان مثال، در ویزاهای کاری، داشتن مدرک زبان با نمره بالا اهمیت زیادی دارد. این درحالی است که متقاضیان ویزاهای سرمایه‌گذاری حتی با نمره کم زبان هم می‌توانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. از طرفی، فاکتورهایی مثل شرایط سنی، تحصیلات، سابقه کار، رشته و سابقه تحصیلی، سرمایه شخصی و بیزینس و … می‌توانند شرایط مهاجرت به استرالیاو دریافت ویزای این کشور را متفاوت کنند.

اگر والدین یا یکی از آنها شهروند استرالیا باشند و پاسپورت این کشور داشته باشند کودک حتی اگر خارج از خاک استرالیا متولد بشود نیز تابعیت استرالیا را خواهد داشت. تحصیل در استرالیا از بهترین فرصت‌هایی است که یک فرد می‎تواند در طول زندگی آکادمیک خود تجربه کند. همین ابتدا بهتر بدانید که مهاجرت به استرالیا از طریق دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی کار خیلی راحتی نیست. ⬅ در ویزای تحصیلیهر چقدر سن متقاضی کمترو گپ یا وقفه تحصیلی کمتر باشد، شانس دریافت ویزا بیشتر می‌شود. تجربه نشان داده که در مسیر مهاجرتی، مطمئن‌ترین و منطقی‌ترین کار، استخدام وکلای مهاجرتی است. اطلاعات به روز وکلای مهاجرتی، آشنایی آنها با پیچ و خم‌های قانونی کشور مقصد و تجربه آنها در مواجه با پرونده‌های مشابه، می‌تواند راهگشا باشد.