مهاجرت به استرالیا مراحل تکمیل پرونده مهاجرتی-کمک مهاجرت

اصطلاحاتی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند را به تعداد لازم در متن مورد نظر خود استفاده کنید چرا که این متن باید بسیار واضح، روان و قابل فهم باشد. کشور استرالیا در زمینه سرمایه گذاری موقعیت و امکانات متعددی را برای متقاضیان و علاقه مندان مهاجرت به استرالیا فراهم کرده است. شرایط مهاجرت به استرالیا بسیار متنوع بوده و به پارامترهایی نظیر سن، تمکن مالی، میزان تحصیلات، تخصص و … بستگی دارد که با توجه به تنوع و تعدد روش های مهاجرتی و متقاضی شرایط مورد نیاز هر یک از آن ها متفاوت بوده و متناسب با آن متغیر می باشد. مهاجرت به استرالیا با توجه به داشتن شرایط فوق العاده نظیر ثبات اقتصادی، امنیت بالا، سیستم آموزشی نوین و مدرن، دانشگاه های در سطح جهانی و خدمات درمانی و اجتماعی بسیار مناسب، بهترین تصمیم برای متقاضیان مهاجرت می باشد. ویزای های تجاری استرالیا که از طریق آن دریافت اقامت استرالیا مقدور است مخصوص سرمایه گذازان ، صاحبان مشاغل و کسب و کارها و کسانی است که قصد دارند مناقع تجاری و شغلی خود را در استرالیا دنبال کنند می باشد.

به دلیل فاصله زیاد این کشور از دیگر کشورها در سراسر جهان، هزینه سفرهای خارجی از استرالیا بسیار بالا است. به همین دلیل اگر قصد انجام سفرهای متعدد را دارید، باید بدانید که این موضوع در استرالیا هزینه‌های سنگینی را به شما تحمیل خواهد کرد. این شهر آرام و در حال توسعه است و هزینه‌های زندگی در آن به نسبت دیگر شهرهای بزرگ استرالیا کمتر است. این شهر بندری نمادین دارد و تنوع فرهنگی وسیع آن یکی از دلایلی است که عده زیادی را به مهاجرت به این شهر علاقه‌مند می‌کند.

ویزای والدین خود به دو دسته ویزای والد سالخورده (محل اقامت) و ویزای والدین (مهاجر) تقسیم می شود. برای واجد شرایط بودن برای ویزای والدین سالخورده، باید توسط فرزند یا فرزند ناتنی خود که شهروند استرالیا، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط است، حمایت مالی شوید. مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی ممکن است توسط افرادی که بدون تحقیق و با عدم آگاهی به روش های قانونی اقامت استرالیا اقدام به چنین کاری می‌کند انجام شود و این افراد از وجود خطر ها و زیان های مالی و جانی آن کاملاً بی اطلاع می باشند. هزینه های تحصیل در استرالیا از عواملی است که برای متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اهمیت زیادی دارد. طبق اعلام سایت رسمی دولت استرالیا در سال 2018 هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی سالیانه به شرح زیر می باشد. برای بدست آوردن ویزای کاری 189 استرالیا، شما باید 65 امتیاز – بدون امتیاز اسپانسر و کارفرمای استرالیایی – کسب کنید، که همه این 65 امتیاز، براساس توانایی‌ها و تخصص (تجربه) کاری شما بدست خواهد آمد.

اخذ تابعیت استرالیا از طریق ازدواج

به عنوان مثال جهت مهاجرت تحصیلی به استرالیا در ابتدا باید دانشگاه مورد نظر و شهر محل تحصیل را انتخاب کرد و سپس هزینه ها را می توان بررسی نمود. یکی از روشهای دریافت اقامت استرالیا بحث اسپانسرشیپ یا همان پیوست خانواده است. در این روش مهاجرتی اگر همسر و شریک زندگی شما دارای شهروندی استرالیا یا حداقل اقامت دائم استرالیا باشد شما می توانید برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنید.

قبل از اینکه بخواهیم درباره شرایط مهاجرت صحبت کنیم شاید بد نباشد ابتدا با خود استرالیا بیشتر آشنا بشویم. پس آنها افرادی در ارجحیت هستند که مهارت آنها جزء لیست مهارتهای خیلی خیلی مورد نیاز استرالیا باشد. گلدکوست یکی از ارزان‌ترین شهرهای استرالیا است و از مقاصد گردشگری اصلی استرالیا به شمار می‌رود. این شهر دومین شهر بزرگ استرالیا به شمار می‌رود و به عنوان پایتخت فرهنگی و ورزشی استرالیا شناخته می‌شود. این شهر به نقل از اکونومیست یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شهرهای جهان است.

ویزا توریستی و گردشگری استرالیا

استرالیا جزو کشورهایی است که شهروندان آن از سیستم قوی درمانی بهره می‌برند. مجله خبری مهاجرت از طریق پناهندگی روشی است که به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و توصیه نمی‌شود. زیرا این روش خطرات و زیان‌های مالی و جانی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. دولت استرالیا شرایط و قوانین سختی را برای دریافت اقامت از طریق پناهندگی وضع کرده است و این‌گونه پرونده‌ها با سخت‌گیری بیشتری از طرف افسرهای عالی سازمان ملل مورد بررسی قرار می‌گیرند. به همین دلیل با وجود روش‌های قانونی و ایمن متعدد استفاده از روشی مانند پناهندگی برای دریافت اقامت این کشور منطقی و عاقلانه نیست.

مهاجرت کاری به استرالیا از دو طریق ویزای اقامت دائم و موقت امکان پذیر است که هر کدام ویژگی ها و شرایط خاص خودشان را دارند. با ویزای تحصیلی ۲۰ تا ۲۵ سال، با ویزای کاری ۲۵ تا ۳۲ و با ویزای سرمایه گذاری ۳۳ تا ۵۰ سال است. ویزای والدین استرالیا به افرادواجدشرایطی صادر می‌شود که قصد دارند به منظور زندگی در کنار فرزند یا فرزندان خود به استرالیا مهاجرت کنند. شرط اصلی اخذ این ویزا این است که فرزند یا فرزندان، شهروند یا مقیم دائم استرالیا باشند و بتوانند والدین را اسپانسر کنند. یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت این کشور، اخذ ویزای ازدواج است. اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق کار دارید، باید بدانید که بعضی زیرمجموعه‌های مهاجرت کاری به استرالیا مانند ویزای Working Holiday در برخی از طبقه‌بندی‌ها زیرمجموعه ویزاهای توریستی هستند.

  • پس آنها افرادی در ارجحیت هستند که مهارت آنها جزء لیست مهارتهای خیلی خیلی مورد نیاز استرالیا باشد.
  • البته قطعا میانگین هزینه زندگی در شهرهای مختلف استرالیا متفاوت خواهد بود.
  • بر اساس این اطلاعات اداره مهاجرت در استرالیا انواع و اقسام لیست مشاغل انتشار داده است.

آیلتس شخص می تواند 5.5 باشد و حتی در این روش این امکان فراهم است که مدرک زبان ارائه نشه و با پرداخت هزینه به دولت استرالیا، دوره زبان را در خاک این کشور گذراند. دلایل مهاجرت به کشور استرالیا کم نیستند و اگر 3 کشور عالی برای مهاجرت وجود داشته باشد، قطعا نام این کشور در میان آنها وجود دارد. سیستم اقتصادی با ثبات در کنار منابع طبیعی انرژی تا حدی نامحدود و از همه مهم‌تر مردمانی که با فراغ باز مهاجرین قانونی را پذیرا هستند، سبب شده تا بازار مهاجرت به استرالیا برای سومین دهه متوالی داغ بماند.

جدید ترین مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا را می توانید با توجه به روش مهاجرتی خود با مشورت و راهنمایی وکلا و مشاوران مهاجرتی جویا شوید. در مورد هزینه‌های زندگی در استرالیا هم باید بگوییم این کشور یکی از کشورهای گران برای زندگی است. البته این هزینه ها به شهر محل زندگی، موقعیت و شرایط خانه شما، تعداد افراد خانواده، سبک زندگی و بسیاری از معیارهای دیگر وابسته است. ویزای دانشجویی یکی از انواع ویزای استرالیا است که برای 5 سال صادر می‌شود و امکان تمدید هم دارد. شرط اصلی اخذ ویزای دانشجویی و دانش‌آموزی استرالیا هم ثبت‌نام در یکی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا است. چه فرزند یا همسری دارید که در خارج از کشور زندگی می کند و می خواهید به شما ملحق شود یا برای کار یا تحصیل به طور موقت در استرالیا هستید.