مهاجرت به استرالیا مراحل تکمیل پرونده مهاجرتی-کمک مهاجرت

در این حال باید توضیحات کافی، کامل و همچنین شفافی را در زمینه سوابق تحصیلی و کاری مربوط به شغل مورد نظر خود را پر کنید که در عین حال باید مورد تایید معیارهای سازمان ارزیابی کننده هم باشد. ۲- مدارک تحصیلی و کاری بایستی توسط یکی از سازمان های مربوطه استرالیا ارزشیابی شود. مدارک سابقه کاری خود را متناسب با شغل خود به صورت مورد تایید تهیه کنید. مهاجرت به استرالیاشاید یکی ازهیجان انگیز ترین کارهایی باشد که شما در ذهن دارید.اما جالب است بدانید که بادانستن نکات و همچنین استفاده از راهنمای گام به گاممهاجرت به استرالیا. در سال) و کیفیت بالای زندگی، استرالیا را به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی دنیا تبدیل کرده است. همواره متقاضیان بسیاری در ایران و سایر کشور ها داشته که با توجه به شرایط اقتصادی، رفاهی و اجتماعی و پیشرفت های چشمگیر به تعداد متقاضیان و علاقه مندان این کشور افزوده می شود.

دریافت اقامت استرالیا به صورت دائم برای متخصصین و افراد ماهری که حداقل ۲ سال برای یک اسپانسر کاری تایید شده در استرالیا کار کرده باشند امکان پذیر است. اقامت دائم استرالیا برای این دسته از افراد امتیاز بزرگی محسوب می شود. دریافت اقامت استرالیا و مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری و راه انداختن تجارت و کسب و کار در این کشور بسیار محبوب و معمول است. در این روش باید سرمایه گذاری قابل توجهی انجام شود یا اینکه شخص متقاضی یک ایده نوین در خصوص کسب و کار خود ارائه دهد و آن را اجرا کند.

اگر آنها تشخیص دهند که شما به اندازه کافی به حرفه خود مسلط هستید به شما جوازی خواهند داد که شما با ارسال آن جواز همراه با باقی مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت استرالیا می توانید درخواست اقامت استرالیا را بنمایید. انجام موفقیت آمیز این مرحله در نتایج باقی مراحل این کار تاثیر بسزایی دارد. پس تمامی سعی و تلاش خود را باید به کار گیرید تا بهترین موقعیت مجله خبری مهاجرت و تخصص را جهت اقدام انتخاب نموده و مراحل تهیه مدارک را مو به مو بر طبق موازین خواسته شده توسط اداره مهاجرت استرالیا ارزش نهاده و انجام دهید. اگر مهندس هستید حتما CDR خود را به بهترین وجه آماده نمایید، اگر فنی حرفه ای هستید تهیه یک گواهی اشتغال کیفی را حتما مد نظر قرار دهید، افراد دیگر هم هر کدام باید موازین مرتبط با حرفه خود را رعایت نمایند.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک

دقت داشته باشید که با توجه به شرایط کنونی کشور، باید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین و همچنین آسان ترین روش را انتخاب کنید. افرادی که به دلایل مذهبی، سیاسی، ناامنی، نژادی، ملیتی یا عضویت در یک گروه اجتماعی خاص در کشور محل اقامت خود زندگی کرده نمی‌توانند و اکنون در بیرون از کشورهای استرالیا و محل اقامت حضور داشته، واجد شرایط پناهندگی از طریق دفتر UNHCR می‌باشند. البته که زنان، کودکان و خانواده‌های تحت آزار و شکنجه اند، در اولویت گرفتن پناهندگی و مهاجرت قانونی به استرالیا استند. کشور استرالیا از اعضای معاهده بین‌المللی جنیوا سال 1951 در راستای حمایت از حقوق پناهجویان بوده که از این‌رو درخواست و پذیرش پناهندگی در این کشور امکان‌پذیر می‌باشد.

استرالیا یک مقصد مهاجرتی مناسب برای اقشار مختلف و دارای مقرراتی شفاف در این حوزه است. استرالیا اقامت دوگانه را می پذیرد به این معنی که شما بعد از اخذ اقامت استرالیا قادر به حفظ اقامت کشور خود نیز می باشید. میانگین هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره بدون در نظر گرفتن اجاره خانه ۳۳۰۰ دلار استرالیا در ماه برآورد می‌شود. اگر هنوز سردرگم هستید و نمی‌دانید با توجه به شرایط شما کدام کشور و روش مهاجرتی برایتان مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم در سایت ایمیگو پروفایل ایجاد کنید. با این کار برنامه‌های مهاجرتی منطبق با شرایط شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

روش‌های مختلفی از جمله تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که از آن میان به نظر می‌رسد مهاجرت تحصیلی ساده‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا باشد. گروه مهاجرتی ادب خدمات مشاوره تخصصی را برای متقاضیان مهاجرت به این کشور فراهم کرده و تمامی مراحل اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا را انجام می‌دهد. برای آشنایی کامل با کشور استرالیا و شرایط مهاجرت به آن در ادامه مقاله با ما همراه باشید. در بسیاری از مواقع متقاضیان به دنبال سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا می باشند این دسته از افراد می خواهند در سریع ترین وقت ممکن به استرالیا مهاجرت نمایند. همانطور که قبلا نیز ذکر شده است بهترین و سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متناسب با شرایط متقاضی می باشد.

استرالیا برای زندگی و مهاجرت:

برای حل مشکل کمبود نیروی کار متخصص، اداره مهاجرت استرالیا اقدام به افزایش سرعت پذیرش نیروی ماهر کاری از طریق مهاجرت نموده است. براساس امتیازبندی برای این نوع مهاجرت، دولت استرالیا چند نوع ویزا برای سهولت پذیرش مهاجرین کاری تعیین نموده که 3 نوع 189 و 190 و 489 میباشد. به تفصیل هر نوع را در صفحه مهاجرت کاری مربوط به استرالیا توضیح داده شده است. امکان همراهی اعضای خانواده برای فرد متقاضی وجود دارد که در این حالت عموما منظور همسر و فرزندان زیر 18 سال می‌باشد.

  • هزینه‌ها می‌توانند شامل؛ ترجمه مدارک، آزادسازی مدارک تحصیلی، هزینه های قانونی و ویزا، تهیه بلیط، اجاره مسکن و سایر هزینه‌های پیش‌رو باشند.
  • ویزای 100 به شکلی مکمل ویزای 309 است و پس از دو سال اقامت موقت، می‌توانید برای شهروندی استرالیا اقدام کنید.
  • چه فرزند یا همسری دارید که در خارج از کشور زندگی می کند و می خواهید به شما ملحق شود یا برای کار یا تحصیل به طور موقت در استرالیا هستید.
  • این درحالی است که متقاضیان ویزاهای سرمایه‌گذاری حتی با نمره کم زبان هم می‌توانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند.