مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا در سال 2023- موسسه مهاجرتی شادا-کمک مهاجرت

اخذ اقامت دائم کشور استرالیا از طریق مهاجرت سرمایه‌گذاری این کشور بسیار راحت و سریع‌ است. این ویزا مخصوص سرمایه‌داران و کارآفرینانی است که علاقمند به سرمایه‌گذاری امن با سود دهی همیشگی‌اند. اداره مهاجرت استرالیا برای شما سرمایه‌گذاران عزیز ویزاهای مختلفی را در نظر گرفته است که پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه اقدام، با وکلای کاربین تماس بگیرید تا ما بهترین مسیر را پیش روی شما قرار دهیم. کشور استرالیا یکی از محبوب‌ترین کشورها در بین افراد علاقه‌مند به مهاجرت است.

این کار از طریق سازمان های ارزشیابی مهارت ها و مدارک تحصیلی در استرالیا انجام می گردد. بنا بر این تخصص شما جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا باید توسط سازمانهای ارزشیابی مدارک تحصیلی در استرالیا مورد ارزیابی، معادلسازی و تایید قرارگیرد. یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان بین‌المللی، اجازه کار پاره‌وقت به‌صورت ۲۰ ساعت در هفته در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور است. ویزاهای Working Holiday و یا Work & Holiday هم در سطح جهانی از شهرت زیادی برخوردار هستند اما بیشتر متقاضیان این ویزا ساکنین اروپا و یا آمریکا هستند که تمایلی برای اخذ اقامت دائمی کشور استرالیا ندارند. کشور استرالیا برنامه‌های زیادی را برای هر یک از این ویزاها نیز در نظر گرفته که در جدول زیر به محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. ارائه مدرک زبان از دیگر شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری استرالیا است.

  • همچنین شخص متقاضی برای اقدام از این روش به یک معرف نیازمند خواهد بود و کسانی که موفق به اخذ این ویزا شوند می‌توانند همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز با خود به استرالیا بیاورند.
  • در روشسرمایه‌گذاری ویژهمیزان دارایی متقاضی و شریک زندگی۵ میلیون دلار استرالیادر دو سال اخیر باشد.
  • از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به «ساب کلس ۸۸۷، ۴۹۱، ۴۸۹، ۴۹۴ و ۱۸۷» اشاره کرد.
  • اما باید در نظر داشت که طبق قوانین مهاجرت دولت استرالیا افراد در همان ابتدا قامت دائم خود را از طریق ازدواج با یک فرد استرالیایی به دست نخواهند آورد.
  • این موضوع بسته به شخصیت شما می‌تواند موضوعی جالب و یا آزاردهنده تلقی شود.

استرالیا در سال‌های اخیر بطور متوسط سالانه 170 هزار مهاجر را اسکان داده و همچنین در هر سال بین 250 تا 300 هزار ویزای اقامت کوتاه مدت (ویزای دانشجویی و ویزای موقت کار) صادر نموده است. این اعداد و ارقام شامل توریست‌ها نمی‌گردد (و در کل مفهوم گردشگری با مهاجرت کاملا متفاوت است) و همچنین بیشترین اقامت‌های دائم اعطاء شده در میان این آمار و ارقام، متعلق به 3 دسته‌ی نیروی کار، دانشجویان فارغ‌التحصیل با شروع به اشتغال در این کشور و الحاق خانوادگی می‌باشد. در طی سالیان اخیر، استرالیا در کنار کانادا به عنوان مهاجر پذیر ترین کشورهای جهان تلقی می‌شوند. تحصیل در استرالیا، اقامت دائم از طریق برنامه Skilled Worker، برنامه های سرمایه گذاری و برنامه های کارآفرینی از بهترین روش های مهاجرت به استرالیا هستند.

کمک‌هزینه‌های درمانی و دارویی دولت استرالیا نه تنها به رزیدنت‌ها بلکه به مهاجرین قانونی که در این کشور زندگی می‌کنند تعلق خواهند گرفت. هیچ یک از افرادی که به کشور کانگوروها مهاجرت کرده از بابت درمان و سلامت نباید ترس و کمبودی احساس کند، چرا که قانون برای همه یکسان است و خدمات درمانی با کیفیت استرالیا شامل همه افراد خواهد شد. در این مقاله در رابطه به روند درخواست پناهندگی افرادی‌که در کشور سومی اقدام به پناهندگی و دریافت ویزای بشردوستانه می‌نمایند، به گونه فشرده معلومات ارایه می‌گردد. در استرالیا زمانی که اقامت دائم استرالیا را داشته باشید از خدمات درمانی رایگان می توان استفاده کرد با داشتن مدیکر کار هزینه و…

اگر آقایان کارت پایان خدمت نداشته باشند نمی توانند پاسپورت دریافت کنند، به هر حال شما هر کشور خارجی که بخواهید اقدام کنید و ویزا بگیرید پاسپورت شما رو نیاز دارند برای سفرتون هم پاسپورت شما نیاز دارند اگر پاسپورت داشته باشید. همونطور که می‌دانید استرالیا یک جزیره است از نظر تنوع زیست محیطی، تنوع گونه‌های حیوانی‌اش بسیار خاص و منحصر‌به فرد است از این رو بسیار حساسیت در این زمینه انتقال حیوانات به کشور خود دارد. در حالت کلی باید بگوییم امکان پذیر است و بسته به نوع حیوانات مدت زمان قرنطینه آنها در مراکز مشخص شده می تواند متفاوت باشد و همچنین هزینه انتقال هم متفاوت است. دیگر دغدغه دریافت ویزاهای توریستی کشورهای اروپایی،کانادا و آمریکا را ندارید. توجه کنید هر مدرک لیسانس نمی‌تواند به شما 15 امتیاز را بدهد زیرا مدرک لیسانس سکشن 2 معادل فوق دیپلم استرالیا ارزیابی می شود.

۳) ویزای تحصیلی، ساب کلاس ۵۰۰:

دولت استرالیا برای متقاضیان مهاجرت به این کشور به دو صورت، اقامت دائم و موقت استرالیا را اعطا می‌کند که این افراد بسته به شرایط خود یکی از این حالت‌های اقامت را دریافت می‌کنند. دقت کنید که بعضی از اقامت‌های موقت این ویژگی را دارند تا بعد از مدتی بتوانید در طول اقامت خود برای اقامت دائم نیز اقدام کنید. اداره مهاجرت استرالیا براساس شرایط هر ویزا مدت زمانی را درنظر گرفته و آن را اعلام کرده است برای مثل زمان اعلامی برای بررسی و صدور ویزای 188 استرالیا حدودا 24 ماه اعلام شده است اما در اکثر مواقع این زمان کوتاه‌تر یا بلندتر می‌شود. در ویزاهایی که از سیستم امتیازبندی پیروی می‌کنند میزان امتیاز شما تاثیر مستقیم و بالایی در شانس دریافت سریع تر ویزا دارد. اداره مهاجرت استرالیا 5 آزمون زبان انگلیسی را مورد تایید قرار داده است و مدرک زبان برای مجله خبری مهاجرت باید در یکی از این آزمون‌ها باشد که شامل (( آزمون IELTS، آزمون پی تی ای PTE Academic، تافل TOEFL iBT، آزمون زبانOET، آزمون های زبان کمبریج CAE )) است. یکی از شایع‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا در میان ایرانیان، مهاجرت از طریق اخذ پذیرش تحصیلی است.

این ویزا برای افرادی است که قصد دارند برای یکی از استان های کشور استرالیا اقدام کنند. البته باید به این موضوع اشاره داشت که کسب این ویزا بر اساس امتیاز بندی می باشد و به محض آنکه متقاضیان بتوانند امتیازات لازم را به دست آورند و بتوانند اسپانسر دریافت کنند وارد نوبت دهی جهت دریافت دعوتنامه خواهند شد. افرادی که بتوانند نامینیت استانی دریافت کنند، 5 امتیاز به امتیازات آنان اضافه خواهد شد که معمولا ایالات مد نظر از متقاضیان تعهدی مبنی بر حضور دو ساله در آن ایالت را خواهند گرفت. امتیازات این ویزا برا اساس سن، ارائه مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و مدرک تحصیلی سنجیده خواهد شد. این موارد تنها برخی از سوالات شما متقاضیان گرامی می باشد که همواره در مکالمه با مشاورین موسسه ملک پور مورد تکرار قرار می گیرد به همین جهت مهاجرت به استرالیا از جهات بسیاری قابل بحث خواهد بود. مشاورین موسسه MIE با استفاده از اطلاعات به روز سایت های معتبر استرالیا و با کمک و مشورت وکلای متبحر و محلی این کشور، سعی کرده اند در مقاله به صورت ساده و خلاصه قوانین جدید اقامت استرالیا را خدمت شما دوستان گرامی شرح دهند.

شرایط بیزینس شما در ایران شرایط کارمند و مراحل اخذ درخواست ویزای ۴۸۲ در ادامه ذکر می گردد. همچنین امکان جاب آفر را برای افراد دیگر فراهم می‌کند و که می توانید برای جایگاه های مختلف شغلی نیرو استخدام کنید. ارائه مدرک زبان انگلیسی به معنای برخورداری از مهارت کافی در زبان انگلیسی. در صورتی که شما جواب منفی از سازمان اسس کننده دریافت کنید باید بتوانید در زمانی مشخص شده اعتراض کنید و بخواهید که مدارک شما را مجددا بررسی کنند.

ویزای توریستی استرالیا

مردم در تعداد بسیار بیشتر و از پیشینه های متنوع تر از همیشه وارد این کشور شدند. اولین مهاجران این کشور به طور قطع غیرارادی وارد این کشور شدند، محکومین از بریتانیا، ایرلند و سایر مستعمرات این کشور به استرالیا منتقل شدند. پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری توسعه چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی میکند. فاکتورهای مهاجرت امروزه به صورت فعلی شرایط شغلی، شرایط اقتصادی و شرایط تحصیلی تغییر کرده است. به عنوان مثال طبق گزارش سایت Numbeo هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در شهر سیدنی استرالیا ۳۶۵۳ دلار در ماه برآورد شده است که این رقم شامل اجاره خانه نمی‌شود.

1- پیش از هر چیز باید مطمئن شویدکه آیا مهارت و تخصص شما در حال حاضر در استرالیا مورد نیاز می باشد یا خیر. فراموش نکنید که استرالیا به این دلیل اجازه مهاجرت را به شما می دهد که بتوانید وارد بازار کار استرالیا شده و در جهت پیشرفت صنعتی، علمی و اجتماعی آن کشور قدمی بردارید. بنا بر این اگر به این نتیجه برسندکه مهارت شما در زمینه ای می باشد که در حال حاضر متخصصین آن در خود استرالیا بی کار هسنتد، به شما اجازه اقامت و مهاجرت به استرالیا را نخواهند داد. استرالیا یک کشور دموکراتیک، با ثبات ، انگلیسی زبان بودن ، مهاجرپذیر ، متنوع ازنظر فرهنگی ویکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان است که نیازمند نیروی کار ماهر است. دولت استرالیا نقش مثبتی در مناسبات جهانی ایفا می‌کند و از توسعه اقتصادی در منطقه خود حمایت می‌کند.