مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا در سال 2023- موسسه مهاجرتی شادا-کمک مهاجرت

برای اطلاع از شرایط دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا لطفا لینک موجود در همین وبسایت را مطالعه نمایید. ویزاهای Working Holiday و یا Work & Holiday هم در سطح جهانی از شهرت زیادی برخوردار هستند اما بیشتر متقاضیان این ویزا ساکنین اروپا و یا آمریکا هستند که تمایلی برای اخذ اقامت دائمی کشور استرالیا ندارند. اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق کار دارید، باید بدانید که بعضی زیرمجموعه‌های مهاجرت کاری به استرالیا مانند ویزای Working Holiday در برخی از طبقه‌بندی‌ها زیرمجموعه ویزاهای توریستی هستند. ویزاهای کاری استرالیا به ویزاهای کاری موقت و بلند مدت تقسیم می‌شوند. ناگفته نماند که در این دوره ها هیچ بورسیه‌ای وجود ندارد؛ اما اگر سوابق تحصیلی درخشانی داشته باشید می‌توانید در مقطع دکترا بورسیه بگیرید.

امتیاز مهاجرت به استرالیا

یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان بین‌المللی، اجازه کار پاره‌وقت به‌صورت ۲۰ ساعت در هفته در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور است. در همه روش‌های مهاجرت به استرالیا مهارت زبان انگلیسی نیاز است اما در برخی از آن‌ها این امکان وجود دارد تا با پرداخت هزینه، شرط دانش زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید. به طور معمول، ساکنان دائم می‌توانند برای شهروندی و اخذ پاسپورت این کشور درخواست بدهند و از ویزای اقامت دائم خود برای سفر به خارج از کشور و بازگشت به استرالیا تا پنج سال از تاریخ اعطای ویزا استفاده کنند. پس از پنج سال، در صورت عدم حضور در خاک استرالیا برای ورود مجدد به کشور باید ویزای بازگشت پنج ساله اقامت دریافت کنید. این سیستم با توجه به معیارهایی مانند؛ سن، تحصیلات، دانش زبان، سابقه کار، میزان سرمایه، داشتن دعوت‌نامه و … به متقاضیان نمره می‌دهد. با وجود شباهت‌ها در جدول امتیازات، امتیاز مهاجرت به استرالیا برای این ویزاها متفاوت است.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای پارتنر مشابه ویزای ازدواچ است. برخی اوقات با توجه به شرایطی که یک فرد دارد، هیچ راهکاری برای مهاجرت وجود ندارد و گاهی اوقات برعکس. یعنی شرایط شخص به گونه‌ای است که می‌تواند از چند کانال مختلف، ویزای استرالیا را دریافت کند. برای بررسی شرایط، مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا بهتر است جنبه های مختلف را در نظر گرفته و به ویژه نظرات اتباع خارجی که در این کشور اقامت دارند را بررسی کرد. بر اساس تجربیات افرادی که به این کشور مهاجرت داشته اند، نکات مثبت و منفی مهاجرت به استرالیا و زندگی در این کشور را می توان به طور خلاصه در موارد زیر بیان کرد. با توجه به نوع درخواست فرد و یا تعداد همراهان ممکن است مدارک دیگری نیز از فرد درخواست شود.

جالب است بدانید که اگر متاهل باشید، همسرتان هم می‌تواند ۲۰ ساعت در هفته کار کند. چنانچه در حال تحصیل در مقطع دکترا باشید، آزادی بیشتری برای کار کردن خواهید داشت. پس از اتمام دوره تحصیلی می‌توانید به مدت ۲ تا ۴ سال در استرالیا بمانید و در این صورت شرایط را برای گرفتن اقامت در صورت تمایل تسریع ببخشید. حمایت کارفرما در حقیقت به این معنی است که یک کارفرما برای شما دعوت‌نامه کاری ارسال کند به طوری که این دعوت‌نامه از نظر مرکز مهاجرتی استرالیا بدون مشکل باشد. کارفرما در قدم اول باید کار خود را در مرکز مهاجرتی استرالیا به ثبت برساند. مهاجرت به استرالیا روش‌های بسیار متنوعی دارد که مهم‌ترین آن‌ها را در این مطلب با شما بررسی خواهیم کرد.

روش های مهاجرت به استرالیا :

این ساکنان اولیه احتمالاً اجداد استرالیایی های کنونی این کشور هستند. نقطه آغازین زندگی انسان ها در استرالیا به طور تقریبی به چهل تا هفتاد هزار سال قبل بازمی گردد. یک مقصد مهاجرتی مناسب برای اقشار مختلف است و دارای مقرراتی شفاف در این حوزه است. بله ولی فقط در صورتی که سابقه سفر بسیار خوب داشته باشید یا اینکه خویشاوند مجله خبری مهاجرت نزدیک شما در استرالیا سکونت داشته باشد. و خلاصه، کشور زیبای استرالیا می‌تواند برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، گزینه‌ای مطلوب و در دسترس باشد. متقاضی بایستی کمتر از 55 سال سن داشته باشد، مگر اینکه ایالت یا قلمرویی که متقاضی برای آن اقدام می کند، گواهی کند که متقاضی از مزایای اقتصادی استثنایی برخوردار است.

مهاجرت با ویزای پناهندگی

طبق اعلام سایت رسمی دولت استرالیا در سال 2018 هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی سالیانه به شرح زیر می باشد. مدت زمان پروسه اقامت استرالیا از طریق ویزای کار می تواند طولانی باشد. گاها مشاهده شده افرادی که اقدام به درخواست ویزاهای کاری استرالیا کرده اند با توجه به زمان بر بودن این پروسه از ادامه مسیر دلسرد شدن و قصد دارند هرچه سریعتر وارد پروسه ای شوند که منجر تسریع در امر مهاجرت شود. این ویزا برای افراد ماهر و متخصص از سمت دولت استرالیا در نظر گرفته شده است. برای این امر متقاضیان باید بتوانند application که نشان دهنده انگیزه، مهارت و علاقه کار در استرالیا را ارائه دهند که پس از تائید آن و از طریق مهارت، دعوتنامه ای برای آنان صادر می گردد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد دانان برنا (مشاورین تحصیلی گروه ادب) می باشد. استفاده از مطالب سایت ادب ویزا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع (همراه با لینک منبع) بلامانع است. قابل ذکر است موسسه ملک پور هیچ گونه خدمات و مشاوره ای در این زمینه ندارد و تنها یاداور شرایط سخت و پیچیده بی راهه ای چون پناهندگی می شود و با آگاهی سازی از به خطر افتادن جان و مال هموطنان سعی در پیشگیری از آن دارد. کودکانی که در استرالیا متولد می شوند، اما هویت آنان مشخص نیست (هویت والدین کودک نامعلوم باشد) به کودک تابعیت استرالیا داده می شود. این موضوع در قوانین بین الملل صدق می کند و برای جلوگیری از عدم بی هویتی افراد از این قانون استفاده می شود. شریک زندگی شما می تواند در زمان اقدام تان برای اخذ این نوع ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور نماید.

کلان‌شهر پرث در غرب استرالیا گرم‌ترین آب و هوا را در سراسر استرالیا از آن خود کرده است. پارک‌های دوست‌داشتنی، اقتصادی پویا، آسمانی آفتابی، مدارس عالی و مناظر طبیعی خارق‌العاده از دیگر ویژگی‌های شهر پرث است. چشم‌انداز شغلی به ویژه در حوزه‌های صنایع معدن، گردشگری، سلامت و فناوری برای مهاجران مناسب است. ساکنین این شهر می‌توانند از انواع فعالیت‌های فرهنگی همچون اپرا لذت ببرند و یا زمان خود را در سواحل شنی و گرم آن سپری کنند.

  • این شهر دومین شهر بزرگ استرالیا به شمار می‌رود و به عنوان پایتخت فرهنگی و ورزشی استرالیا شناخته می‌شود.
  • همچنین در هنگام تحصیل از امکانات گوناگون و کمک هزینه‌های دولت استرالیا بهره‌مند خواهند شد.
  • بنابراین بهترین راه، بررسی شرایط مهاجرت به استرالیا در ابتدای راه است.
  • هر دو کشور در زمینه اخذ ویزای تحصیلی سخت‌گیری کمتری از خود نشان می‌دهند، با این حال فرآیند اخذ ویزای تحصیلی کانادا آسان‌تر از استرالیا است.
  • به همین دلیل برای اینکه همسرتان را بدون مشکل به استرالیا ببرید، وضعیت رابطه خود را با قوانین مربوط به هر ساب کلاس مورد بررسی دقیق قرار دهید.

استرالیا ششمین کشور پهناور جهان به شمار آمده که در قاره اقیانوسیه؛ کوچکترین قاره جهان؛ واقع گردیده است و به استثنای بخش کوچکی از این قاره را که کشور نیوزلند گرفته، در واقع اکثریت خاک اقیانوسیه، همان کشور استرالیا می‌باشد. شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا بوده و شهرهای سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرث، آدلاید و همچنین کانبرا از جمله بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای آن هستند. آیلتس شخص می تواند 5.5 باشد و حتی در این روش این امکان فراهم است که مدرک زبان ارائه نشه و با پرداخت هزینه به دولت استرالیا، دوره زبان را در خاک این کشور گذراند.