مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا در سال 2023- موسسه مهاجرتی شادا-کمک مهاجرت

افرادی که تصمیم دارند از طریق مرزهای هوایی و آبی وارد این کشور بشنود و پناهندگی بگیرند کاملا در اشتباه هستند. اگر شخصی قصد داشته باشد از طریق مرزهای آبی وارد این کشور شود، به جزایر دور دست تبعید خواهد شد. اول اینکه، یکی از پدر و مادر صاحب اقامت دائم استرالیا باشند و فرزند نیز داخل خاک استرالیا متولد شود.

اقامت موقت استرالیا

شرایط سنی برای مهاجرت به استرالیا به نوع ویزا ی مورد نظر شما بستگی دارد، برای ویزاهای اسکیل ورکر تا 45 سالگی و برای ویزاهای تلنت یا سرمایه گذاری تا 55 سالگی می توانید اقدام کنید. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و ویزای گلوبال تلنت سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا هستند. میانگین هزینه زندگی در استرالیا برای یک دانشجوی خارجی ۲۱ هزار دلار استرالیا در سال برآورد می‌شود.

هزینه‌ها می‌توانند شامل؛ ترجمه مدارک، آزادسازی مدارک تحصیلی، هزینه های قانونی و ویزا، تهیه بلیط، اجاره مسکن و سایر هزینه‌های پیش‌رو باشند. یکی از نکاتی که درمورد آن بسیار بحث می‌شود امکان دریافت اقامت استرالیا از طریق تولد فرزند است. تولد فرزند در استرالیا منجربه اقامت دائم برای والدین یا کودک متولد شده نمی‌شود. اداره مهاجرت به استرالیا برای افراد متقاضی مهاجرت در حدود ۱۵۰ مدل ویزا ارائه می‌دهد، داشتن اطلاعات درباره ویزاها می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

بهترین روش مهاجرت به استرالیا

شرایط اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا به نحوی نیست که کودکان بتوانند به محض تولد تابعیت و شهروندی استرالیا را به دست آورند، چرا که اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا شامل رعایت برخی از موارد زیر می شود. کانادا از جمله کشوهای مهاجر پذیریست که بستر مناسبی برای کار، زندگی، تحصیل و… برای ایرانیان است. در اکثر روش های مهاجرتی کانادا از ابتدای کار اقامت دائم این کشور فوق العاده را کسب می کنید.

یکی از مهم ترین عواملی که افراد را ترغیب بهمهاجرت به استرالیامی کند، دستیابی به شغل و درآمد مطلوب است. اداره مهاجرت استرالیا سالانه لیستی را در سایت خود منتشر می کند که در آن مشاغل مورد نیاز این کشور درج می شوند. در حالت کلی به سبب کمبود نیروی کار در کشور استرالیا در اغلب مشاغل این کشور نیاز به نیروی کار متخصص و کارشناس وجود دارد. این کشور برای زندگی دانشجویی بسیارگران به حساب می­آید، اما بسیاری از افرادی که از طریق اپلای تحصیلی به این کشور وارد می‌شوند، در واقع قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و تحصیل را تنها پله‌ای اولیه در مسیر دریافت اقامت دائم می‌دانند. میزان مبلغ مورد نیاز برای دریافت اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه گذاری به ایالتی که از آن دعوتنامه گرفته اید بستگی دارد و می تواند از 300 هزار دلار استرالیا تا 1/5 میلیون دلار استرالیا متفاوت باشد. از سوی دیگر، ایمیگو به آژانس‌های مهاجرتی کمک می‌کند تا بدون صرف هزینه‌های کلان به مشتریان واقعی دست یابند.

  • پس تمامی سعی و تلاش خود را باید به کار گیرید تا بهترین موقعیت و تخصص را جهت اقدام انتخاب نموده و مراحل تهیه مدارک را مو به مو بر طبق موازین خواسته شده توسط اداره مهاجرت استرالیا ارزش نهاده و انجام دهید.
  • استرالیا کشوری بی‌نظیر و پر از فرصت بی‌حدوحصر است که از پتانسیل بی‌پایان، برای کسب‌وکار باز بهره‌مند است و سومین کشور محبوب دانشجویان بین‌المللی است.
  • خدمات تخصصی دریافت اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا جزء سرویس های تخصصی و همه جانبه وکلای مهاجرت ایران است.
  • سیستم سلامت عمومی استرالیا که حتی دارندگان اقامت دائم این کشور را دربرمی‌گیرد، خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و باعث شده تا هزینه‌های خدمات سلامت در این کشور به شکل قابل توجهی کم باشد.
  • مثلا برای مسیر تحصیلی می بایست به دانشگاه بروید و ثبت نام خود را قطعی کنید و در کلاس ها شرکت نمایید.

دولت استرالیا افرادی را نیز تحت حمایت قانونی پناهندگی قرار می‌دهد که از جانب کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان یا UNHCR به این کشور معرفی می‌گردند. سازمان ملل متحد درخواست پناهندگی افرادی را که به دلایل عدم مصونیت جانی از کشور محل اقامت شان به کشور دیگری فرار نموده و در آن‌جا نیز مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند، به حکومت استرالیا راجع می‌نماید. کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان نقش نظارتی در رابطه با اجرای کنوانسیون 1951 مربوط به وضعیت پناهندگان دارد. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری به سه نوع سرمایه گذاری معمولی و ویژه و کار آفرینی تقسیم می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و شرایط خاص خودشان بوده و تحت ویزای ساب کلس 188 و ۸۱۸ می باشند. یک از کارا ترین روش های برای مهاجرت، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری میباشد. کشور استرالیا در زمینه سرمایه گذاری یکی از بهترین و کم ریسک ترین کشور ها بوده و نرخ مصادره اموال در این کشور حد اقل ممکن می باشد.

هزینه‌ دولتی صدور ویزای کار موقت در استرالیا:

لذا باید شرایط فرد متقاضی توسط متخصصین این حوزه بررسی شود تا مناسب‌ترین شیوه برای مهاجرت مشخص شود. اما به طور کلی روش‌هایی مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهارتی و سرمایه گذاری در استرالیا از بهترین و پر طرفدارترین روش‌های مهاجرت به این کشور هستند. روش دیگری برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا از طریق تراکنش مالی بیزینس فرد وجود دارد که از بهترین روش های اخذ اقامت استرالیا می باشد. دلیل این امر این می باشد که در این روش سرمایه گذار از ابتدا اقامت دائم این کشور را دریافت می کند و از ابتدا نیز نیازی به سرمایه گذاری نخواهد داشت و هیچ شرط حضوری نیز در این روش وجود ندارد. در مجموع روش‌های متعددی برای مجله خبری مهاجرت و اخذ اقامت در این کشور وجود دارد، اما با توجه به افزایش درخواست‌های مهاجران برای این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است. با این حال هنوز هم برای افرادی که واجد شرایط هستند، شانس بالایی وجود دارد که بتوانند با فراهم کردن یک سری الزامات به راحتی به این کشور زیبا مهاجرت کنند.