مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا استرالیا در سال 2023 از 0 تا 100 فارس مهاجر-کمک مهاجرت

در زیر به یکسری از مهمترین مدارک لازم برای اقامت استرالیا که در تمامی مسیرهای مهاجرتی یکسان است، اشاره شده است. یکی از مهمترین مراحل مجله خبری مهاجرت انتخاب مسیر مهاجرتی متناسب با شرایط خود می باشد. اگر قصد دارید از مسیر کاری وارد استرالیا شوید می بایست در مورد گزینه های شغلی خود تحقیق کنید و شغلی مناسب برای خود پیدا نمایید. یا اگر قصد دارید از طریق تحصیلی به استرالیا مهاجرت نمایید می بایست از یک موسسه یا دانشگاه معتبر پذیرش دریافت نمایید. لذا به شما عزیزان پیشنهاد می شود قبل از اقدام با وکیل مهاجرت مشورت کنید. در این روش مهاجرتی شخص متخصص و ماهر باید توسط اسپانسر کاری خود ، یعنی شرکتی که برای آن مدت ۲ سال کار کرده است برای دریافت اقامت دائم استرالیا کاندید شود.

آیا امکان دریافت ویزای توریستی استرالیا برای ایرانیان وجود دارد؟

پس از پنج سال، در صورت عدم حضور در خاک استرالیا برای ورود مجدد به کشور باید ویزای بازگشت پنج ساله اقامت دریافت کنید. شرایط مهاجرت به استرالیا برای هر متقاضی می‌تواند کاملا منحصر به فرد باشد. بهتر است هر فردی بر اساس شرایطی که دارد، بهترین نوع ویزای خود را مشخص و با هدفگذاری روشن ، نقشه راه مهاجرتی خود را ترسیم کند. در همه روش‌های مهاجرت به استرالیا مهارت زبان انگلیسی نیاز است اما در برخی از آن‌ها این امکان وجود دارد تا با پرداخت هزینه، شرط دانش زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید.

ویزاهای Skilled worker یا نیروی کار ماهر، در میان متقاضیان اقامت دائم کشور استرالیا طرفداران بسیار بیشتری دارند. این ویزاها نسبت به دیگر ویزاهای اقامت دائم استرالیا روش‌هایی کم‌هزینه‌تری هستند. ویزاهای اسکیل ورکر با توجه به جدول امتیازبندی به متقاضیان تعلق می‌گیرند. راههای مهاجرت به استرالیا تنوع بسیار زیادی دارند این کشور ویزاهای متنوعی را برای افراد با شرایط متفاوت تدارک دیده است تا هر فرد یا گروهی بتوانند بهترین روش مهاجرت به استرالیا را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند. بهترین مسیرهای مهاجرت به استرالیا از دیدگان متقاضیان مهاجرت به این کشور روش‌های اسکیل ورکر هستند اما به طور کلی برترین روش مهاجرتی تنها با توجه به شرایط هر فرد قابل انتخاب هستند. احسان جهان اندیشمدیریت گروه مهاجرت هوشمند Smart Migration را بر عهده دارد و به عنوان وکیل رسمی و ثبت شده مهاجرت به استرالیا فعالیت می کند.

لازم به ذکر است که دولت استرالیا در یک بازه زمانی در سال ۲۰۰۹ توسط ویزای بشردوستانه بالغ بر ۱۲ هزار نفر را از این نوع ویزا و برنامه مهاجرتی پذیرفت. والدینی که دارای اقامت استرالیا می باشند اما خارج از کشور استرالیا زندگی می کنند، در صورت تولد فرزند می توانند در خواست خود را مبنی بر کسب اقامت فرزندشان در استرالیا اعلام نمایند. متقاضی باید اثبات کند که 51% از سهام کسب و کاری به اسم خود دارد ولی می تواند در تا سهام دو بیزینس را نشان دهد و که حداقل سهام کمتری نیز با توجه به شرایط خاص می تواند احراز کند و حداقل ورودی حساب بیزینس نیز باید 750،000 دلار استرالیا باشد که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد. برای مهاجرت به استرالیا، از همه مهمتر این است که گذرنامه معتبری داشته باشید که حداقل 6 ماه پس از اقامت در استرالیا معتبر باشد.

با توجه به این موضوع ما هم تصمیم گرفتیم قوانین مهاجرت به استرالیا را در انواع ویزاها به صورت جداگانه بررسی کنیم. اما با توجه به اینکه سن نیز یکی از شرایط مهاجرت به استرالیا است، ابتدا اشاره‌ای به شرایط سنی مهاجرت می‌کنیم، سپس مابقی مطالب را پوشش می‌دهیم. 3- اگر مدارک تحصیلی و یا فنی حرفه ای شما توسط سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا مثبت ارزشیابی گردید و جواز مورد نظر را کسب نمودید می توانید وارد مرحله بعدی کار شوید. اداره مهاجرت استرالیا با باقی سازمان های دولتی استرالیا ارتباطات بسیار قوی در رابطه با رد و بدل کردن اطلاعات دارد. اداره مهاجرت استرالیا یکی از ارگان هایی در استرالیا می باشد که در رابطه با نقصان نیروی کار در هر کدام از شهر ها و ایالتهای استرالیا تقریبا اطلاعات به روز شده دارد. بر اساس این اطلاعات اداره مهاجرت در استرالیا انواع و اقسام لیست مشاغل انتشار داده است.

  • سرمایه گذاری می‌تواند در شرکت خود شما باشد یا در شرکت‌هایی که مراکز منطقه‌ای آنها را تایید کرده است.
  • در غیر این صورت، بهتر است سن کمی بیشتر باشد تا بتواند سابقه کاری خوبی داشته باشد.
  • دفتر رهپوی دات کام از طریق مهارت و تخصص جهت اخذ اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا اقدام می نماید.

مهم‌ترین نکته این است که شغل متقاضی باید جزو مشاغلی باشد که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار در آن زمینه دارد. سواحل طلایی، آسمان آبی و زندگی آرام برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا دارند، بسیار جذاب است. تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۷/۵ میلیون نفر مهاجر در این کشور زندگی می‌کردند، که این اندازه نسبت به سال ۲۰۱۸، ۲۹/۷٪ بالاتر رفته است. ایرانی ها درصد زیادی از مهاجران این کشور را به خود اختصاص داده‌اند، که این آمار نشان می‌دهد شرایط زندگی در استرالیا باب میل ایرانیان است. ۱- رضایت مهاجران در زمینه آموزشی بیش از ۹۸ درصد است، در این کشور از جدیدترین سیستم‌های آموزشی استفاده می‌شود.

دریافت اقامت استرالیا از طریق پناهندگی