مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا استرالیا در سال 2023 از 0 تا 100 فارس مهاجر-کمک مهاجرت

در این راستا، اگر بی‌گدار به آب بزنید ممکن است برای همیشه از مهاجرت به این کشور باز بمانید، پیشنهاد ما این است که برای پروسه پرونده خود از بهترین وکیل مجله خبری مهاجرت استفاده کنید. مهاجرت به استرالیا برای متقاضیان ایرانی بسیار پر طرفدار بوده و با توجه به تنوع روش های مهاجرتی به این کشور بستری مناسبی برای این عزیزان جهت مهاجرت به استرالیا ایجاد شده است. افرادی که سودای مهاجرت در سر دارند معمولا به دنبال راحت‌ترین راه می‌گردند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به استرالیا اقدام از طریق ویزای ۴۹۱ است. اگر از طریق اسپانسر ایالتی اقدام نموده باشید باید در این مرحله از ایالت مورد نظر که به شغل و حرفه شما نیاز دارد درخواست نمایید که اسپانسر شما گردد و پس از اخذ جواز اسپانسر پرونده تان را به اداره مهاجرت در استرالیا ارسال نمایید.

کار آفرینی(entrepreneur):

لازم به ذکر است که به علت مغایرت با قانون، موسسه مهاجرتی ادب هیچ‌گونه اقدام و یا ارائه مشاوره برای اخذ اقامت از طریق پناهندگی هیچ کشوری از جمله استرالیا انجام نخواهد داد. همسر بنده فوق لیسانس زبان فرانسه هستن از دانشگاه دولتی و حدود 14 سال سابقه کار دارن در زمینه های مختلف زبان فرانسه و انگلیسی . به طور کلی می توان گفت افرادی که از طریق ویزای کار اقدام به مهاجرت به استرالیا می کنند می توانند پس از 4 سال زندگی در خاک استرالیا در خواست تابعیت کنند.

همه آنهایی که به دنبال مهاجرت به استرالیا هستند درصدد اخذ اقامت این کشور هستند، هر متقاضی براساس شرایط و مسیری که برای آن اقدام کرده‌اند دائم و یا موقت فرقی ندارد هدف رسیدن به اقامت قانونی استرالیا و درنهایت سیتیزنی این کشور است. تمامی مسیرهای ذکر شده در این بخش دارای اقامت استرالیا هستند که نکته جذاب آن این است که حتی اگر شما اقامت موقت این کشور را هم دریافت کنید در نهایت مسیر روشنی برای تبدیل آن به دائم را دارید. برای ویزای کار و یا اسکیل ورکر استرالیا شما باید چند آیتم بسیار مهم را در نظر بگیرید.

پس از کرونا استرالیا با کمبود نیروی متخصص و ماهر رو به رو شد و همین موضوع باعث شد صدور ویزاهای اقامت دائم تحت تخصص هایی با اولویت بالا مانند مشاغل پزشکی و پیراپزشکی، مهندسی و ساخت و ساز، تکنسین های فنی و …. در استرالیا تقریباً در تمام زمینه‌های کاری و صنایع مختلف، نیاز به نیروی کاری خبره و ماهر وجود دارد. مثلاً در مشاغل مختلف در صنایع مهندسی، درمان، آموزش، خدمات و غیره فرصت‌‌های شغلی بسیار خوبی برای مهاجران از نقاط مختلف دنیا ازجمله ایران وجود دارد.

مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده

استرالیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا، یکی از مطلوب‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. این کشور برنامه‌های متعددی را به منظور جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی ترتیب داده است. متقاضیان باید ابتدا برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری و نوآوری تجاری موقت (ساب کلس 188) درخواست داده و پس از گذشت چندین سال سابقه موفق در استرالیا ویزای خود را تبدیل به حالت دائم (ساب کلس 888) آن کنند. از طریق این دو طرح افراد می‌توانند در یکی از طرح‌های سرمایه‌گذاری کشور استرالیا شرکت کرده، به اداره یک شرکت تجاری بپردازند و یا کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. مهاجرت سرمایه‌گذاری به استرالیا یکی از روش‌های مناسب برای دریافت اقامت دائم این کشور است. اما در این راستا توجه فرمایید که در این روش برای استرالیا به طور کلی حوزه‌های معاملات املاک و مسکن و یا خرید بنگاه‌های اقتصادی و نمایندگی‌های آن‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری معتبر شناخته نشده و نمی‌تواند منجر به دریافت اقامت دائم این کشور گردد.

  • مردم در تعداد بسیار بیشتر و از پیشینه های متنوع تر از همیشه وارد این کشور شدند.
  • IIL با تجربه عمیق و حضور طولانی مدت خود در حقوق مهاجرت استرالیا عرضه بهترین خدمات مهاجرت به استرالیا را تضمین می کند.
  • همان طور که مشاهده می‌کنید بازه سنی 25 تا 39 سال بهترین شرایط را دارد چرا که متقاضی بیشترین امتیاز را در این شرایط دریافت می‌کند.
  • شرایط سنی برای مهاجرت به استرالیا به نوع ویزا ی مورد نظر شما بستگی دارد، برای ویزاهای اسکیل ورکر تا 45 سالگی و برای ویزاهای تلنت یا سرمایه گذاری تا 55 سالگی می توانید اقدام کنید.

به عنوان مثال، اگر زوجی با ویزای توریستی به استرالیا سفر کنند و در آنجا صاحب فرزند بشوند، به کودک تازه متولد شده پاسپورت و اقامت استرالیا اعطاء نمی‌شود. ویزای گلوبال تلنت استرالیا ویزایی است که به افرادی که در حرفه‌ی خاص یا حوزه آکادمیک دارای مهارت و تخصص ویژه هستند، صادر می‌شود. ⬅در ویزای تلنت بهتر است همزمان هم تحصیلات متقاضی در سطح دکتری باشد و هم تازه فارغ‌التحصیل شده باشد. در غیر این صورت، بهتر است سن کمی بیشتر باشد تا بتواند سابقه کاری خوبی داشته باشد. پس اولین کاری که باید انجام گردد تطبیق مهارت و تخصص با یکی از این لیستها است. خیلی اوقات مهارت شما ممکن است با هیچکدام از مهارت های عنوان شده در این لیستها مطابقت نداشته باشد اما مشاور شما با استفاده از علم و تجربیات خود بتواند برای شما از یکی از مهارتهای مشابه اقدام نماید.

مهاجرت به استرالیا با ویزای گلوبال تلنت