مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا استرالیا در سال 2023 از 0 تا 100 فارس مهاجر-کمک مهاجرت

افرادی که در خاک استرالیا اقامت دارند و دارای حق شهروندی این کشور هستند، سه ساب کلاس ویزای گوناگون برای والدین در اختیار خواهد داشت. متقاضی با توجه به شرایط اقامتی خود و وضعیت والدین، می‌تواند که در هر یک از ساب کلاس‌ها درخواست خود را ثبت کند. ویزای نخبگان استرالیا یکی از جذاب‌ترین ویزاهای این کشور است که توانسته در سال‌های اخیر، سر و صدای زیادی به پا کند. مطمئنا جذابیت‌های این کشور مدرن به حدی است که بسیاری از افراد نخبه در سطح جهان علاقه دارند در آن زندگی کنند. در همین راستا، دولت استرالیا با یک اقدام هوشمندانه، تدبیری اندیشید تا از طریق آن بتواند افراد نخبه را وارد کشور خود کند و توسط آن‌ها، گام بزرگی در جهت رشد و توسعه کشور بر دارد. همانطور که از نام این ویزا مشخص است، دریافت آن برای تمام افراد عادی امکان‌پذیر نیست و باید واجد شرایط خاصی باشید.

ویزای کار استرالیا از نوع Sub class 189

اگر شما هم می‌خواهید که پس از مهاجرت با چنین مشکلات مالی نگران کننده‌ای مواجه نشوید، باید نسبت به هزینه‌های حدودی زندگی در استرالیا شناخت کافی داشته باشید. بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، نسبت به شرایط زندگی در این کشور شناخت زیادی ندارند. به همین دلیل پس از ورود به خاک استرالیا و مدت کوتاهی زندگی در استرالیا با مشکلاتی مواجه می‌شوند که شاید آن‌ها از ادامه این مسیر منصرف کنند.

جمع بندی مهاجرت به استرالیا

اداره امور مهاجرت استرالیا، درخواست پناهندگی فرد را تحت شرایط خاص و در روشنایی قوانین نافذه مورد بررسی قرار داده و قرار ملاقات در نزدیک‌ترین نمایندگی سیاسی استرالیا را به درخواست کننده اطلاع می‌دهد. متقاضی در تاریخ و ساعت معین در یک مصاحبه شخصی در نمایندگی‌ سیاسی مربوطه شرکت کرده و تمامی اسناد خود را مبنی بر تصدیق گفته‌های خود ارایه می‌نماید. درخواست‌ می‌بایست دلیل محکم و اسناد لازم و متوقعه را مبنی بر داشتن شرایط پناهندگی ارایه ‌نموده باشد. هنگامی که بررسی درخواست پناهجو به عهده دولت استرالیا قرار می‌گیرد، قبول یا رد آن نیز به تصمیم دولت این کشور بستگی دارد.

به طور مثال، داشتن مدرک زبان با نمره بالا برای ویزاهای کاری اهمیت زیادی دارد ولی متقاضیان ویزاهای سرمایه گذاری حتی بدون داشتن مدرک زبان هم میتوانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. متقاضیان مهاجرت تحصیلی، شغلی، کارآفرینی و…باید مدارک مالی، حساب بانکی، سوابق تحصیلی، شغلی، مدارک هویتی، مدرک زبان، گواهی‌های فنی حرفه‌ای و دستاوردهای علمی و کاری بدست آمده‌ی خود، مدارک تمکن مالی و… باید توجه داشت که هر کدام از روش‌ها ممکن است مدارک بیشتری را با توجه به فرآیند پذیرش خود الزام نمایند.

برای کسانی که موافقتنامه مالی با طرف سوم(سرمایه دار استرالیایی) به ارزش 200,000دلار استرالیا دارند و می توانند بیزینس موجود در استرالیا را تقویت کنند (از طریق خرید یا مشارکت ). برای این متقاضیان نیز باید از یکی از ایالت های استرالیا دعوتنامه داشته باشند. استرالیا علاوه بر وضعیت جغرافیایی، اقتصاد و زیرساخت های پایدار و مستحکم، موقعیت های کاری و استانداردهای بالای زندگی به عنوان یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی پیشرفته دنیا شناخته شده است. خدمات درمانی استاندارد و سیستم آموزش و پرورش این کشور از دلایل انتخاب استرالیا به عنوان مکانی امن برای زندگی می باشد.

  • آب و هوای این منطقه نسبت به دیگر مناطق استرالیا خنک‌تر بوده و سبک زندگی آرامی دارد.
  • در ویدیو زیر به طور کامل توضیح داده ایم که چطور اقامت دائم استرالیا بگیریم.
  • ارز رایج این کشور، دلار استرالیا بوده و با نشان اختصاری AUD شناخته می‌شود.
  • اما توجه داشته باشید که هزینه های زندگی نیز در این کشور بالا می باشد.

همچنین ویزاهایی برای کودکان زیر 18 سال برای افرادی که در استرالیا با ویزای دانشجویی، کارگری یا تجاری موقت هستند، در دسترس است. این نوع ویزای استرالیا از سال 2019 به فهرست طولانی ویزاهای این کشور اضافه شده و برای افراد واجد شرایط، انتخاب بسیار مناسبی است. در واقع این ویزای موقت جایگزین مجله خبری مهاجرت ساب کلاس 489 شده است و با دریافت آن، اجازه اقامت 5 ساله در این کشور پهناور و پیشرفته را خواهید داشت و بعد از آن می‌توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید. بسیاری دانشجویان و دانش آموختگان از ایران و سراسر جهان، کشور استرالیا را برای ادامه تحصیلات خود در مقاطع عالی انتخاب می کنند.

استرالیا از کشورهایی است که شهروندان آن از سیستم قوی خدمات درمانی بهره می برند. که می بایست با دید روشن و شناخت کامل از شرایط اقامت در استرالیا، برای آن اقدام نمود و بهترین مسیر متناسب با شرایط خود را انتخاب کرد. یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به استرالیا انتخاب مسیر مهاجرتی متناسب با شرایط خود می باشد. اگر قصد دارید از مسیر کاری وارد استرالیا شوید می بایست در مورد گزینه های شغلی خود تحقیق کنید و شغلی مناسب برای خود پیدا نمایید. یا اگر قصد دارید از طریق تحصیلی به استرالیا مهاجرت نمایید می بایست از یک موسسه یا دانشگاه معتبر پذیرش دریافت نمایید. هزینه های تحصیل در استرالیا از عواملی است که برای متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اهمیت زیادی دارد.