مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا استرالیا در سال 2023 از 0 تا 100 فارس مهاجر-کمک مهاجرت

زیر مجموعه‌های هر یک از این روش‌ها به قدری زیاد است که توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب شیوه مهاجرتی خود، حتما با بررسی کامل شرایط خود از وکلای مهاجرتی شرکت ادیسه مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین شیوه مهاجرتی را انتخاب کنید. در این مقاله همه چیز را درباره مهاجرت به استرالیا، از راه های مهاجرت خانوادگی به استرالیا گرفته تا ویزاهای کاری موقت و دائم بررسی خواهیم کرد. در نتیجه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهاجرت کشور استرالیا خواهد بود. اینکه شما از چه طریقی بتوانید ویزای استرالیا را کسب کنید، بستگی به شرایط شما دارد. راه‌های مختلفی برای گرفتن ویزا وجود دارد و لازم است متناسب با شرایط مالی، سنی و سهولت کار یکی از روش‌ها را برای کسب ویزا و اقامت انتخاب کنید.

استرالیا یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی را در اختیار دارد و دارای دانشگاه‌هایی است که در رتبه‌بندی‌های جهانی رتبه‌های زیر 100 دارند. است که طی سالیان اخیر با برنامه‌های مهاجرتی متنوع خود توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. مجله خبری مهاجرت می‌تواند تبدیل به یکی از تصمیمات رویایی در طول زندگی افراد شود؛ اما تنها در صورتی که افراد با حقایق مهاجرت به استرالیا آشنا شوند و آگاهانه و بر اساس نیازهایشان برای انتخاب روش مهاجرت خود تصمیم بگیرند. یکی از راحت ترین راه های مهاجرت به استرالیا اخذ ویزای تحصیلی استرالیا میباشد. برای دریافت ویزا ازدواج باید همسر و یا شریک زندگی شما تابعیت کشور استرالیا را داشته باشد و یا اقامت دائم این کشور را داشته باشد.

مهاجرت به استرالیا در این روش مختلف است و منجر به اخذ اقامت موقت و یا دائم برای والدین فرزند می باشد. فرزندانی که شهروندی یا اقامت دائم استرالیا را دارند می توانند اقدام به اخذ ویزای موقت و دائم برای والدین نمایند. ویزاهای ۸۸۸، ۱۳۲، ۸۹۰ و ۸۹۲ برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری برای متقاضیان این شیوه مهاجرت تعریف‌شده‌اند که متناسب با شرایط افراد می‌توان برای هر یک از ویزاهای اقامت دائم اقدام کرد. سیستم کاری استرالیا برای پذیرش درخواست ویزای کار،از سیستمی به نام Skillselect استفاده می‌کند که بر اساس معیارهایی مثل تحصیلات، سن، سابقه کاری و سطح زبان و … به فرد متقاضی امتیاز داده می‌شود. متقاضیان برای دریافت ویزا باید حداقل 60 امتیاز کسب کنند و مجوز اقامت کاری استرالیا را دریافت نمایند.

در صورتی که فرد متقاضی دارای شهرت بین ‌المللی در زمینه خاصی باشد، مسیر ویزای گلوبال تلنت برای وی بهترین و سریع‌ترین راه دریافت اقامت است. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت دائم این کشور، کار در استرالیا است. ویزاهای کاری استرالیا تنوع بسیاری دارند که با توجه به شرایط متقاضی نوع آن مشخص می‌گردد. ویزاهای کاری این کشور اغلب با توجه به میزان تحصیلات، مهارت‌های فردی، تجربه کاری و مدرک زبان سنجیده و نوع آن مشخص می‌شود. افراد متقاضی در صورت پذیرفته شدن، می‌توانند وارد خاک استرالیا شده و اقامت کاری دریافت کنند.

اقامت و شهروندی در استرالیا

این ویزا مناسب افراد سالمندی (بالاتر از ۶۵ سال) است که به خویشاوندشان (که در استرالیا ساکن هستند) برای مراقبت احتیاج دارند. فردی که در یک رشته کاری، هنری، ورزشی، آکادمیک و یا تحقیقاتی شهرتی قابل توجه دارد. پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند. مهم ترین دلایل پذیرش نیروی مهاجر در استرالیا در سال‌های اخیر؛ کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت است. شرایط اقتصادی و اجتماعی استرالیا نسبت به بسیاری از کشورها و حتی کشورهای اروپایی واقعا بهتر است و جای خوبی برای زندگی است. می بایست رزومه خود را برای کارفرما ارسال کرده و در صورت تایید جاب آفر دریافت کنید و سپس برای ویزا درخواست دهید.

از نظر بهترین انواع ویزاهای استرالیا، ویزای مهارتی 189، 190 و ویزای تلنت از آنجایی که اقامت دائم استرالیا را فراهم می کنند از بهترین ویزاهای استرالیا هستند، اما اخذ این ویزاها نیاز به شرایط خاصی دارد. اگر فردی به دلیل سن بالا نتواند از طریق ویزاهای مهارتی اقدام کند و بیزینس داسته باشد می تواند از طریق ویزای تجاری اقدام کند. یا اگر فردی سن کمی دارد و سابقه کار ندارد بهترین روش مهاجرت، ویزای تحصیلی خواهد بود.

در حال حاضر صدور این نوع ویزا مشروط به داشتن پذیرش از یک دانشگاه معتبر از این کشور می­باشد و دانشجو بایستی در دانشگاه حضور پیدا کند و امکان این را ندارد که آنلاین کلاس‌های خود را بگذراند. کشور انگلیس با ۹۷۶۰۰۰ نفر همچنان به عنوان اولین کشور که بیشترین آمار مهاجر به استرالیا را دارد به حساب می‌آید، گرچه در بین سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۶ تقریبا ۱ میلیون کاهش داشته. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا کارشناسان شادا با شما تماس بگیرند. اما یقین داریم به زودی جان می‌گیرد و بزرگ می‌شود و تبدیل می‌شود به بزرگترین پلتفرم مهاجرت در سراسر دنیا. ما در ایمیگو هر روز قدم‌های کوچکی برمی‌داریم برای فتح قله‌ای که پیش چشممان قرار دارد و به واقعیت تبدیل کردن این تصویر باشکوه. طبق موضوع گفته شده هیچ عجیب نیست که در سال ۲۰۲۲ تعداد مهاجران استرالیا ۱۰۹۶۰۰ نفر اعلام شد.

البته هر یک از شیوه‌های مهاجرتی و ویزاها، به مدرک منحصر به فرد خود نیاز دارند. همان‌طور که گفته شد تنوع جانوری و گیاهی در کشور استرالیا به شدت بالا است. این موضوع که می‌تواند از مزایای استرالیا هم به شمار برود باعث شده است تا گونه‌های سمی و حشرات در این کشور فراوان باشند؛ به همین دلیل اگر خانه‌ای نزدیک به طبیعت داشته باشید باید مراقب این حشرات سمی و گونه‌های جانوری خطرناک باشید.

  • از مهمترین و رایجترین ویزا برای ایرانیان ویزای ساب کلس ۱۸۹ یا همان ویزای مهارتی استرالیا است.
  • به همین دلیل تنها در صورتی پشیمانی از مهاجرت به استرالیا به وجود می‌آید که نسبت به روش‌های مهاجرت و شرایط این کشور آگاهی کافی نداشته باشید.
  • پس از چهار سال زندگی در استرالیا با PR این کشور می توانید برای شهروندی اقدام کنید.
  • از این رو دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می توانند در مدارس، کالج ها و دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند.
  • از این رو تمامی موانع و مشکلات مهاجرتی شما را میشناسیم و تا اتمام پروسه مهاجرتی همراه شما هستیم.
  • مهاجرت به استرالیا توسط تخصصاما از جمله مواردی است که نیازمند دریافت حداقل امتیاز 120 است.

ویزاهای توریستی یا گردشگری استرالیا انواع مختلفی دارند که با برخی از آن‌ها شما می‌توانید تا یک سال هم در این کشور بمانید. بسیاری از افراد با ویزای توریستی وارد این کشور می‌شوند و در ادامه نوع ویزای خود را تغییر می‌دهند. در ویزاهای کاری استرالیا مانند ویزای 491 شما موظف هستید تا تا در طول مدت مشخص شده در ایالتی که از آن اسپانسری دریافت کرده این زندگی و کار کنید اما اگه از همان ابتدا ویزای 189 استرالیا را دریافت کرده باشید می توانید بدون مشکل در هر کجای استرالیا کار و زندگی کنید. در این کشور بدست آوریم؟ باید در همین ارتباط بگوییم که به هیچ عنوان امکان اخذ اقامت و مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند وجود ندارد.

فرزندان این والدین باید اسپانسر والدین باشند و به نوعی آن‌ها را تأمین کنند. راه‌ها و روش‌های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد و از جمله آنها می‌توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، کارآفرینی، مهاجرت مخصوص نخبگان، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد و پناهندگی اشاره کرد. احسان جهان اندیش وکیل ثبت شده مهاجرت به استرالیا و مدیر گروه مهاجرت هوشمند Smart Migration است. و در مدت کوتاهی توانست به عنوان عامل مهاجرت در آژانس مهاجرتی به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کند. در سال 2010 پس از اخذ مدارک لازم به عنوان مترجم رسمی با اداره مهاجرت استرالیا و محکمه (دیوان) تجدید نظر اداری شروع به همکاری کرد.

۲) ویزای فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و امیر کبیر، ساب کلاس ۴۷۶: