مهاجرت به استرالیا ️ شرایط و هزینه ها در سال ۲۰۲۲ ایمیگو-کمک مهاجرت

این ویزا برای افراد ماهر و متخصص از سمت دولت استرالیا در نظر گرفته شده است. برای این امر متقاضیان باید بتوانند application که نشان دهنده انگیزه، مهارت و علاقه کار در استرالیا را ارائه دهند که پس از تائید آن و از طریق مهارت، دعوتنامه ای برای آنان صادر می گردد. متقاضیان باید دقت داشته باشند که این ویزا مختص افرادی است که قصد دارند به صورت مستقل اقدام نمایند و مقرر نشده است که بتوانند از طرف خانواده، اقوام و یا از سمت کارفرمایان در استرالیا حمایت شوند. حائز اهمیت می باشد که متقاضیان برای ارسال فرم و در خواست خود به اداره مهاجرت استرالیا شرایط زیر را دارا باشند .

در این روش یکی از طرفین باید شهروند یا مقیم دائم استرالیا را بوده و تمکن مالی برای خود و همسر را داشته باشد. در مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج صحت و قوی بودن رابطه دو طرف بررسی شده (صوری نباشد) و پس از تایید رابطه ازدواج در استرالیا اقامت ۴ ساله اعطا شده و پس از ۴ سال زندگی مشترک درخواست تابعیت کشور استرالیا را می دهند. مهاجرت به کشور استرالیا از طریق دریافت انواع ویزا و روش‌های مهاجرتی مختلف امکان‌پذیر است. اداره مهاجرت استرالیا در حال حاضر در سایت خود اعلام نموده است که حدود 12 تا 15 ماه طول خواهد کشید تا جواب اخذ اقامت را اعلام نماید، اما گاها این زمان کمتر و گاها بیشتر می شود.

اما به طور کلی می توان از ویزاهای کارآفرینی و گلوبال تلنت استرالیا از سریع ترین روش های مهاجرت به این کشور نام برد. در مسیر کارآفرینی در استرالیا متقاضی در صورتی که سرمایه مورد نیاز را داشته باشد و بتواند کسب و کاری سودآور در استرالیا تاسیس نماید، می تواند اقامت دائم استرالیا را در زمان مناسبی اخذ نماید. در صورتی که متقاضی در سطح بین المللی دارای شهرت می باشد، مسیر ویزای جهانی استعداد استرالیا برای متقاضی یکی از بهترین و سریع ترین راه مجله خبری مهاجرت می باشد.

  • پیشنهاد می‌کنیم بعد از ورود به استرالیا به دنبال باز کردن حساب بانکی در این این کشور باشید و شما می توانید با مراجعه به هر بانکی در مدت زمان کوتاهی حساب خود را ایجاد کنید و پیشنهاد میکنیم قبل از ورود به استرالیا این کار را انجام ندهید.
  • ویزاهای Working Holiday و یا Work & Holiday هم در سطح جهانی از شهرت زیادی برخوردار هستند اما بیشتر متقاضیان این ویزا ساکنین اروپا و یا آمریکا هستند که تمایلی برای اخذ اقامت دائمی کشور استرالیا ندارند.
  • همچنین برای شخصی که مهارت و یا سرمایه کافی دارد، بهترین روش دریافت ویزای کاری و یاویزای سرمایه گذاری استرالیااست.
  • که این مشخصات شامل نام کامل، آدرس، تلفن، فکس، ایمیل و همچنین آدرس وبسایت خواهد شد.
  • این نوشته کاملا تخصصی است به صورتی که مامور ارزیابی کننده حتی بدون اینکه از کوچکترین توضیحاتی در این زمینه مطلع باشد بتواند سابقه کاری فرد مورد نظر را بشناسد.
چه فرصتی از این بهتر تا صفر تا صد مهاجرت خود را به دست وکلای تراز اول مهاجرت به استرالیا بسپارید؛ وکلای کاربین با بیشترین نرخ موفقیت در پرونده‌های مهاجرتی، توانسته‌ایم بستری امن را برای شما ترتیب دهیم تا با صرف کمترین هزینه و وقت آرزوی شما را برآورده کنیم. استرالیا دارای هشتمین پاسپورت معتبر دنیا است و همین موضوع جایی برای شک در مورد مهاجرت به این کشور باقی نمی‌گذارد. دولت استرالیا برای جبران کسری نیروی انسانی ماهر در تمامی صنایع، دروازه‌های این کشور را به روی افراد حرفه‌ای، متعهد، و آزاده‌خواه باز کرده است. از طرف دیگر، این کشور نمی‌خواهد به هر قیمتی که شده آرامش و رفاه ساکنین این جزیره را برهم بزند. لذا، داشتن اطلاعات دقیق و به‌روز و همچنین استفاده از وکیل جهت مهاجرت به استرالیا، بسیار ضروری است.

آیا برای ویزای سرمایه گذاری نیاز به نمره زبان دارم؟

اطلاعات کامل درباره تحصیل در استرالیا، ویزاهای تحصیلی، شرایط و قوانین آن را در مطلب زیر مطالعه کنید. به طور متوسط هزینه زندگی در استرالیا در یک ماه برای یک نفر 3،000 دلار استرالیا و برای یک خانواده 4 نفره 6،000 دلار استرالیا است. همان طور که در بالا نیز گفته شد، استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا است. با توجه به وجود مهاجران بسیاری که از روش های متنوع وارد این کشور صنعتی شده اند، شاهد تنوع بسیار فرهنگی در این کشور می باشیم.

سرمایه گذاری در استرالیا به زبان ساده

طبق شرایط مهاجرت به استرالیا 2021، سرمایه گذاران و بالاخص کارآفرینان می توانند با یک فعالیت کارآمد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا با ارائه خدمات در کشور استرالیا شروع کنند و باید بتوانند تجارت خود را در این کشور گسترش دهند. کافی است، با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید و یا از طریق فرم ارزیابی به طور رایگان شرایط خود را بسنجید و برای یافتن بهترین روش مهاجرتی منتظر تماس مشاورین ما باشید. اگر هر چه سریع‌تر مسیر مهاجرتی خود را با وکلای کاربین تنظیم کنید، شانس شما برای اخذ ویزای مورد نظرتان بیشتر خواهد بود.

مهاجرت به استرالیا با ویزای گلوبال تلنت

این کشور 42 دانشگاه دارد که 7 مورد از آن‌ها در رنکینگ‌های جهانی QS و ARWU در سال 2021 رتبه‌های زیر 100 دارند! این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای دانشگاه‌ها و تحصیلات آکادمیک در این کشور است. همچنین سابقه کاری باید جز مشاغل مورد نیاز کشور مقصد باشد تا شانس دریافت جاب آفر داشته باشید. می توانید اطلاعات قانونی مهاجرت به استرالیا را در وبسایت رسمی این کشور مطالعه کنید، البته وکیل مهاجرت به استرالیا می تواند کار شما را با سرعت بیشتری انجام دهد و تجربیاتی که در قانون رسمی وجود ندارد را با شما در میان بگذارد.