مهاجرت به استرالیا 2023 روشهای مهاجرت گروه وکلای بین المللی لاهه-کمک مهاجرت

افرادی که در ابتدای مسیر مهاجرت هستند معمولا اولین سوالی که به ذهنشان می‌رسد این است که چطور و از کجا باید شروع کنند؟ پاسخ به این سوال به نوع مهاجرت و شرایط متقاضی بستگی دارد. به‌عنوان مثال، مهاجرت از طریق ویزای کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج یا تحصیلی می‌تواند مسیر متفاوتی داشته باشد. ویزای تحصیلی استرالیا موقتی است و تا پایان دوره‌ی تحصیل اعتبار دارد.

مزیت‌های مهاجرت به استرالیا در یک نگاه

دقت نمایید که سطح مربوطه مطابق با CEFR در حد A2 الی B2 می بایست باشد. استرالیا به دلیل وجود استاندارد های بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سطح جهان قرار گرفته است. از این رو علاقه مندان اقامت استرالیا در نظر دارند با بررسی دقیق قوانین مهاجرتی در استرالیا و بررسی میزان ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت با شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوند، تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنند. به همین دلیل در این نوشتار به شرایط سرمایه گذاری در استرالیا خواهیم پرداخت. کشور استرالیا یکی از گران ترین کشور ها در میان کشور های مهاجر پذیر محسوب شده و جهت زندگی در این کشور نیاز به تمکن مالی و مناسب می باشد. هزینه های مهاجرت به استرالیا به تناسب هر روش و هر شخص متغیر بوده و ابتدا باید روش مورد نظر را انتخاب کرده و هزینه های آن را محاسبه کرد.

مهاجرت با ویزای پناهندگی

از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به ساب کلس 887، 491، 489، 494 و 187 اشاره کرد. متوسط درآمد افراد شاغل در کشور استرالیا آن هم پس از کسر مالیات در حدود سالانه 60 هزار دلار استرالیا می‌باشد. یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم کشور استرالیا شود، ازدواج با یکی از شهروندان استرالیایی و یا دارندگان اقامت دائم این کشور است. طبق قوانین کشور استرالیا، همسر خارجی یک شهروند و یا دارنده اقامت دائم این کشور می‌تواند ویزای همسر استرالیایی موقت (ساب کلس 820 ) را دریافت کرده و پس از گذشت دو سال از ازدواج‍شان، برای اخذ اقامت دائم (ساب کلس 801) این کشور درخواست دهد. همچنین در این راستا شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و همچنین وضعیت سلامتی و شرایط پزشکی او نیز از سوی دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پس از دریافت اقامت دائم، متقاضیان می‌توانند در سال پنجم برای دریافت تابعیت استرالیا درخواست دهند.

حهت اخذ این ویزا متقاضی باید۶۵ امتیازبدون کمک از اسپانسر و به صورت مستقل داشته باشد، سن فرد می‌بایستکمتر از ۴۵ سالباشد و باید مدرک زبانآیلتسبا نمره بالای ۶ارائه دهد؛ توجه داشته باشید که رشته‌های کامپیوتر در این زمینه به رتبه خوبی می­رسند. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای توریستی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای توریستی با هدف بازدید از اعضای خانواده و یا کشور استرالیا به شما اجازه اقامت 3 تا 12 ماه به صورت موقت را می دهد. اگر شما با یک شهروند و یا دارنده اقامت دائم نامزد کنید طبق قوانین استرالیا می توانید درخواست ویزای ازدوا ج بدهد (ویزای 130)و وقتی وارد خاک استرالیا می شوید و ازدواج می کنید در خواست ویزای همسری می دهید. ضروری است که ازدواج شما حداکثر 9 ماه پس از ورودتون به استرالیا صورت بگیرد. بعد از ازدواج اگر صاحب فرزند شوید فرزند شما شهروند استرالیا محسوب خواهد شد.

شرایط دقیق هر کدام از روش‌ها و ویزاها در بخش و مطلب مربوطه مطالعه کنید. تمام این آزمون های زبان انگلیسی را می توان در مراکز مختلف آزمون در سراسر جهان شرکت کرد. لطفا توجه داشته باشید که آزمون زبان انگلیسی برای ویزای استرالیا باید به روز باشد و در صورتی که چندین سال قبل یکی از این آزمون های زبان را انجام داده اید، باید بررسی کنید که آزمون شما برای درخواست ویزای شما شناخته شود. دقت نمایید که هر مسیر مهاجرتی یک میزان تسلط به زبان انگلیسی را می طلبد اما به طور کلی می توان گفت متقاضی برای اخذ ویزا می بایست مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 4.5، مدرک PTE آکادمیک با حداقل نمره 30 یا تافل iBT با نمره 32، را ارائه دهد.

به همان میزان که ما با دقت و برنامه ریزی و رعایت اصول در حرفه خود شما را به مرحله ای می رسانیم که ویزای اقامت استرالیا را کسب نمایید، با استفاده از همان شیوه ها نیز به شما کمک خواهیم نمود تا زندگی خود را در کشور جدید با یک برنامه ریزی جدی و اصولی آغاز نمایید. در بحث مجله خبری مهاجرت و ویزای تولد فرزند ، استرالیا بسیار سخت گیرانه عمل می‌کند. مهاجرت به استرالیا بدون وکیل هم امکان‌پذیر است اما به تعدد روش‌های مهاجرتی به این کشور و قوانین آن ممکن است گاهی برای متقاضیان این شیوه از مهاجرت گیج کننده به نظر برسند. اگر دوست دارید با بهترین شیوه مهاجرت با توجه به شرایط خود آشنا شوید، می‌توانید با کارشناسان شرکت ادیسه تماس بگیرید و شرایط خود را ارزیابی کنید.

  • افراد متقاضی اخذ این ویزا می‌بایست اثبات نموده که در 2 سال گذشته مشغول به فعالیت در یکی از زمینه‌های مذکور بوده اند.
  • همچنین امکان جاب آفر را برای افراد دیگر فراهم می‌کند و که می توانید برای جایگاه های مختلف شغلی نیرو استخدام کنید.
  • سال‌های بین 2020 تا اواخر سال 2021 میلادی، تبعاتی منفی قابل توجهی برای اقتصاد کشورهای مهاجرپذیر همچون استرالیا داشت، زیرا به دلیل محدودیت‌های سفر، حجم کلی و نرخ مهاجرت کاهش چشمگیری داشت.
  • برای مثال اگر شما با ویزای تحصیلی هستید، ویزای فرزند شما نیز ویزای همراه تحصیلی خواهد بود.
تا اینجای مقاله شرایط مهاجرت به استرالیا در انواع ویزاها را بررسی کردیم. حالا نوبتی هم که باشد نوبت بررسی هزینه‌های مهاجرت در هر یک از روش‌های مهاجرتی است. برخی اوقات با توجه به شرایطی که یک فرد دارد، هیچ راهکاری برای مهاجرت وجود ندارد و گاهی اوقات برعکس. یعنی شرایط شخص به گونه‌ای است که می‌تواند از چند کانال مختلف، ویزای استرالیا را دریافت کند. سازمان های ارزشیابی مدارک در استرالیا با سیستم تحصیلی در ایران کاملا آشنا می باشند. آنها می دانند که که معدل شما از هر کدام از دانشگاه های ایران باید در چه حدی باشد تا فرضا مدرک لیسانستان با یک مدرک لیسانس در همان رشته در استرالیا مطابقت داشته باشد.

اخذ ویزا از این طریق به دو روش موقت و دائم صورت می‌گیرد، ازمعروف‌ترین و معتبرترینویزاهای سرمایه‌گذاری موقت، ویزای ساب کلس ۱۸۸نام دارد. متقاضیان باید ابتدا برای دریافت این ویزا درخواست داده و پس از گذشت چندین سال سابقه موفق در استرالیا ویزای خود راتبدیل به حالت دائمساب کلس ۸۸۸کنند. ارائه نمره زبان بستگی به نوع ویزایی که از طریق آن اقدام می کنید دارد. در مورد ویزای تلنت و ویزای سرمایه گذاری و تجاری داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما در مرحله دریافت ویزا یا باید مدرک آیلتس 4/5 ارائه داده شود و یا مبلغ 5000 دلار استرالیا برای کلاس زبان پرداخت شود.