مهاجرت به استرالیا 2023 روشهای مهاجرت گروه وکلای بین المللی لاهه-کمک مهاجرت

اسکات موریسون، از سال 2018 میلادی تا به امروز سمت نخست وزیری کشور استرالیا را بر عهده دارد. پارسی کانادا مفتخر است به‌عنوان یکی از برترین موسسات مهاجرتی، مشاوره مجله خبری مهاجرت در اختیار شما قرار دهد. با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت می‌توانید منتظر تماس مشاوران ما باشید. قسمت چت و کامنت‌ها هم برای پرسش سوال‌های شما و ارتباط با ما در دسترس است.

  • افراد باید در نظر داشته باشند که از نظر دولت و اداره مهاجرت کشور استرالیا واجد شرایط دریافت این ویزا خواهند بود یا خیر.
  • در طی سالیان اخیر، استرالیا در کنار کانادا به عنوان مهاجر پذیر ترین کشورهای جهان تلقی می‌شوند.
  • دولت استرالیا افرادی را نیز تحت حمایت قانونی پناهندگی قرار می‌دهد که از جانب کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان یا UNHCR به این کشور معرفی می‌گردند.
  • کیفیت بالای زندگی، اقتصاد با ثبات، پیشرفت و رفاه وصف نشدنی در این کشور، جغرافیا و اقلیم کم نظیر و نظام آموزشی بسیار قوی، معتبر و عالی در سطح جهانی تنها چندی از مهم‌ترین دلایل تمایل افراد را برای مهاجرت به این کشور تشکیل می‌دهند.
  • این موضوع دوستداران آب‌وهوای معتدل و تفریحات تابستانی را به این کشور جذب می‌کند.

کشور استرالیا به علت برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاه اجتماعی مطلوب، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجران مختلف است. این مطلب به شما کمک می کند تا بدانید چه ویزایی مناسب شما است و برای اخذ هر نوع ویزا به چه مدارکی احتیاج دارید. «ادیسه» یک شرکت مهاجرتی است که در سال 2004 با افتتاح دفتر ونکوور، به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه مشاوره امور مهاجرت در کشور کانادا شروع کرد. در همان سال به منظور سهولت در ارائه خدمات و تسریع پروسه های مهاجرتی -پس از اخذ مجوز کاریابی بین المللی- دفتر تهران نیز افتتاح شد. استاندارهای زندگی در استرالیا به شدت بالا است و این یکی از اصلی‌ترین مواردی است که توجه متقاضیان به مهاجرت را به این کشور جلب می‌کند.

سیستم اقتصادی باثبات در کنار منابع طبیعی انرژی تا حدی نامحدود و از همه مهم‌تر مردمانی که با فراغ باز مهاجرین قانونی را پذیرا هستند، سبب شده تا بازار مهاجرت به استرالیا برای سومین دهه متوالی داغ بماند. پس از اینکه شرایط مهاجرت به استرالیا را به صورت کامل مطالعه کردید و همچنینمدارک مورد نیاز را برای تهیه اسسمنتجمع آوری کردید و مبلغ را هم پرداخت کردید هم اکنون نوبت به مرحله بعدی می رسد. از مزایای شهروندی استرالیا میتوان به دریافت پاسپورت استرالیایی با قابلیت سفر بدون ویزا به ۱۸۰ کشور، امکان تحصیل رایگان، دریافت حقوق بیکاری، بیمه و خدمات درمانی رایگان اشاره کرد‌. مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی روشی نامناسب و غیر معقول بوده که گروه وکلای لاهه هیچ گونه فعالیت و ارائه خدماتی در این روش نداشته و به هیچ عنوان این روش را به هیچ یک از متقاضیان پیشنهاد نمی کند. استرالیا برای جذب افراد متخصص و دارای مهارت، انواع ویزاهای مهارتی و کار را معرفی کرده است تا از طریق آنها بتواند نیاز خود به نیروی کار متخصص و باتجربه را تأمین نماید.

متقاضی بایستی کمتر از 55 سال سن داشته باشد، مگر اینکه ایالت یا قلمرویی که متقاضی برای آن اقدام می کند، گواهی کند که متقاضی از مزایای اقتصادی استثنایی برخوردار است. این چک لیست راهنمایی جهت بسیاری از کارهایی است که باید هنگام جابجایی انجام دهید تا یک زندگی جدید در استرالیا را شروع کنید. اما هم اکنون شرایط پناهندگی در استرالیا دیگر ساده نمی باشد و با سختگیری بیشتری از سمت کمیسرها و افسر های عالی سازمان ملل به امور و پرونده های پناهندگان رسیدگی می شود.

اداره مهاجرت استرالیا

اگرچه پس از پایان این دوره، امکان تمدید ویزا وجود ندارد، اما متقاضیان می‌توانند با استخدام در موقعیتی شغلی و در دست داشتن قرارداد کاری برای ویزای بلند مدت کاری استرالیا و اقامت دائم آن اقدام کنند. افراد نخبه و مستعد می‌توانند از طریق ویزای نخبگان و استعدادهای درخشان (سابکلس 124 و 858) اقامت دائم استرالیا را دریافت کنند. متقاضیان باید هنگام درخواست این ویزا خارج از کشور استرالیا زندگی کرده و استعداد و نبوغ آن‌ها در سطحی بین‌المللی شناخته شده باشد. افراد مستعد در رشته‌های تخصصی، ورزشی، هنری و یا دانشگاهی می‌توانند برای این ویزا اقدام کنند. دارندگان ویزای گلوبال تلنت و ساب کلس‌های مذکور می‌توانند به طور دائم در استرالیا به تحصیل، کار و زندگی مشغول گردند. به بیانی واضح‌تر مهاجرت به استرالیا برای نخبگان یکی دیگر از مسیرهای مهاجرت به استرالیا تحت عنوان ویزای گلوبال تلنت می‌باشد که این ویزا مخصوص افراد موفق و مشهور است و عموما شامل حرفه‌های هنری، ورزشی، علمی و فناوری، پزشکی و همچنین کشاورزی می‌گردد.

سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار مرتبط با مدرک، سطح زبان و شرایط تاهل این‌ها اصلی‌ترین مواردی هستند که هریک از آنها می‌تواند شرایط شما را به طور کلی تغییر دهد و تاثیر مستقیمی در پرونده مهاجرتی شما داشته باشد. پوشش درمانی استرالیا با نام Medicare، بیمه‌ای درمانی است که توسط دولت استرالیا به شهروندان و افراد دارای اقامت دائم این کشور اعطا می‌شود. این پوشش درمانی تمام و یا بخشی از هزینه‌های خدمات درمانی ضروری را تامین می‌کند.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای پارتنر مشابه ویزای ازدواچ است. به این افراد در ابتدا یک ویزای ۲ ساله اعطاء می‌شود تا به استرالیا مهاجرت و در کنار پارتنر زندگی کنند. اگر بعد از مدت معین، مشکلی نداشتند و رابطه همچنان ادامه داشت، می‌توانند این ویزا را به اقامت دائم تبدیل کنند.

درخواست مشاوره رايگان

این ویزا اقامت دائم استرالیا را برای شما به ارمغان می‌آورد و پس از گذشت دو سال از ویزای 820، می‌توانید برای اخذ این ویزا و سپس اقامت دائم اقدام کنید. بعد از بدست آوردن حداقل 65 امتیاز در جدول امتیازبندی سرمایه‌گذاری، باید اثبات کنید که گردش مالی شما در دو سال اخیر برابر با 500 هزار دلار استرالیا بوده است. دومین نکته روش پرداخت مبلغی است که شما باید برای ارزیابی مدارک خود و مهاجرت به استرالیا بپردازید.

مهاجرت به استرالیا و هزینه های زندگی

با این ویزا فرد و خانواده او می‌توانند اقامت داﺋم استرالیا را دریافت کنند. اقامت از طریق سرمایه‌گذاری نیز همچون ویزای کار به دو صورت موقت و دائم ارائه می‌شود که هر کدام شرایط و قوانین خاص خود را دارند. این مسیر بسیار تخصصی است و شما باید تخصص در حوزه‌های معرفی شده داشته باشد که در مقاله‌ای به صورت تخصصی به تلنت استرالیا اشاره کرده ایم. دسته اول افرادی هستند که حداقل نمره زبان انگلیسی را کسب نمی‌کنند و تصور می‌کنند از این آیتم صفر امتیاز کسب می‌کنند ولی باید بدانند اگر حداقل نمره را کسب نکنند به هیچ عنوان نمی‌توانند برای ویزای اسکیل ورکر اقدام کنند کسب حداقل نمره زبان یک شرط است.

استفاده از مطالب سایت ادب ویزا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع (همراه با لینک منبع) بلامانع است. اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند. میخوام بدونم چجوری میتونم با خانوادم قانونی مهاجرت کنم به استرالیا و اقامت و کار اونجارو داشته باشم. طبق اطلاعات اداره آمار استرالیا ، در سال 2020 تقریباً 7.6 میلیون نفر از جمعیت 25.6 میلیون نفر استرالیا را مهاجران خارجی تشکیل می‌دهند (حدودا 29%) و سهم ایرانیان هم در این آمار تقریباٌ 74 هزار نفر است.