مهاجرت به استرالیا 2023 روشهای مهاجرت گروه وکلای بین المللی لاهه-کمک مهاجرت

برای اخذ این ویزا نیازی به انتقال سرمایه به استرالیا و داشتن مدرک آیلتس نمیباشد … کشور استرالیا هر ساله مشاغل مورد نیاز خود را از لیستی که به سه دسته مشاغل بلند مدت، کوتاه مدت و منطقه ای تقسیم می شود، ارائه می دهد. مهاجرت کاری مستلزم اخذ امتیاز لازم از سیستم امتیاز دهی تعریف شده از سوی کشور استرالیا می باشد. حد اقل نمره قبولی در این سیستم نمره ۶۵ بوده و شاخصه های آن سن، تحصیلات، تخصص و سابقه کاری و دانش زبان انگلیسی می باشد. دفتر رهپوی دات کام از طریق مهارت و تخصص جهت اخذ اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا اقدام می نماید. به این معنی که افرادی که دارای یک مدرک تحصیلی (اعم از مدارک دانشگاهی مهندسی، مدارک دانشگاهی علوم انسانی و یا مدارک فنی حرفه ای و غیره) بوده و در یک رشته خاصی سابقه کاری داشته باشند می توانند با استفاده ار مهارت و تخصص خود اقامت استرالیا را کسب نمایند.

این نوع ویزا به شما اجازه می دهد تا همسر و فرزندان خود را نیز در پرونده وارد کنید. اگرچه این ویزا 4 ساله است اما در صورت عدم توانایی در اجرای تعهدات و نیاز برای داشتن وقت بیشتر برای 2 سال دیگر نیز قابل تمدید است. مهاجرت به استرالیا از زمان شیوع کرونا به دلیل محدودیت های به وجود آمده به طور چشمگیری کاهش یافته ولیکن با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی اداره مهاجرت استرالیا از اواخر سال ۲۰۲۱ میزان مهاجر پذیری استرالیا افزایشی شده و متقاضیان مهاجرت به استرالیا را پذیرش می نماید. با توجه به قوانین و مقرراتی که کشور استرالیا برای امور مهاجرت وضع کرده، روش های بسیار مختلفی را برای مهاجرت و اخذ انواع ویزا ایجاد کرده است. ۳- افراد نخبه و مستعد می‌توانند از طریق ویزای نخبگان و استعدادهای درخشان یعنی «ساب کلس ۱۲۴ و ۸۵۸» اقامت دائم استرالیا را دریافت کنند همچنین متقاضیان باید هنگام درخواست این ویزا خارج از کشور استرالیا زندگی کرده باشند و استعداد و نبوغ آن‌ها در سطحی بین‌المللی شناخته شده باشد.

شرایط انتقال حیوان خانگی از ایران به استرالیا در سال ۲۰۲۲

این مسیر مهاجرتی برای افراد نخبه در نظر گرفته شده و طی آن استرالیا افراد مستعد و نخبه را به خود جذب می‌کند تا مسیر رشد کشور هموارتر شود. افرادی که دارای مدرک دکترا و دستاوردهای ورزشی، هنری، علمی و دانشگاهی هستند می‌توانند از این طریق برای ورود و دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند. ویزای کارآفرینی استرالیا از جمله برنامه های سرمایه گذاری مجله خبری مهاجرت این کشور می باشد. این ویزا ویزایی 4 ساله و موقت است که در صورت انجام تمامی تعهدات به ویزای دائم منجر خواهد شد. برای اقدام جهت دریافت این ویزا متقاضی باید ابتدا از طریق یکی از استانهای استرالیا اقدام نماید و سپس تائیدیه استرالیا را دریافت نماید. این ویزا مناسب افرادیست که تمایل به ایجاد تجارت و سرمایه گذاری در استرالیا را دارند.

  • این کودکان ممکن است با ویزای کودک (زیر کلاس 101) ساکن استرالیا شوند.
  • ویزای کارآفرینی و استارت‌آپ زیرمجموعه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد و برای افرادی مناسب است که قصد دارند با مهاجرت به استرالیا و اقامت در آن یک شرکت تاسیس کنند یا یک تجارت را توسعه دهند.
  • دلیل این امر این می باشد که در این روش سرمایه گذار از ابتدا اقامت دائم این کشور را دریافت می کند و از ابتدا نیز نیازی به سرمایه گذاری نخواهد داشت و هیچ شرط حضوری نیز در این روش وجود ندارد.
  • این اصل نه تنها در تعامل با مشتریان، که در ارائه اطلاعات به مخاطبین (مرجع معتبر اطلاعات مهاجرت) نیز همواره رعایت می‌شود.
  • معمولا آماده سازی، ارسال و ارزشیابی مدارک در مجموع بین 4 تا 5 ماه طول خواهد کشید.
  • با این حال این شهر بارها به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی انتخاب شده و فرصت‌های شغلی بسیار زیاد آن سالانه مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند.

داشتن تجربه و حس مسئولیت نیز از دیگر فاکتور های مهم یک وکیل مهاجرتی خوب است. ویزای 100 به شکلی مکمل ویزای 309 است و پس از دو سال اقامت موقت، می‌توانید برای شهروندی استرالیا اقدام کنید. با این ویزا می‌توانید بدون هیچ پیش‌شرطی در استرالیا کار کرده و از خدمات درمانی این کشور استفاده کنید. برای دریافت ویزای 820، باید به طرق دیگری وارد خاک این کشور شوید (البته قانونی) و سپس برای اخذ ویزای 820 اقدام کنید. از مزایای این ویزا می‌توان به اجازه کار به صورت تمام وقت، تحصیل به صورت رایگان، و استفاده از بیمه خدمات درمانی استرالیا اشاره کرد. مهاجرت به استرالیا توسط تخصصاما از جمله مواردی است که نیازمند دریافت حداقل امتیاز 120 است.

۴) ویزای سرمایه گذاری از طریق نوآوری در کسب و کار ، ساب کلاس ۱۸۸:

مهاجرت تحصیلی به استرالیا مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی به شما اجازه گذراندن یک دوره آموزشی و تا 5 سال امکان اقامت را می دهد. تجربه نشان می‌دهد که بعد از طی کردن تمام این راه‌ها و صرف زمان و هزینه، همچنان نمی‌توانیم یک نفس راحت بکشیم و با اطمینان خاطر قدم بعدی را برداریم. ما در ایمیگو روش‌های مهاجرتی کشورهای مختلف را جمع‌آوری و سپس در قالب یک موتور قوانین مهاجرت طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم. به جای تمام آن راه‌های سخت، پیچیده و نامطمئن، فقط کافیست یک پروفایل در ایمیگو بسازید تا جواب تمام سوال‌هایتان را یکجا دریافت کنید. مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا با توجه به برنامه مهاجرتی و نوع ویزا متفاوت است اما برخی مدارک عمومی هستند و در تمامی روش‌های مهاجرتی به آن‌ها نیاز دارید. این مدارک عبارتند از پاسپورت مدت‌دار (حداقل ۶ ماه)، مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی، عکس، کارت پایان خدمت یا معافیت و…)، اصل و کپی گزارش حساب بانکی و نامه تمکن مالی.

باید از سمت دولت استرالیا شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت و شرایط پزشکی وی مورد بررسی قرار گیرد. از آنجا که روند مهاجرت بسیار پیچیده است و قوانین مهاجرتی همیشه و همواره در حال تغییر هستند، داشتن وکیل گرچه اجباری نیست ولی قویا توصیه می شود. یک دلیل برای به کار گرفتن وکیل این است که می تواند کارهای مهاجرتی را به نمایندگی از شما در استرالیا انجام دهد. همچنین اگر گردش مالی کسب‌وکارتان کمتر از 400 هزار دلار است، باید 51 درصد سهام متعلق به شما باشد. برای دستیابی به یکی از ویزاهای کاری استرالیا باید شرایط زیر را داشته باشید.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند