مهاجرت به استرالیا 2023 روشهای مهاجرت گروه وکلای بین المللی لاهه-کمک مهاجرت

زیرا می‌توانند این شانس را داشته باشند که پس از فارغ‌التحصیلی راحت‌تر وارد بازار کار شوند و آینده شغلی خود را در این کشور تضمین کنند. پایین بودن نرخ بیکاری، نیاز به مشاغل مختلف و فراهم بودن حوزه‌های کاری متعدد در استرالیا و همچنین بالا بودن درآمد و امکانات مجله خبری مهاجرت رفاهی مخصوص ویزاهای کاری و مهارتی موجب شده است که مهاجرت از طریق کار پرطرفدارترین روش مهاجرتی به استرالیا باشد. موسسه بین المللی انتخاب با مجوز رسمی از وزارت کار ایران زیر نظر مستقیم جناب دامون آرین وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا مشغول به فعالیت می باشد.

اقامت استرالیا با ویزای اسکیلد ورکر

مهاجرت به انمهاجرت کاری، تحصیلی و سرمایه‌گذاری از جمله این روش‌ها هستند. همچنین در مورد هزینه‌ها، شرایط، مدارک و مزیت‌های مهاجرت به این کشور و تمام نکات لازم برای اخذ اقامت استرالیا صحبت کردیم. در حالی که مهاجرت به استرالیا همراه با والدین مهاجر برای فرزندان یک گزینه است، گاهی اوقات کودکان جداگانه مهاجرت می کنند. همچنین ویزاهایی برای کودکان زیر 18 سال برای افرادی که در استرالیا با ویزای دانشجویی، کارگری یا تجاری موقت هستند، در دسترس است.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای والدین

طبیعتا بسیاری از متقاضیان جهت اقامت استرالیا تمایل دارند قبل از اقدام از هزینه های زندگی در استرالیا مطلع شوند. به همین دلیل بر آن شدیم تا شرحی از هزینه های زندگی در استرالیا را خدمتتان ارائه کنیم. فرزندان شهروندان استرالیایی، مقیم دائم و شهروندان نیوزلند واجد شرایط می توانند برای پیوستن به والدین خود به استرالیا مهاجرت کنند. این کودکان ممکن است با ویزای کودک (زیر کلاس 101) ساکن استرالیا شوند. او باید قول دهد که حداقل برای دو سال اول اقامت کودک در استرالیا، حمایت مالی از جمله محل اقامت ارائه کند.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت استرالیا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. طبق آمار ارائه شده از سوی پایگاه داده جهانی Numbeo، استرالیا از لحاظ هزینه زندگی رتبه چهاردهم را دارد. البته قطعا میانگین هزینه زندگی در شهرهای مختلف استرالیا متفاوت خواهد بود.

والدینی که برای فرزندان زیر 18 سال (و یا زیر 25 سال که همچنان به لحاظ مالی و تحت شرایطی خاص به خانواده وابسته باشند) درخواست ویزای فرزند می‌کنند (ساب کلس 101 و 802) و فرزند متقاضی می‌تواند به طور دائم در استرالیا تحصیل و زندگی کرده و پوشش بیمه درمانی استرالیا بهره‌مند شود. استرالیا ششمین کشور پهناور جهان به شمار آمده که در قاره اقیانوسیه؛ کوچکترین قاره جهان؛ واقع گردیده است و به استثنای بخش کوچکی از این قاره را که کشور نیوزلند گرفته، در واقع اکثریت خاک اقیانوسیه، همان کشور استرالیا می‌باشد. این کشور که در یکم ژانویه سال 1901 از بریتانیا مستقل شد، از 6 ایالت به نام‌های نیوساوت ولز، کوئینزلند، استرالیای جنوبی، تاسمانی، ویکتوریا و استرالیای غربی به همراه 2 منطقه و قلمرو با عنوان قلمرو سرزمین‌ شمالی و قلمرو پایتختی استرالیا تشکیل شده است.

این وب سایت برای اطمینان از اینکه شما بهترین تجربه را در وب سایت ما دارید از کوکی استفاده می کند. میلادی بیشتر شکارچی و کشاورز بوده و دارای فرهنگ شفاهی پیچیده و ارزش های روحانی بر مبنای احترام به سرزمین اجدادی و اعتقاد به آغاز خلق زمین بوده اند. استرالیا برای پذیرش مهاجرین در بیشتر معیار سنجی های خود از سیستم مبتنی بر امتیاز بندی استفاده میکند. هزینه های پزشکی شما در اکثر موارد رایگان می‌شود و در موارد دیگر با تخفیف بسیار بالایی شما از خدمات پزشکی بهره‌مند می‌شوید. بله ولی فقط در صورتی که سابقه سفر بسیار خوب داشته باشید یا اینکه خویشاوند نزدیک شما در استرالیا سکونت داشته باشد.

  • برخی از سازمان هایی که اقدام به ارزیابی مدارک می کنند در واقع باید توضیحاتی تکمیلی در این زمینه ارائه دهند که با حزئیات کاملی در این زمینه همراه است.
  • در سال ۲۰۱۶ این ویزا جایگزین چند نوع ویزای دانشجویی و دانش آموزی متفاوت شده است.
  • قبل از اینکه بخواهیم درباره شرایط مهاجرت صحبت کنیم شاید بد نباشد ابتدا با خود استرالیا بیشتر آشنا بشویم.
  • متقاضیان باید ابتدا برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری و نوآوری تجاری موقت (ساب کلس 188) درخواست داده و پس از گذشت چندین سال سابقه موفق در استرالیا ویزای خود را تبدیل به حالت دائم (ساب کلس 888) آن کنند.
  • این کشور برای زندگی دانشجویی بسیارگران به حساب می­آید، اما بسیاری از افرادی که از طریق اپلای تحصیلی به این کشور وارد می‌شوند، در واقع قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و تحصیل را تنها پله‌ای اولیه در مسیر دریافت اقامت دائم می‌دانند.

به طور کلی می توان گفت کسب تابعیت از طریق تولد در استرالیا بر اساس قانون خون می باشد. به این معنا که کودک متولد شده در این کشور تابعیت پدر و مادر خود را کسب می نماید. در صورتی به کودکان متولد شده در استرالیا تابعیت می دهند که حداقل یکی از والدین کودک استرالیایی باشد. همسر شما حتی می تواند شهروند کشور نیوزلند باشد و یا اقامت کشور نیوزلند را داشته باشد.

امروزه، استرالیا در کنار کانادا و آمریکا به یکی از مقاصد اصلی مهاجرین تبدیل شده است. استرالیا توانسته با فراهم کردن بستری مناسب از نظر شغلی و اقتصادی به یکی از پیشگامان در زمینه جذب مهاجرین جویای کار، تحصیل و سرمایه گذاری تبدیل شود. مهاجرت به استرالیا یا هر کشور دیگری تصمیم و انتخاب بزرگی است که یک فرد برای خود و خانواده خود انجام می‌دهد. این تصمیم‌ گیری زمانی رخ می‌دهد که دافعه کشور مبدا مانند شرایط شخصی و خانوادگی فرد، اجتماعی، اقتصادی و یا آموزشی بیشتر و پر رنگ تر از جاذبه آن باشد. در نتیجه افراد برای حرکت به سمت آینده، تغییر شرایط و تحقق آرزوهای خود به مهاجرت فکر می‌کنند.