مهاجرت به استرالیا 2023 + سریعترین روش اخذ اقامت استرالیا شرایط هزینه-کمک مهاجرت

با توجه به اقتصادی قوی که بر استرالیا حکم فرما است، این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است. اما توجه داشته باشید که هزینه های زندگی نیز در این کشور بالا می باشد. همسر و یا شریک زندگی شما تابعیت کشور استرالیا را داشته باشد و یا حداقل اقامت وی تثبیت شده باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

شرایط اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا به نحوی نیست که کودکان بتوانند به محض تولد تابعیت و شهروندی استرالیا را به دست آورند، چرا که اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا شامل رعایت برخی از موارد زیر می شود. کانادا از جمله کشوهای مهاجر پذیریست که بستر مناسبی برای کار، زندگی، تحصیل و… برای ایرانیان است. در اکثر روش های مهاجرتی کانادا از ابتدای کار اقامت دائم این کشور فوق العاده را کسب می کنید.

  • در این میان شما قادر به ارائه اسناد رسمی و قانونی نیز خواهید بود که این مدارک را باید به صورت ترجمه شده و به صورت یک مدرک قابل قبول در زمینه صحت ادعاهای خود ارائه دهید.
  • در این راهنما قصد داریم درباره شرایط مهاجرت به استرالیا، هزینه‌ها و انواع ویزای استرالیا صحبت کنیم.
  • این چک لیست راهنمایی جهت بسیاری از کارهایی است که باید هنگام جابجایی انجام دهید تا یک زندگی جدید در استرالیا را شروع کنید.
  • می‌توانید با ماشین حساب آنلاین، هزینه دولتی صدور ویزا را با توجه به شرایط خود محاسبه کنید.
  • مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان هم امکان‌پذیر است؛ البته داشتن مدرک زبان شانس شما را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد و بیشتر روش‌های مهاجرت به استرالیا به مدرک زبان احتیاج دارند.

لذا باید شرایط فرد متقاضی توسط متخصصین این حوزه بررسی شود تا مناسب‌ترین شیوه برای مهاجرت مشخص شود. اما به طور کلی روش‌هایی مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهارتی و سرمایه گذاری در استرالیا از بهترین و پر طرفدارترین روش‌های مهاجرت به این کشور هستند. روش دیگری برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا از طریق تراکنش مالی بیزینس فرد وجود دارد که از بهترین روش های اخذ اقامت استرالیا می باشد. دلیل این امر این می باشد که در این روش سرمایه گذار از ابتدا اقامت دائم این کشور را دریافت می کند و از ابتدا نیز نیازی به سرمایه گذاری نخواهد داشت و هیچ شرط حضوری نیز در این روش وجود ندارد. در مجموع روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت در این کشور وجود دارد، اما با توجه به افزایش درخواست‌های مهاجران برای این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است. با این حال هنوز هم برای افرادی که واجد شرایط هستند، شانس بالایی وجود دارد که بتوانند با فراهم کردن یک سری الزامات به راحتی به این کشور زیبا مهاجرت کنند.

به‌همین دلیل روش های مهاجرت به استرالیا تقریبا متنوع است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم. در این راهنما قصد داریم درباره شرایط مهاجرت به استرالیا، هزینه‌ها و انواع ویزای استرالیا صحبت کنیم. امتیازبندی مهاجرت، مدارک و مراحل اخذ ویزای استرالیا هم از موضوعات دیگری است که به آن‌ها خواهیم پرداخت. هزینه ویزا که برای هر مسیر متفاوت 40 الی 7 هزار دلار استرالیا، هزینه مدرک زبان، هزینه وکیل و هزینه های ترجمه و تمکن مالی، از میزان هزینه لازم جهت مهاجرت به استرالیا می باشد. سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی می توانند از طرق مختلف سرمایه گذاری در استرالیا درخواست خود را مبنی بر اقامت و پاسپورت کشور استرالیا اعلام کنند.

ویزا تلنت استرالیا

هزینه‌ها می‌توانند شامل؛ ترجمه مدارک، آزادسازی مدارک تحصیلی، هزینه های قانونی و ویزا، تهیه بلیط، اجاره مسکن و سایر هزینه‌های پیش‌رو باشند. یکی از نکاتی که درمورد آن بسیار بحث می‌شود امکان دریافت اقامت استرالیا از طریق تولد فرزند است. تولد فرزند در استرالیا منجربه اقامت دائم برای والدین یا کودک متولد شده نمی‌شود. اداره مهاجرت به استرالیا برای افراد متقاضی مهاجرت در حدود ۱۵۰ مدل ویزا ارائه می‌دهد، داشتن اطلاعات درباره ویزاها می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

مراحل مهاجرت به استرالیا

موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است. باعرض سلام برای مجله خبری مهاجرت چه آزمایشاتی می گیرد .واین جا می گیرد یا وارد استرالیا شود می گیرد لطفا منو راهنمایی کنید متشکرم. هزینه‌های طی شدن مراحل اداری صدور ویزا، انگشت نگاری و هزینه‌های مشابه بعضی اوقات تغییر می‌کند. ایرانیان فقط دو نوع ویزای توریستی استرالیا (ویزای 600 و 771) را می‌توانند را دریافت کنند. وجود روش‌های متنوع مهاجرت، شغل فراوان، آب‌وهوای مطلوب و اقتصاد خوب از جمله دلایل مهاجرت به استرالیا است. روش های مهاجرت به استرالیا متنوع است و اگر در یک روش شانس کمی داشته باشیم، ممکن است در روشی دیگر، شانس بالایی داشته باشیم.