مهاجرت به استرالیا 2023 + سریعترین روش اخذ اقامت استرالیا شرایط هزینه-کمک مهاجرت

با در اختیار داشتن PR می‌توانید همراه با خانواده خود به استرالیا مهاجرت کنید. پس از چهار سال زندگی در استرالیا با PR این کشور می توانید برای شهروندی اقدام کنید. مهاجرت تحصیلی و کاری پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شوند اما قطعا اگر شرایط مالی شما برای ویزای سرمایه‌گذاری کافی باشد، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری آسان‌ترین راه برای مهاجرت است. برای پاسخ به این سوال باید گفت کاملا بستگی به نوع ویزای شما دارد و وجود اعضای درجه یک خانواده می تواند تاثیرگذار باشد برای مثال اگر شما ازدواج و یا نامزد کرده اید و هسرتان در استرالیا سیتیزن یا دارای اقامت دائم است می توانید از طریق ویزای مشخص این مسیر وارد استرالیا شوید. و یا اگه فردی فرزندانش در استرالیا سیتیزن و یا دارای اقامت دائم باشد و براساس شرایطی می تواند اقامت دائم استرالیا را دریافت کند. برخی نیز می توانند از طریق ویزای 491 فامیلی اقامت استرالیا را دریافت کنند.

افرادی که بیش از 55 سال دارند در شرایط خاصی می‌توانند برای برخی از ایالت ها اقدام کنند. نظام آموزشی استرالیا جایگاه مهمی در اقتصاد و فرهنگ این کشور را به خود اختصاص داده است. سیاست‌های آموزشی در این کشور علاوه بر دولت کل کشور کل، بلکه بر عهده دولت‌های منطقه‌ای نیز تا حد زیادی هست.

درخواست‌کننده یک ایمیل حاوی شماره درخواست یا فایل نمبر را دریافت نموده که این به معنی آغاز بررسی درخواست می‌باشد. سپس قرار ملاقات در نزدیک‌ترین نمایندگی سیاسی استرالیا به درخواست کننده اطلاع داده می‌شود. متقاضی در تاریخ و ساعت معین در یک مصاحبه شخصی در نمایندگی‌ سیاسی مربوطه شرکت کرده و تمامی اسناد خود را مبنی بر تصدیق گفته‌های خود ارایه می‌نماید. هنگامی که بررسی درخواست پناهجو به عهده دولت استرالیا قرار می‌گیرد، قبول یا رد آن نیز به تصمیم حکومت این کشور بستگی دارد.

مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسرشیپ خانواده

متقاضیان می توانند از طریق روزمه های سرمایه گذاری و کار آفرینی و ارائه بیزینس پلن و خرید سهام و تاسیس شرکت و کسب و کار در استرالیا اقدام به اخذ اقامت موقت و پس از آن به طور دائم نمایند. مجله خبری مهاجرت ویزای کار استرالیا یکی از مرسوم‌ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم این کشور است. امنیت اقتصادی حاکم در استرالیا موجب توسعه بازارکار و کاهش نرخ بیکاری در این کشور شده است.

در این کشور اقتصاد قوی باعث شده که حتی در دوره‌های رکود جهانی هم آسیب بزرگی به مردم این کشور وارد نشود همچنین نرخ بیکاری در کشور استرالیا بسیار کم می­باشد این دلیل باعث شده این کشور همیشه با کمبود نیروی کار مواجه باشد. کیفیت بالای زندگی در این کشور، آب و هوای خوب و آلودگی بسیار کم، رضایت مهاجرت به استرالیا را افزایش داده است. ۱–والدین فرزند برای دریافت تابعیت او زمانی می‌توانند اقدام کنند که حداقل ۲ سال از اقامت قانونی آن‌ها در استرالیا گذشته باشد. توجه داشته باشید که فرزند باید مجرد باشد، کودک تنهاتا پیش از ۱۸ سالگیامکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را داراست و پس از آن این امکان از او سلب خواهد شد.

  • استرالیا از نظر تعداد و تنوع گونه‌های جانوری و گیاهی رتبه 6 و 7 را در جهان به خود اختصاص داده است.
  • لطفا توجه داشته باشید که آزمون زبان انگلیسی برای ویزای استرالیا باید به روز باشد و در صورتی که چندین سال قبل یکی از این آزمون های زبان را انجام داده اید، باید بررسی کنید که آزمون شما برای درخواست ویزای شما شناخته شود.
  • همانطور که پیشتر توضیح داده شد کسب تابعیت استرالیا از طریق تولد بر اساس قانون خون می باشد و کودکانی که حداقل یکی از والدینشان تابعیت استرالیا را داشته باشند یا در دسته شرایط استثنایی قرار گیرند، واجد شرایط دریافت تابعیت استرالیا خواهند شد.
  • این شهر آرام و در حال توسعه است و هزینه‌های زندگی در آن به نسبت دیگر شهرهای بزرگ استرالیا کمتر است.
پدر و مادر شما می توانند با کمک و درخواست شما ویزای توریستی دریافت کرده و وارد این کشور شوند اما اگر شما اقامت دائم و مقیم این کشور هستید و با شرایط خاصی درخواستن ویزای والدین استرالیا را کنید و اقامت این کشور را برای والدین خود دریافت کنید. در صورتی فرزند شما اقامت استرالیا را می‌تواند دریافت کند که شما اقامت دائم داشته باشید و یا شهروند استرالیا باشید. اگر این‌طور نباشد، با تولد فرزند فقط ویزای مشابه شما به فرزند اعطا می‌شود. برای مثال اگر شما با ویزای تحصیلی هستید، ویزای فرزند شما نیز ویزای همراه تحصیلی خواهد بود. باز هم یک تیتر جذاب و گمراه کننده که برخی از دفاتر غیر مجاز از آن برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. باید بگوییم که این امکان وجود ندارد از این رو اگر در جایی دیدید که دفتری از عنوان‌ها و تبلیغات جذابی همچون اخذ اقامت و یا مهاجرت به استرالیا از طریق خرید سهام استفاده می‌کند، بدانید که آن فرد وکیل رسمی مارا و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا نیست.

مهاجرت به استرالیا از صفر تا صد در سال ۲۰۲۱

این شهر یکی از مهم‌ترین بناهای جهان یعنی سالن اپرای سیدنی را در دل خود جای داده است. انواع ویزای بریجینگ به متقاضی اجازه می‌دهد تا مدتی معین در این کشور اقامت کند. سن دارند، شانس بیشتری برای مهاجرت به این کشور از طریق روش‌های کاری دارند. دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، به همین علت مدارک اخذ شده از دانشگاه‌های این کشور در سراسر دنیا اعتبار دارند.

انواع روش های مهاجرت به استرالیا