مهاجرت به استرالیا 2023 + سریعترین روش اخذ اقامت استرالیا شرایط هزینه-کمک مهاجرت

از دیگر مزیت های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می توان به عدم محدودیت در مقاطع تحصیلی اشاره داشت. از این رو دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می توانند در مدارس، کالج ها و دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند. دانشجویان بین المللی می توانند در بیش از 1200 موسسه آموزشی در بیش از رشته تحصیلی به تحصیل ادامه دهند. مهاجرت به استرالیا با روش های متعددی امکان پذیر می باشد که متقاضیان می توانند با هر کدام از روش های ذکر شده به اقامت استرالیا دست یابند اما تنها برخی از این مسیرها ویزای اقامت دائم استرالیا را برای متقاضی به همراه خواهند داشت. در ادامه این نوشتار به انواع راههای اقامت استرالیا خواهیم پرداخت تا بسیاری از متقاضیان بتوانند شرایط اقامت استرالیا از این مسیرها را بررسی نمایند و متناسب با شرایط خود، برای بهترین مسیر مهاجرتی اقدام نمایند.

  • همچنین هفت شهر استرالیا شامل ملبورن، سیدنی، بریزبین، کانبرا، آدلاید، پرت و گلد کوست در لیست 100 شهر برتر دانشجویی جهان قرار گرفته‌اند.
  • هزینه کلی پروسه مهاجرت به استرالیا به نوع ویزایی که از طریق آن اقدام می کنید بستگی دارد.
  • کیفیت بالای زندگی در این کشور، آب و هوای خوب و آلودگی بسیار کم، رضایت مهاجرت به استرالیا را افزایش داده است.
  • ویزاهای ازدواج و نامزدی مختص افرادی هستند که میخواهند از طریق همسر یا نامزد خود برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند.
  • به همین دلیل با وجود روش‌های قانونی و ایمن متعدد استفاده از روشی مانند پناهندگی برای دریافت اقامت این کشور منطقی و عاقلانه نیست.
متقاضیان باید دقت داشته باشند که این ویزا مختص افرادی است که قصد دارند به صورت مستقل اقدام نمایند و مقرر نشده است که بتوانند از طرف خانواده، اقوام و یا از سمت کارفرمایان در استرالیا حمایت شوند. حائز اهمیت می باشد که متقاضیان برای ارسال فرم و در خواست خود به اداره مهاجرت استرالیا شرایط زیر را دارا باشند . مهاجرت به استرالیا بدون وکیل هم امکان‌پذیر است اما به تعدد روش‌های مهاجرتی به این کشور و قوانین آن ممکن است گاهی برای متقاضیان این شیوه از مهاجرت گیج کننده به نظر برسند. اگر دوست دارید با بهترین شیوه مهاجرت با توجه به شرایط خود آشنا شوید، می‌توانید با کارشناسان شرکت ادیسه تماس بگیرید و شرایط خود را ارزیابی کنید.

در صورتی که رکود اقتصادی اکثر کشورهای پیشرفته را درگیر کرده، کشور استرالیا با اقتصادهای برتر اروپا رقابت می کند و نظام اقتصادی آن سرمایه داری است. شما عزیزان می توانید برای تکمیل اطلاعات خود در خصوص مهاجرت معلمان به استرالیا لینک موجود را مطالعه نمایید. برای مهاجرت به کمک برخی از برنامه‌های مجله خبری مهاجرت مهاجرتی، مانند ویزای ساب کلاس ۱۸۹ و ساب کلاس ۱۹۰ باید امتیاز معینی را از سیستم امتیازبندی مهاجرتی این کشور به دست آورید. اول از همه باید بگوییم که خرید خودرو در استرالیا کار چندان سختی نیست. به طوری که با پرداخت دلار می‌توان یک خودروی آلمانی 10 ساله را با کارکرد پایین را خریداری کرد.

مهاجرت سرمایه‌گذاری به استرالیا یکی از روش‌های مناسب برای دریافت اقامت دائم این کشور است. همچنین برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی، سرمایه‌گذاری در بورس و یا خرید اوراق بهادار از انواع روش‌های مهاجرت سرمایه‌گذاری در استرالیا نبوده و این روش نیز نمی‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم این کشور گردد. کشور استرالیا انواع مختلفی ویزای کاری ارائه می‌دهد که ممکن است به صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم باشند. متقاضیان باید در این سیستم امتیازبندی، حداقل 65 امتیاز را کسب کنند تا واجد شرایط دریافت ویزای کاری شوند. این سیستم بر اساس فاکتورهایی چون سن، تحصیلات، دانش زبان انگلیسی و سابقه کاری تنظیم شده است.

شرایط کلی ویزای کار چیست؟

در این مطلب قرار است از شرایط مهاجرت به استرالیا و اقامت در آن برایتان بگوییم. اگر قصد دارید به استرالیا مهاجرت کنید یا می‌خواهید از روش‌های مهاجرت به استرالیا و شرایط و هزینه‌های آن سر در بیاورید، شما مخاطب خاص این مطلب هستید. ویزاهای ازدواج و نامزدی مختص افرادی هستند که میخواهند از طریق همسر یا نامزد خود برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند.

مزایای دریافت این نوع ویزا، هر شخص واجد شرایطی را ترقیب به مهاجرت به استرالیا میکند