مهاجرت به استرالیا 2023 + سریعترین روش اخذ اقامت استرالیا شرایط هزینه-کمک مهاجرت

در صورت درستی انجام روال کار ، فرد می‌تواند از اقامت دائم برخوردار شود. پس از پایان این دوره امکان تمدید ویزا وجود نخواهد داشت، اما متقاضیان می‌توانند با پیدا کردن کار و در دست داشتن قرارداد کاری برای ویزای بلند مدت کاری و اقامت دائم خود اقدام کنند. بعضی از افراد وقتی دنبال انواع روش‌های مهاجرتی به استرالیا می‌روند، خیلی سریع ناامید می‌شوند و با خود فکر می‌کنند ویزای پناهندگی آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش مهاجرت به استرالیاست ولی واقعیت چیز دیگری است. این فرایند جذب نخبگان و متخصصان تحت ویزای گلوبال تلنت استرالیا انجام می‌شود تا نخبگان و استعدادهای درخشان به راحتی وارد این کشور شوند.

همچنین برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی، سرمایه‌گذاری در بورس و یا خرید اوراق بهادار از انواع روش‌های مهاجرت سرمایه‌گذاری در استرالیا نبوده و این روش نیز نمی‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم این کشور گردد. یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا که منجر به اخذ ویزای اقامت دائم این کشور می شود، کار در استرالیا است. اقامت استرالیا از طریق کار همیشه مورد سوال برخی از متقاضیان مهاجرت بوده است. ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد. ویزا های کاری استرالیا با توجه به Sub class مشخص شده دارای ارزیابی مخصوص به آن ویزا خواهد شد که عموما بر اساس تحصیلات متقاضی، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری آنان و در نهایت برخورداری از مدرک زبان انگلیسی سنجیده می شود و بر اساس Point Based System می باشد.

۱- مهاجرت کاری به استرالیا

در ادامه مقاله با ما همراه شده تا تمامی اطلاعات مورد نیاز در زمینه مهاجرت به استرالیا را شرح دهیم. همچنین سن متقاضیان باید کمتر از 31 سال و مدرک اخذ شده می‌تواند شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد. ویزای موقت کاری 476 استرالیا برای 18 ماه اعتبار داشته که به افراد اجازه سفر، تحصیل و کار در استرالیا را می‌دهد. همراهی اعضای خانواده فرد با اخذ این ویزا امکان‌پذیر بوده و هزینه آن 405 دلار استرالیا است. توجه داشته باشید که حداقل نمره زبان مورد نیاز برای اخذ این ویزا آیلتس 6 و یا 64 تافل است.

  • توجه داشته باشید که مسیرهای ازدواج و نامزدی، ویزای والدین و اسپانسرشیب و ویزای 476 که برای فارغ التحصیلان از دانشگاه های مورد تایید استرالیا در نظر گرفته شده است، را در صورتی که شرایط لازم برای هر کدام را داشته باشید، نیز می توان به عنوان راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا دانست.
  • هنگامی که بررسی درخواست پناهجو به عهده دولت استرالیا قرار می‌گیرد، قبول یا رد آن نیز به تصمیم حکومت این کشور بستگی دارد.
  • اگرچه هر دو کشور انواع روش‌های مهاجرتی همچون مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و خانوادگی را ارائه می‌دهند، اما هر کدام شرایط و ضوابط مختلفی داشته که موجب می‌شود متقاضیان متفاوتی را به خود جذب کنند.
  • کشور استرالیا به علت برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاه اجتماعی مطلوب، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجران مختلف است.
  • یکی از نکات عجیب و جالب درباره کشور استرالیا دانستن این واقعیت است که به دلیل قرار گرفتن این کشور در نیم‌کره جنوبی همه فصول در استرالیا با دیگر فصول در سراسر جهان متقارن هستند.
کشور استرالیا بزرگترین بازار صادرات و همینطور خدمات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است که رقم قابل قبولی است. شما زمانی میتوانید از این روش استفاده کنید که به دلایلی همچون مذهبی، جنگ، عقاید فردی و… در تنگنا و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ باشید، لازم است بدانید پس از ورود به خاک استرالیا دلایل شما مورد بررسی قرار می­گیرد و در صورت پذیرفته نشدن ادعا فرد پناهنده باید به کشور خود بازگردد. آسان نیست اما شفاف است و اصولی دارد که اگر درست رعایت شود شما را به هدف خود می‌رساند.

امتیاز مهاجرت به استرالیا

ویزای ۱۵۵ و ۱۵۷ مخصوص به بازگشت مجدد مقیمان این کشور به خاک استرالیا است. در کمتر از 2 دقیقه میتوانید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. استرالیا جزو کشورهایی است که در برخی از ایالت‌ها و شهرهای آن مانند ملبورن و سیدنی، شاهد آب و هوای بسیار مطلوب و چهار فصل هستیم. البته در برخی از مناطق کوهستانی این کشور شاهد برف و آب و هوای بسیار سرد نیز خواهیم بود. همسر شما می‌تواند در زمان اقدام برای اخذ این ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور کند. اگر برای مهاجرت آمادگی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و راحتتر تصمیم به مهاجرت بگیرید.

افراد در صورت واجد شرایط شدن بودن می توانند با دریافت این ویزا وارد خاک استرالیا شوند و اقامت کاری خود را دریافت نمایند. در این بخش برخی از ویزاهای کار استرالیا که منجر به اقامت استرالیا می شود را خدمتتان توضیح خواهیم داد. کشور استرالیا انواع مختلفی ویزای کاری ارائه می‌دهد که ممکن است به صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم باشند. متقاضیان باید در این سیستم امتیازبندی، حداقل 65 امتیاز را کسب کنند تا واجد شرایط دریافت ویزای کاری شوند. این سیستم بر اساس فاکتورهایی چون سن، تحصیلات، دانش زبان انگلیسی و سابقه کاری تنظیم شده است. مجله خبری مهاجرت و شرایط اخذ اقامت و تابعیت آن در این نوشتار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شرایط مهاجرت به استرالیا