مهاجرت به ترکیه ارزانترین راه +مدارک + هزینه های مهاجرت-کمک مهاجرت

از این رو این کشور کوشیده تا با ارائه مسیرهای متعدد امکان زندگی و اقامت را برای علاقه مندان فراهم سازد. بهتر است مهاجرت به ترکیه را با شناخت کامل از روش های مهاجرت به این کشور و برگزیدن راه و روش مناسب شروع کنید. سپس لازم است بر اساس روش مورد نظر برای مهاجرت، شرایط و مدارک لازم را تهیه و آماده نمایید. دانشجویان ایرانی برای تحصیل در مقطع دکتری در یکی از دانشگاه های ترکیه، باید ابتد موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه شوند که برای دریافت پذیرش باید مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده باشند. دانشجو باید در یک آزمون مهارت شرکت کند تا مهارت های او مورد ارزیابی قرار بگیرد و پروپوزال دانشجو نیز در این مرحله ارزیابی می شود.

می‌توانید هزینه‌های اجازه اقامت را به‌صورت آنلاین در اداره مالیات یا در صندوق‌دار اداره مهاجرت (در صورت وجود) پرداخت کنید. سپس پس از تایید درخواست اجازه اقامت در نتیجه ارزیابی انجام شده توسط کمیسیون، کارت اجازه اقامت به آدرس اقامت شخص ارسال می شود. آیا متقاضی تحصیل دندانپزشکی در ترکیه هستید؟ اگر می‌خواهید رشته دندان‌پزشکی را در مقاطع عالی چون کارشناسی ارشد و دکترا بخوانید…

مراحل دریافت اقامت ترکیه

در حالت کلی موردی که در انتخاب سریع ترین روش مهاجرت تاثیر می گذارد، شرایط افراد است اما معمولاً یکی از راه های سریع ورود به کشور ترکیه، روش تحصیل در ترکیه است. برای اینکه بتوانید در ترکیه تحصیل کنید باید نامه پذیرش دانشگاه را اخذ نموده، سپس اقدام به دریافت ویزای تحصیلی نمایید. برخی معتقدند راه سریع مهاجرت به ترکیه ازدواج است، چون مسئولیتی بر عهده فرد نیست. متقاضیان مهاجرت و ادامه تحصیلات تکمیلی باید، دوره های زبان پیشرفته انگلیسی را پشت سرگذاشته و مدارک لازم را به دانشگاه یا سفارت ارائه نمایند. شرکت مهاجرتی هومان ویزا با ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان کمک می کند تا با در نظر گرفتن شرایط مالی و اجتماعی خود مناسبترین کشور را برای مهاجرت تحصیلی و شغلی موفق انتخاب نمایند.

با این وجود افراد خارجی می‌توانند در یک سال اولیه حضور خود در این کشور از بیمه‌های خصوصی استفاده کنند که سالانه مبلغ 30 تا 100 دلار هزینه دارد. اولین شهر این لیست که رتبه اول آن خیلی هم دور از انتظار نبود، شهر استانبول می‌باشد. استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه در طول سالیانه اخیر در همه زمینه‌ها بوده است. این شهر به یکی از بهترین مکان‌ها برای اخداث پروژه‌های عظیم دولت ترکیه مانند فرودگاه جدید استانبول می‌باشد.

هزينه مهاجرت به تركيه : هزینه‌های اجازه اقامت (

برای درخواست اقامت در ترکیه تنها خود متقاضی و یا نماینده قانونی وی می تواند اقدام نماید، که به صورت آنلاین به افراد یا نماینده آن ها ارائه می گردد. حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در ترکیه، یک تا دو میلیون لیر خواهد بود. افراد با این مقدار سرمایه می توانند اقدام با ثبت یک شرکت نموده و مشغول به کار شوند. همچنین می توانند ملکی در این کشور خریداری نمایند که البته سرمایه کم تری نیاز خواهد داشت. توجه داشته باشید که قبل از هر گونه سرمایه گذاری در این کشور، خوب جوانب آن را بررسی کرده و تحقیقات لازم را انجام دهید، تا خدای نکرده ورشکست نشوید. از دیگر روش های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت، کار در این کشور می باشد.

نرخ بیکاری در ترکیه بالاست و از همین رو مهاجرت به ترکیه از طریق کار دشوار است. پیشینه تاریخی و مذهبی مشترک موجب تشابه فرهنگی میان مردم ترکیه و ایران شده است. بسیاری از ایرانی‌هایی که از مهاجرت وحشت دارند، وقتی حرف از کوچ به ترکیه و اقامت در این کشور می‌شود، به راحتی آن را می‌پذیرند و در زمانی اندک با محیط زندگی جدیدشان سازگار می‌شوند. با سلام و عرض ادب دوست عزیز در اروپا کشورهایی چون قبرس جنوبی، اسپانیا، فرانسه آلمان رومانی گزینه های کم هزینه ای هستند. جدای از این مبالغ هزینه های وابسته به روش مهاجرتی انتخاب شده توسط متقاضی وجود دارند که باید به نوبه خود مدنظر گرفته شوند. استانبول بزرگترین، پرجمعیت ترین و پلی بین اروپا و آسیا در ترکیه می باشد.

معرفی محله‌های معروف استانبول

البته شایان ذکر است در اولین مرحله شخص متقاضی باید مراحل جستجوی شغل و مصاحبه را با موفقیت گذرانده و با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده باشد. همزمان با دریافت مجوز کاری شخص، مدارک از سوی کارفرما نیز باید به اداره کار تحویل گردد. در این حالت ابتدا به فرد اقامت یک ساله اعطا می گردد که در صورت تمدید قرارداد کاری توسط کارفرما، مدت اقامت نیز تمدید می گردد. در چند سال اخیر مهاجرت به ترکیه از طریق کار و تحصیل، با اقبال فزاینده مهاجرین همراه بوده است. این در حالی است که عده دیگری مهاجرت به ترکیه از طریق برخی مهارت‌ها مثل آرایشگری و یا حتی به‌صورت قاچاق و پناهندگی را تجربه کردند اند.

با توجه به کلاهبرداری هایی که ممکن است در شیوه اقامت ترکیه از طریق ازدواج رخ دهد ، دولت ترکیه بسیار سخت گیر است و این موضوع را بررسی می کند. با وجود این مزیت ، ازدواج با یک شهروند ترکیه به راحتی و در مدت زمان کوتاهی منجر به اقامت دائم در ترکیه نمی شود. اقامت کاری در ترکیه یکی از اقامتگاه های دائمی در ترکیه است و می تواند سالانه مجله خبری مهاجرت تمدید شود. مهاجرت تحصیلی سریعترین روش است و با آخرین مدرک تحصیلی میتوانید اپلای کنید. بسته به اینکه شما برای کدام مقطع تحصیلی قصد اقدام دارید، پاسخ متفاوت است، برای مثال جهت مقطع کارشناسی شما باید در آزمون های یوس و یا ست برای دانشگاه های دولتی شرکت کنید. چنانچه هدف مهاجرت تحصیلی به ترکیه را دارید، مقالات زیر را از دست ندهید.

  • داشتن وکیل یا مشاور مهاجرت می تواند این روند را تسریع کرده و میزان موفقیت پرونده مهاجرت شما را افزایش دهد.
  • این اغلب برای برنامه‌های کاربردی برای اولین بار به خصوص در استانبول صدق می کند.
  • دانشجویان در این کشور می توانند حین تحصیل، مشغول به کار پاره وقت شوند و بخشی از هزینه های خود را تامین کنند.
  • یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه ازدواج با یک فرد ترک یا فردی است که در ترکیه اقامت دائم را دارد.

اگر قصد دارید با این روش به ترکیه مهاجرت کنید، به مدت ۳ سال اجازه فروش ملک خود را ندارید. با سلام و عرض ادب دوست عزیز درخصوص مهاجرت کاری به ترکیه باید مد نظر داشته باشید که این کشور مثل المان و اتریش ویزای جستجوی کار ندارد و شما باید حتما پیشنهاد شغلی یا جاب آفر داشته باشید. شرایط عمومی شما خوب است و شانس مهاجرت به کشورهای بزرگتر و بهتری را دارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود.