مهاجرت به ترکیه ترکیه دات کام مجله اینترنتی کشور ترکیه-کمک مهاجرت

متقاضیان همچنین می­توانند از طریق خرید ملک و خرید سهام نیز جهت اخذ اقامت این کشوراقدام کنند. تحصیل در ترکیه می­تواند نقطه پرتابی برای متقاضیان باشد؛ چرا که ترکیه دانشگاه­های مجله خبری مهاجرت معتبری را دارا است. مدرک دریافتی از دانشگاه­های ترکیه، در سراسر جهان اعتبار بالایی دارند. همچنین مدارک ارائه شده توسط مدارس و دانشگاه های ترکیه معتبر و بین المللی است.

لازم‌به‌ذکر است که ما در خصوص شرایط کار در ترکیه و ویزای کاری ترکیه، پیش‌تر مقالات جداگانه‌ای نوشته‌ایم و جزئیات این مسائل را توضیح داده‌ایم. اگر بخواهیم از تمام روش های موجود، ارزان ترین ان ها را معرفی کنیم، باید به مهاجرت از طریق تحصیل و یا مهاجرت کاری اشاره نماییم. برای اخذ ویزای تحصیلی و یا کار ترکیه، هزینه های پایینی لازم است و متقاضیان می توانند به راحتی با دریافت این ویزا ها به کشور ترکیه مهاجرت کنند. متقاضیانی که می خواهند پس از مهاجرت به ترکیه صاحب فرزند شوند، می توانند ابتدا از روش های سرمایه گذاری، کار در ترکیه و یا خرید ملک در این کشور، پاسپورت ترکیه را اخذ نمایند تا فرزند آن ها تابعیت این کشور را دریافت کند.

روش های قانونی مهاجرت به ترکیه

دلیل این امر این است که مهاجرت از طریق پناهندگی یکی از سخت ترین و در عین حال خطرناک ترین راه های مهاجرت می باشد. افراد بسیار زیادی بودند که روش مهاجرت از طریق پناهندگی را برای خود برگزیدند، اما جان و مال خود را در این راه از دست داده اند. موسسه ملک پور همواره روش های قانونی مهاجرت را به مراجعین خود پیشنهاد می دهد. زیرا روش های غیر قانونی در گروه های اجتماعی، فعالیت های سیاسی و جنگ ممکن است جانش را در کشور خود از دست بدهد.

این شهر که در شمال کشور ترکیه واقع شده است میزبان مهاجران زیادی مانند اعراب می‌باشد. این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرها برای سرمایه‌گذاری در املاک شناخته می‌شود. با سلام، اولین قدم شما برای مهاجرت به ترکیه از این روش، دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر هست.

مدت زمان تحصیل در این مقاطع با توجه به رشته تحصیلی دانشجو متفاوت است. شما می توانید منبع درآمد خود را بر حسب دارایی هایی مانند درآمد املاک، اجاره، حقوق، سود کسب و کار، میراث، پس انداز بیان کنید. اگر قرار است تعهدی برای حمایت مالی ارائه شود، باید این موضوع ذکر شود و تعهد باید به اسناد درخواست پیوست شود.

  • مهاجران می توانند برای پیدا کردن کار در ترکیه از طریق شبکه های اجتماعی مثل کانال های تلگرامی یا linkedin اقدام کنند.
  • البته پروسه هایی وجود دارد که شما می توانید با دریافت وام نیز اقدام نمایید.
  • این مجموعه هیچگونه فعالیت تجاری ندارد و صرفا یک مجله اینترنتی می باشد.
  • می توانید با انواع روش های سرمایه گذاری به راحتی به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم کشوری فوق العاده را از آن خود کنید.
یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه ازدواج با یک فرد ترک یا فردی است که در ترکیه اقامت دائم را دارد. در صورت قبول کردن ازدواج شما از طرف دولت ترکیه، شما به مدت 3 تا 5 سال در کشور ترکیه اقامت داشته تا کشور ترکیه اقامت دائم این کشور را به شما بدهند. افرادی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند می‌توانند از روش های مختلفی برای دریافت ویزا و اقامت اقدام کنند. برای اینکه اطلاعات بیشتری را در مورد روش های مهاجرت به ترکیه داشته باشید تا انتها ما را همراهی کنید. شما می‌توانید از طریق اجاره‌نامه و ثبت رسمی آن، به مدت شش ماه اقامت ترکیه دریافت کنید.

مهاجرت به کشور ترکیه دارای روش‌ها و ویزاهای بسیاری می‌باشد که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم. دولت این کشور ویزاهای مختلفی را برای افراد علاقه‌مند ایجاد کرده است تا داوطلبان بتوانند با توجه به مشخصات‌شان یکی از این ویزاها را انتخاب کنند. این ویزاها شامل ویزای دانشجویی، ویزای کار و سایر ویزاها می‌باشد که در ادامه بیشتر راجع به آن‌ها صحبت خواهد شد. بسته به رشته تحصیلی افراد، شرایط برای یافتن شغل کمی متفاوت خواهد بود. شرایط کاری برای افرادی که مدرک پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و یا مامایی دارند بهتر از مدرک داروسازی می باشد. متقاضیان برای کار در ترکیه به عنوان پزشک و یا دندانپزشک باید ابتدا مدرک خود را معادل سازی نمایند.

گیفت کارت استیم ترکیه