مهاجرت به ترکیه ترکیه دات کام مجله اینترنتی کشور ترکیه-کمک مهاجرت

روش بعدی این است که کودک از طریق تابعیت والدین خود که تبعه ترکیه محسوب می‌شوند، جزو تبعه این کشور محسوب خواهد شد. خیر هر فردی می‌تواند قوانین مهاجرت به ترکیه را بیاموزد اما اقدام از طریق وکیل می تواند سرعت بیشتری به پروسه مهاجرت بدهد. اگر ورزشکاران در سطح کشور و یا جهانی مشهور باشند و بتوانند از این طریق درآمد کسب کنند می توانند از طریق ورزش به ترکیه مهاجرت نمایند.

آنها می‌توانند به این ترتیب با گذشت 5 سال از فعالیت کسب و کار و شرکت خود، اقامت دائمی ترکیه را دریافت کنند. گفتنی است که تا سال 2017، این مبلغ 3میلیون دلار بود اما پس از آن دولت‌مردان ترکیه تصمیم گرفتند که جهت آسان‌ترشدن روند مهاجرت به ترکیه، مبلغ سپرده را کاهش دهند. با این وجود باید گفت که مهاجرت به ترکیه از طریق کار، به دریافت اقامت دائم این کشور منجر نمی‌شود.

  • موضوعی که در این مقاله قصد داریم در ارتباط با آن صحبت کنیم، بهترین شهر های ترکیه برای تحصیل می باشد.‌ دانشجویان و خانواده های…
  • هر دوی این کارت‌ها به عنوان ID کارت یا کارت ملی در ترکیه شناخته می‌شوند، اما هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند‌.
  • امروزه یکی از روش های محبوب جهت سرمایه گذاری در کشور ترکیه خرید ملک و مستغلات در این کشور است که در سال اخیر با توجه به هجوم مهاجرین و اقدام بدین شیوه قوانین مجدد تغییر نموده است.
  • به طور کلی روش های قانونی مهاجرت به ترکیه می تواند شامل روش تحصیلی، کاری ، ثبت شرکت و یا خرید ملک باشد.

افرادی که قصد مهاجرت ترکیه را دارند می بایست پیرامون شرایط شرایط مهاجرت به ترکیه، آگاهی‌های لازم را به دست آورند. همچنین افرادی که رزومه‌ کاری بین‌المللی مناسبی دارند، و در زمینه شغلی خود در جهان شناخته شده هستند، اعم از تاجر و برنامه‌نویس و مدیر پروژه نیز می‌توانند با ارائه مدارک و رزومه خود اقامت ترکیه را دریافت کنند. اما به هر حال بهتر است در نظر داشته باشید که در کشور ترکیه نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، ازدواج صوری برای دریافت اقامت جرم محسوب می‌شود. برای همین در صورت آشکار شدن این موضوع، متقاضیان با جریمه‌ها و حتی محکومیت‌های زندان مواجه خواهند شد. ترکیه در سال‌های گذشته سیاست‌هایی جهت جذب سرمایه‌های خارجی تدوین کرده که باعث شده مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری به سادگی انجام شود.

آزمون‌های مهم برای مهاجرت تحصیلی

فقط صندوقدار را پیدا کنید، فرم ثبت نام مجوز اقامت دانلود شده و چاپ شده و پاسپورت یا اجازه اقامت فعلی خود را به کارمند نشان دهید و به صورت نقدی پرداخت کنید. سوال درباره نحوه دریافت اجازه اقامت در ترکیه یکی از مهم ترین سوالاتی است که در ذهن خارجی‌های تازه وارد یا شهروندان ترکیه ای که میزبان آن‌ها هستند می باشد. سلام وقت شما بخیر، من قصد مهاجرت به ترکیه رو دارم اما نمیدونم چطور باید اقدام کنم و اولین قدم چیه و بهترین راه واسه من کدومه میشه راهنمایی کنید ممنون.

از دیگر مواردی که برای متقاضیان مجله خبری مهاجرت بسیار مهم و حیاتی می باشد این است که از کدام یک از روش هایی که پیش تر خدمت شما عزیزان بیان شد، می توان به تابعیت و یا اقامت دائم کشور ترکیه دست پیدا کرد. بر طبق مواردی که گفته شد، سه راه منجر به اخذ تابعیت کشور ترکیه خواهد شد؛ مهاجرت کاری، سرمایه گذاری در ترکیه و ازدواج با تبعه کشور ترکیه، منجر به اخذ تابعیت ترکیه خواهد شد. یکی از محبوب ترین روش ها برای اخذ تابعیت کشور ترکیه برای ایرانیان، روش مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری در ترکیه و یا خرید ملک است.

مهاجرت کاری به ترکیه