مهاجرت به ترکیه + راه های مهاجرت و اقامت همراه با هزینه و شرایط 2023 2023 بررسی صفر تا صد شرایط و راه ها موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

شخص سرمایه گذار باید به مدت 5 سال مالیات به دولت ترکیه پرداخت کند و برای بیمه کارمندان خود اقدامات لازم را انجام دهد. در حقیقت فعالیت شرکت در این مدت بسیار اهمیت دارد در این صورت افراد می توانند پس از گذشت 5 سال اقامت خود را دریافت کنند. وجود دانشگاه های معتبر بسیاری در ترکیه و هزینه پایین زندگی، باعث شده است متقاضیان مهاجرت به ترکیه برای تحصیل نیز نرخ بالایی را به خود اختصاص دهند. میزان هزینه لازم برای هر مسیر مهاجرتی متفاوت می باشد به عنوان مثال برای مهاجرت از طریق خرید ملک لازم است حداقل 250 هزار دلار داشته باشید در صورتی که برای تحصیل تنها کافی است که شهریه دانشگاه را پرداخت کنید. اولین گام برای مهاجرت به ترکیه شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است.

  • طبق قوانین ترکیه، مسافرانی که مایل به ورود به ترکیه هستند باید پاسپورتی با تاریخ انقضا حداقل 60 روز پس از “مدت اقامت” ویزا، ویزای الکترونیکی، معافیت ویزا یا اجازه اقامت خود داشته باشند.
  • پس اگر به دنبال پاسخ به سوال چگونه اقامت ترکیه بگیریم، هستید باید بدانید که مهاجرت به تركيه از مسیرهای متفاوتی امکان پذیر می باشد.
  • اقامت ترکیه و مهاجرت به ترکیه امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است به طوری که در سال های اخیر، ترکیه میزبان مهاجران زیادی به خصوص پناه جویان کشور سوریه است.
  • اطلاع‌رسانی نتیجه درخواست از جانب وزارت کار، به دو شیوه آنلاین و مکتوب.
لازم به ذکر است این مقاله توسط موسسه mie و با جمع آوری اطلاعات از مشاوران و وکلای محلی این کشور، تحقیق و بررسی سایتهای دولتی و استفاده از منابع معتبر به نگارش درآمده و ارائه این مطالب به منزله ارائه خدمات نمی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روش های مهاجرت به ترکیه می توانید فرم تماس را تکمیل نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید با تلفن های موسسه ملک پورتماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص بهره مند گردید. هر کشور نسبت به شرایط خاص اجتماعی و سیاسی حاکم، قوانین مدنی خود را تدوین می کند. قانون های موجود برای مهاجرت ترکیه نیز از این مسئله مستثنا نخواهد بود. برای مهاجرت به این کشور یکسری قوانین پایه، از قبیل داشتن حداقل 18 سال (برای درخواست دهنده)، داشتن بیمه درمانی (بالای 18 سال و زیر 65 سال) وجود دارد که در هر شرایطی لازم الاجراست.

دانشگاه باهچه شهیر در استانبول | شرایط تحصیل + امکانات دانشگاه

افرادی که خانه در ترکیه اجاره می‌کنند، نیز کارت کیملیک خود را دریافت می‌کنند و بسیاری از خدمات اجتماعی برای آن‌ها توسط این کارت انجام می‌شود. مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت مزایایی همچون استفاده از تسهیلات بانکی و کردیت کارت و دریافت اقامت کاری کوتاه‌مدت 2 ساله دارد. گران‌ترین هزینه زندگی در ترکیه مربوط به اجاره و خرید خانه است بااین‌حال نسبت به قیمت املاک در تهران ارزان‌تر است. استانبول گران‌ترین شهر ترکیه است و برای اجاره خانه در این شهر باید ۲۰ درصد از سایر شهرها بیشتر خرج کنید. یک شهروند ترکیه به‌غیراز هزینه مسکن، با اختصاص بودجه‌ای به مبلغ 2 هزار لیر در ماه قادر به امرارمعاش است. مهم نیست که اهل کجا هستید و یا به چه دلیل به ترکیه سفر می کنید، شما به یک گذرنامه معتبر از کشور مبدا خود نیاز خواهید داشت که باید حداقل 90 روز اعتبار داشته باشد.

در سال های اخیر تبلیغات مهاجرت به کشور ترکیه آن قدر زیاد شده است که هر کسی را جهت اخذ اقامت در این کشور وسوسه می کند. با این حال برای مهاجرت به این کشور نیاز به تحقیقات بیشتری می باشد تا نتیجه گرفت که آیا این کشور مقصد مناسبی برای مهاجرت می باشد یا خیر. مهاجرت به ترکیه و روش های مختلف اقامت در ترکیه در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. در صورتی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، می توانید از طرق مختلف برای اخذ اقامت اقدام کنید.

برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق سپرده‌گذاری در بانک، شما باید حداقل ۵۰۰ هزار دلار امریکا سپرده در یکی از بانک‌های ترکیه بگذارید. قبل از اینکه سراغ شرایط، قوانین و هزینه‌های مهاجرت به ترکیه برویم، می‌خواهیم وضعیت جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی این کشور را بررسی کنیم. اصولاً هزینه های زندگی، بستگی به سبک زندگی افراد دارد و بسته به زندگی فرد ممکن است خانواده ای پرخرج یا خانواده ای کم خرج باشند. اما در حالت کلی هزینه زندگی در شهرهای بزرگ کشور نسبت به شهرهای کوچک تر بیشتر است و نسبت به ایران کمی هزینه ها بیشتر می باشد. با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر بتوانید کار پیدا کنید یا سرمایه گذاری این امکان را دارید. ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم.

البته ذکر این نکته ضروری است که برای ثبت شرکت در ترکیه، لزوما نباید واحدهای تجاری اجاره کرد. زیرا افراد می‌توانند واحدهای مسکونی را نیز به‌عنوان دفتر کار خود انتخاب کنند و از هزینه مهاجرت به ترکیه بکاهند. البته ذکر این نکته ضروری است که برای اخذ پاسپورت ترکیه از راه خرید خانه، لزومی ندارد که افراد تنها یک خانه به ارزش 400هزار دلار تهیه کنند. بلکه آن‌ها می‌توانند چندین ملک را خریداری کنند و مجموع ارزش آن‌ها به 400هزار دلار برسانند. لازم‌به‌ذکر است که در چنین شرایطی، تمامی املاک باید در طول یک سال خریداری شوند. زیرا در غیر این‌صورت، متقاضیان نمی‌توانند برای دریافت شهروندی ترکیه درخواست بدهند.

شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک

تولد فرد در خاک کشورهایی که از طریق سیستم خاک تابعیت خود را اعطا می نمایند برای اخذ پاسپورت آن کشور کافی است. اما در کشورهایی که از طریق سیستم خون اقدام به اعطای تابعیت می نمایند، لازم است پدر یا مادر فرد تابعیت کشور مذکور را داشته باشند. کشور ترکیه نیز از جمله کشورهایی است که در اعطای تابعیت خود از سیستم خون پیروی می کند.

این امکان برای متقاضیان وجود دارد که ترکیه را ترک کنند و هر ساله برای این اقامت درخواست دهند و آن را تمدید نمایند. از مزایای مهم مجله خبری مهاجرت از طریق اجاره ملک می توان به عدم شرط حضور آن اشاره نمود. شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. گرفتن هر تصمیمی و انجام هر کاری ریسک خاص خود را دارد و با مزایا و معایبی همراه است. در زیر ما سعی کرده ایم مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه را برای شما مطرح کنیم تا بهتر و راحت تر تصمیم بگیرید. شما بعد تحصیل می توانید وارد بازار کار شوید و از طریق کاریابی اقامت خود را اخذ نمایید.