مهاجرت به ترکیه : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023 صباویزا-کمک مهاجرت

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا ضمن ارائه اطلاعات کلی، اطلاعاتی از مدارک و اسناد مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه نیز در اختیار شما قرار دهیم. افرادی که قصد انجام کار مستقل را دارند می توانند برای این نوع ویزا نیز اقدام نمایند. همچنین لازم به ذکر است کسانی که قصد خرید سهام و سهام دار شدن از یک شرکت به عنوان مثال شرکت های سهامی محدود را دارند، می بایست برای این نوع ویزا اقدام نمایند. اجازه اقامت کوتاه مدت حداکثر برای دو سال صادر می شود و اگر در مدت شش ماه استفاده نشود باطل می شود. اگر با فردی که اقامت دائم یا تابعیت ترکیه را دارد، ازدواج کنید، بعد از ۳ تا ۵ سال می‌توانید شهروندی ترکیه را دریافت کنید.

  • شما می توانید با خواندن این مقاله اطلاعاتی در خصوص نحوه کسب انواع ویزای ورود به کشور ترکیه را به دست آورید.
  • آب و هوای کشور ترکیه به دلیل رشته‌ کوه‌های فراوان، گستردگی جغرافیایی و مجاورت با دریای مدیترانه و دریای سیاه از تنوع بالایی برخوردار است.
  • در صورت استفاده از محتوای ترکیه دات کام بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما به صورت خودکار به فرم DMCA گزارش خواهد شد.
  • دانشگاه بیلکنت یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور ترکیه برای دانشجویانی است که به دنبال دوره‌های تحصیلی زبان انگلیسی هستند.
  • با این تفاوت که در مورد اول، فرد اقامت دائمی ترکیه را اخذ می‌کند و در مورد دوم، اقامت توریستی (یکساله) برای متقاضی حاصل می‌شود.
با سلام، مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه بستگی به روشی دارند که از طریق اون اقدام میکنید. به علت موقعیت و جایگاه بسیار خوب کشور ترکیه در جهان، این کشور یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت و اقامت دائم است. لازم به ذکر است در این روش زوجین باید ثابت کنند که ازدواجشان حقیقی است و در این مدت زندگی مشترک داشته اند. شما حداقل می بایست بتوانید در ترکیه جایی برای خواب و غذایی برای خوردن تهیه کنید همچنین بایستی اندکی هزینه جهت تمکن مالی ارائه دهید. از خرید ملک در استانبول، می توان به عنوان بهترین روش مهاجرت به استانبول نام برد.

سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه

هر خارجی که به مدت 5 سال در ترکیه کار می کند و هزینه بیمه و مالیات خود را پرداخت می کند ، دارای تابعیت و گذرنامه ترکیه است. امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین مقصد ها برای مهاجرت ایرانیان کشور ترکیه است. به دلیل داشتن زبان، تاریخ و فرهنگ این کشور که به ایران نزدیک است، سالیانه تعداد زیادی از ایرانیان به ترکیه مهاجرت می کنند. مجله خبری مهاجرت شرایط خاصی دارد و روش های مختلفی نیز برای مهاجرت به این کشور وجود دارد.

بیشتر کشورهای دنیا به شهروندان خود اجازه می‌دهند که برای همسر خارجی خود اقامت کشور را دریافت کنند. برای این نوع مهاجرت کافی است متقاضی مدارک ازدواج را ارائه داده و ثابت کند که ازدواج او صوری نیست. به این صورت که افراد تنها با اجاره خانه‌ای در یکی از شهرهای ترکیه، می‌توانستند اقامت توریستی ترکیه را اخذ کنند و به‌مدت یک سال در این سرزمین زندگی کنند.

در قوانین تمامی کشور ها، اقامت تحصیلی هیچ گاه منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت نخواهد شد و افراد بایستی ویزای تحصیلی خود را به یکی از ویزا های سرمایه گذاری، کاری و … تبدیل کنند. یک طریقه مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی به این کشور می باشد که به علت خطرات موجود در این روش به هیچ وجه توسط موسسه ملک پور به شما عزیزان توصیه نمی گردد و اطلاعات ذکر شده در این زمینه تنها برای کسب آگاهی شما می باشد. طبق قوانین کشور ترکیه پناهندگان به این کشور اجازه کار یا تحصیل در این کشور را ندارند و همچنین پناهندگان به دلیل نبود سیستم حمایتی کامل، همواره در معرض خطرات دیگر و لطمه های اجتماعی هستند. ترکیه از جمله کشورهایی است که به دلیل قرارگیری بین دو قاره آسیا و اروپا از جذابیت بسیار زیادی برای مهاجرت برخوردار است.

مشاوره مهاجرت به ترکیه

تحصیل در ترکیه از سطح مدارس شروع می شود و تا مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ادامه دارد. سن تحصیل در مدارس ترکیه از ۷ سالگی شروع می شود و تا ۱۸ سالگی ادامه دارد. تحصیل در دانشگاه های ترکیه به زبان های ترکی و انگلیسی امکان پذیر است. کسانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور را دارند باید به زبان ترکی تحصیل کنند اما در دانشگاه های خصوصی امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. یکی از شرایط رفتن به ترکیه، روش مهاجرت برای هنرمندان و افراد فوق موفق می باشد. طبق قوانینی که کشور ترکیه تصویب کرده است این افراد فوق موفق مثل هنرمندان، ورزشکاران و تاجران موفق می توانند به کشور ترکیه مهاجرت نمایند و در این کشور زندگی کنند.

دوست عزیز شما باید سرمایه ثابتی داشته و بتوانید در حدود ۵ نفر شهروند ترکیه را استخدام نمایید و کار خود را راه اندازی نمایید. پیشنهاد می شود با مشاوران موسسه تماس حاصل نموده و اطلاعات دقیق کسب نمایید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس یک شرکت در ترکیه لیره ترکیه است و برای پیش رفتن مراحل ثبت ، باید آدرس یک دفتر در ترکیه ارائه شود و یک نفر وکالت داده شود تا برای انجام تمام و کمال امور اقدام کنند. هدف اول تیم ما، ارائه مشاوره صحیح، جامع و بهینه به متقاضیان عزیز است. در گروه مهاجرتی راشین، دغدغه اصلی ارائه اطلاعات مفید و معتبر به متقاضیان عزیز است و مشاوران تیم ما از لحظه ارتباط اولیه با مشتریان تا لحظه ورود و استقرار این عزیزان در کشورهای مقصد خود، همراه و پشتیبان آن ها هستند. گواه این امر، اعتماد متقاضیان عزیز به این گروه مهاجرتی و استفاده از پکیج های خدماتی موسسه راشین بوده است.

تحصیل در ترکیه