مهاجرت به ترکیه : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023 صباویزا-کمک مهاجرت

در پایان شما می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. هزینه های مهاجرتی شما با توجه به مسیر انتخابی برای مهاجرت متفوت است و بستگی دارد که شما از چه طریقی اقدام به مهاجرت کنید ولی به عنوان مثال هزینه اجاره ملک یک خوابه در داخل شهر ترکیه یورو در ماه می باشد. با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایطی که می فرمایید شما کشورهای بهتر هم می توانید در اروپا اقدام کنید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تما بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.

  • البته ذکر این نکته ضروری است که وجود یک دفتر کار برای ثبت شرکت الزامی است.
  • بلکه نزدیکی این کشور به ایران نیز از دلایل مهم انتخاب مهاجرین می باشد.
  • تمام توان وب سایت مهاجرت ایرانی بر آن است تا حد ممکن آگهی دفاتر مهاجرتی و اعزام دانشجو ، مراکز آموزشی و شرکت های مرتبط با امور مهاجرت و مسافرت که دارای اعتبار کافی هستند را درج نماید.
  • حال پس از قبولی شما در دانشگاه و ثبت نامتان می توانید اقامت تحصیلی ترکیه را دریافت کنید.

تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. برنامه شهروندی ترکیه را خود شخص و یا وکیل قانونی وی می‌تواند از مرجع دولتی محل اقامت خود و یا با مراجعه به دفتر امور خارجه در خارج از مجله خبری مهاجرت کشور دریافت کند. در این بخش از مطلب قصد داریم تا این آزمون‌های مهم برایتحصیل در ترکیهرا به طور کامل معرفی کنیم. آزمون OSS از لحاظ ساختاری شبیه به کنکور در داخل ایران بوده و بیشتر مربوط به دانش آموزانی است که مقیم کشور ترکیه هستند.

در اینجا به مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک، مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه، هزینه زندگی در ترکیه، مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت و مواردی از این قبیل می‌پردازیم. موسسه ملکپور ضمن اشراف کامل بر صفر تا صد مهاجرت به ترکیه و ارائه مشاوره به هم‌وطنان عزیز دراین‌باره متذکر می‌شود تمامی مطالب پیشرو معتبر بوده و پس از مشورت با وکلای محلی ترکیه‌ای تنظیم و منتشرشده‌اند. ترکیه از وضعیت اقتصادی مناسبی برخوردار نیست و آمار بیکاری بالایی هم دارد. این موضوع باعث شده سیاست‌های این کشور به سمت جذب سرمایه‌های مالی و انسانی خارجی پیش برود. به این ترتیب افرادی که قصد سرمایه‌گذاری یا ثبت شرکت در این کشور را داشته باشند، به راحتی می‌توانند اقامت دائمی این کشور را دریافت کنند.

شرایط کلی مهاجرت به کشور ترکیه

در پاسخ باید گفت بر اساس هزینه‌هایی که هریک از روش های مهاجرتی به ترکیه در بر دارند، مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل اصولی‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شیوه مهاجرتی به ترکیه محسوب می‌شود. همچنین گفتنی است که اقامت یکساله ترکیه تمدیدپذیر است و به‌واسطه آن، افراد می‌توانند اموری مانند افتتاح حساب بانکی خود را به سرانجام برسانند. اما با داشتن اقامت توریستی، امکان کارکردن در ترکیه برای افراد وجود ندارد.

طبیعتا هزینه زندگی در شهرهای مختلف ترکیه متفاوت است اما به طور میانگین هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در ترکیه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۳۰۰ دلار در ماه تخمین زده شده است. اگر ۵ سال در ترکیه زندگی کنید، می‌توانید برای دریافت مجوز کار مستقل اقدام کنید. با داشتن این مجوز فرد می‌تواند به طور دائم در ترکیه مشغول به کار شود.

ویزا کار مستقل ترکیه

دوست عزیز در صورتی که فرزندان بعنوان همراه والدین به ترکیه مهاجرت نمایند بله این امکان وجود دارد. که قبل از آن باید آزمون یوس را امتحان دهید و در صورت قبولی شما به راحتی می توانید در دانشگاه ترکیه تحصیل کنید. راه های مهاجرت به کشورهای مختلف از جمله ترکیه بسیار زیاد است که ما در این بخش به بررسی این موارد می پردازیم.

در این روش باید به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار دلار امریکا اوراق قرضه دولتی خریداری کنید و به مدت حداقل ۳ سال این اوراق قرضه را نفروشید. ارتباط نزدیک فامیلی با یک فردی که قبلاً تابعیت ترکیه را به دست آورده است. به مدت پنج سال بدون وقفه ساکن ترکیه باشد و حداقل 180 روز در هر سال در ترکیه زندگی کرده باشد. تحویل مدارک موردنیاز به وزارت کار، حداکثر تا 6 روز پس از ارسال درخواست.

همچنین افرادی که قصد داشته باشند از طریق کار اقامت این کشور را دریافت کنند، لازم است با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده و سپس برای دریافت مجوز کار در ترکیه از وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور اقدام کنند. با در نظر گرفتن آشنایی بسیاری از علاقمندان به زبان ترکی، این روش نیز از جذابیت زیادی بین متقاضیان مهاجرت به این کشور برخوردار است. مهاجرت تحصیلی به ترکیه یکی از بهترین روش های اخذ اقامت در این کشور می باشد، که مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار گرفته است. هم اکنون حدود 117 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های ترکیه مشغول به تحصیل می باشند. دانشجویان در این کشور می توانند حین تحصیل، مشغول به کار پاره وقت شوند و بخشی از هزینه های خود را تامین کنند. دریافت ویزای تحصیلی ترکیه، با توجه به سهولت آن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه