مهاجرت به ترکیه : شرایط و هزینه های مهاجرت 2023 صباویزا-کمک مهاجرت

راه‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت آن وجود دارد که در ادامه این مطلب آنها را معرفی می‌کنیم. در پایان نیز شیوه مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری را شرح دادیم و با پیش‌کشیدن مبحث هزینه مهاجرت به ترکیه، توضیح دادیم که مهاجرت به ترکیه با کمترین هزینه از چه طریقی ممکن است. پس از صحبت‌کردن درباره هزینه مهاجرت به ترکیه، اکنون نوبت آن است تا ببینیم در کدام یک از روش‌های فوق، مهاجرت به ترکیه با کمترین هزینه صورت می‌پذیرد.

زمانی که برای مهاجرت تصمیم می گیریم باید به این نکته توجه داشته باشیم که زندگی ما تحت تاثیر مولفه های بسیار زیادی خواهد بود. دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در جمهوری چک در مقالات دیگر از انواع روش های مهاجرت به چک … سند مجله خبری مهاجرت مربوط به درخواستی که به موسسه تامین اجتماعی داده شده و تحت پوشش بیمه بهداشت عمومی است. سندی که اثبات‌کننده تمکن مالی متقاضی و اعضای خانواده وی (صورت حساب بانکی که نشان می‌دهد در هر ماه حداقل ۵۰۰ دلار در حساب وجود دارد).

برای مهاجرت به کشور ترکیه راه ها و روش های زیادی وجود دارد و دست شما در این زمینه باز می باشد. شما با توجه به بودجه، سبک و شرایط خود می توانید یکی از این راه ها را انتخاب کنید و برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایید. این سرمایه گذاری می تواند از طریق ثبت شرکت در ترکیه، سپرده بانکی و راه اندازی کسب و کار و غیره باشد. در مدارس و دانشگاه های ترکیه غالبا به دو زبان انگلیسی و ترکی تدریس می‌شود.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

اجاره خانه ارزان‌ترین راه مهاجرت به ترکیه است که اقامت یک‌ساله را در پی دارد. همچنین می توانید پادکست مهاجرت به ترکیه را دانلود و در فرصتی دیگر به آن گوش دهید. با خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار می توان پاسپورت ترکیه را دریافت کرد. برای دانشجویان خارجی که در سال اول مقطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می کنند امکان کار در ترکیه وجود ندارد، اما برای مقاطع تحصیلی دیگر مجوز کار صادر می شود. تحصیل در مدارس دولتی به زبان ترکی است و تحصیل در این مدارس برای شهروندان ترکیه و همچنین فرزندان اتباعی که دارای کارت اقامت بلند مدت ترکیه هستند نیز رایگان است.

با این حال در صورتی که والدین فرزند در این کشور اقامت دریافت کرده باشند، یا از طریق ازدواج اقامت موقت ترکیه را دریافت کرده باشند، با تولد فرزند به سادگی می‌توانند اقامت فرزند را دریافت کنند. این روش به خصوص برای متقاضیان اقامت ترکیه که از طریق ازدواج وارد این کشور شده‌اند روش مناسبی است. دانشجویانی که در ترکیه تحصیل می‌کنند، می‌توانند از انواع بورس‌ها و کمک‌هزینه‌های تحصیلی بهره ببرند.

  • در ویزای تحصیلی کشور ترکیه فرد پس از چهار سال درس خواندن و یک سال کار، می‌تواند برای دریافت اقامت دائم اقدام نماید.
  • شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با مشاوران ما در این مجموعه ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.
  • اما در کشورهایی که از طریق سیستم خون اقدام به اعطای تابعیت می نمایند، لازم است پدر یا مادر فرد تابعیت کشور مذکور را داشته باشند.
  • با این وجود باید گفت که مهاجرت به ترکیه از طریق کار، به دریافت اقامت دائم این کشور منجر نمی‌شود.
  • شهر استانبول پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه به حساب می‌آید که سالانه تعداد زیادی مهاجر را به خود جذب می‌کند.
  • با خرید ملک به مبلغ کمتر از ۴۰۰ هزار دلار، فرد می‌تواند اقامت یک‌ساله کشور ترکیه را دریافت کند.
کلیه حقوق وب سایت برای موسسه حقوقی و سازمان مهاجرتی امپریال محفوظ است. برای اطلاعات درباره پذیرش تحصیلی رایگان روی گزینه زیر کلیک کنید و یا فرم ارزیابی را تکمیل کنید و امتیاز خود را مشاهده کنید. جهت استعلام نرخ و دریافت اطلاعات بیشتر، با تیم فروش و بازاریابی ما تماس بگیرید. اما یقین داریم به زودی جان می‌گیرد و بزرگ می‌شود و تبدیل می‌شود به بزرگترین پلتفرم مهاجرت در سراسر دنیا.

برای سفر به خارج از ترکیه و ورود مجدد، رسید پرداخت مورد نیاز است