مهاجرت به ترکیه شرایط 5 روش بی نظیر و کم هزینه 2023-کمک مهاجرت

این دیپورت و دستگیری به شکلی انجام می شود که متاسفانه حتی به فرد نیز اجاره جمع کردن وسایل و تحویل خانه را نیز نمی دهند. بعد از مطالعه این مطلب اگر هر یک از این شرایط را داشتید به سمت مهاجرت حرکت کنید و راه درستی را انتخاب کرده اید. ✓ درمورد قوانین محلی، تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم ترکیه مطالعه کنید. • هزینه های قابل قبول برای قبض ها، مواد غذایی و آب و برق (کمتر از کشورهای اروپایی). در صورت استفاده از محتوای ترکیه دات کام بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما به صورت خودکار به فرم DMCA گزارش خواهد شد.

ویزای سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه

طبق قوانین سال ۲۰۲۲ شما برای مهاجرت به ترکیه از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت، باید برای حداقل ۵۰ نفر از شهروندان ترکیه شغل ایجاد کنید. مراجعین عزیز دقت بفرمایید که ما در این وب سایت اطلاعاتی را ارائه می کنیم که مجانی است و تنها برای اطلاع عزیزان با ذکر منابع تهیه گردیده است ولیکن در بعضی موارد ما اساسا خدماتی ارائه نمی کنیم. باید بگوییم که هزینه مهاجرت به ترکیه نسبت به روش مهاجرتی شما می تواند متفاوت باشد، این بدان معناست که هزینه های مهاجرتی شما نسبت به سبک زندگی و هدف مهاجرت متغیر است. پس با توجه به نکات و روش هایی که در عناوین فوق به آن اشاره شد، می توانید بهتر و مناسب تر نسبت به روش مهاجرتی خود تصمیم گیری کنید.

مهاجرت از ایران به ترکیه

از سوی دیگر، هزینه ویزای ترکیه برای ویزای برچسب از 117 یورو کمترین، تا 180 یورو بالاترین، برای اکثر ملیت ها شروع می شود. با این حال، شهروندان برخی از کشورهای دیگر همانند امارات متحده عربی ممکن است مجبور به پرداخت ویزای بالاتر تا سقف 465 یورو باشند. شهروندان کشور ترکیه از قدرت اقتصادی و خرید نسبتا خوبی برخوردار هستند. بر اساس آمارهای آژانس‌های معتبر مربوطه در کشور ترکیه میانگین حقوق مردم در این کشور برابر با هشت هزار لیر در ماه است.

دقت شود که برای درخواست های تمدید، متقاضی می بایست فقط رسید پرداخت مجوز اقامت و هزینه سند را به پرونده درخواست خود پیوست نماید. کشور ترکیه از جمله اعضای کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو است که مفاد آن را با شرط محدودیت جغرافیایی پذیرفته است. بدین صورت که تنها از پناهندگان کشورهای عضو شورای اروپا به صورت کامل حمایت می کند.

  • همچنین کارمندان شرکت‌ها باید به زبان ترکی مسلط باشند و در غیر این صورت، حتما باید از مترجمان حرفه‌ای در مجموعه استفاده کنند.
  • بهتر است مثلاً 45 دقیقه قبل از قرار ملاقات خود به اداره مهاجرت بروید تا هزینه های خود را قبل از مصاحبه پرداخت کنید.
  • متقاضی برای بهره مندی از اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک می بایست ابتدا از طریق ویزای توریستی به ترکیه مهاجرت نماید سپس در این کشور درخواست اقامت یک ساله توریستی نماید.
  • شمار زیادی از مهاجران نیز به مقصد کار و تحصیل به این کشور سفر کرده اند.
علاوه بر این، هزینه‌های تحصیل در ترکیه بسیار مقرون‌به‌صرفه است و فرصت‌های متعددی هم فراهم شده است تا دانشجویان بین‌المللی از بورسیه‌های تحصیلی این کشور استفاده کنند. ضمن اینکه باید گفت مراکز آموزشی ترکیه بسیار مجهز هستند و امکانات علمی قابل‌توجهی دارند. بنابراین امکان انجام تحقیقات گسترده نیز برای دانشجویان فراهم شده است.

مدارس بین المللی ترکیه تحت نظارت کشورهای مختلف مانند آمریکا، انگلستان، کانادا و غیره قرار دارد و از سیستم آموزشی این کشورها پیروی می‌ کنند. یکی از روش های دریافت اقامت از کشور ترکیه از طریق پناهندگی است، البته این روش به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ چرا که شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی بسیار سخت بوده و خطرات زیادی را به همراه دارد. افرادی که متقاضی شغل هستند، باید تسلط نسبی به زبان ترکی داشته باشند. فرد ابتدا باید مراحل جستجوی شغلی و مصاحبه شغلی را پشت سر گذاشته و با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده باشد، سپس برای دریافت ویزای کاری اقدام نماید. افرادی که از طریق ازدواج به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند باید بدانند که فرد مورد نظر به طور یقین باید اقامت این کشور را داشته باشد.

کشورهایی که بر اساس سیستم خاک تابعیت خود را به نوزاد متولد شده اعطا می کنند، بر این اساس که وی در خاک آن کشور متولد شده است، وی را واجد شرایط برای اخذ تابعیت می‌دانند. البته این امر مستلزم آن است که نوزاد متولد شده دارای پدر یا مادری باشد که اقامت موقت یا دائم کشورهایی که سیستم خاک را مورد پذیرش قرار می‌دهند داشته باشند. از جمله کشور هایی که سیستم خاک را مورد پذیرش قرار داده اند می توان به مجله خبری مهاجرت کانادا، آمریکاو برزیل اشاره کرد. اکثر قریب به اتفاق کشورها، سیستم خون را مورد پذیرش قرار دادند؛ به این ترتیب که تابعیت نوزاد بر اساس تابعیت پدر یا مادر وی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. ثبت شرکت در ترکیه با محدودیت هایی برای ایرانیان همراه است و این به دلیل وجود تحریم های آمریکا علیه ایران می باشد. به همین دلیل افراد برای ثبت شرکت در ترکیه باید به این محدودیت ها توجه تا دچار مشکل نشوند.