مهاجرت به ترکیه کاریابی بین المللی کاربین به همراه مجوز رسمی از وزارت کار-کمک مهاجرت

در این مدارس نیز مانند مدارس دولتی آموزش به زبان ترکی است و کیفیت آموزشی آن نسبت به مدارس دولتی بالاتر بوده و تحصیل در این مدارس رایگان نیست و متقاضیان باید شهریه پرداخت نمایند. به طور کلی مبلغ مورد نیاز برای مهاجرت به کشور ترکیه از روش های مختلف شامل موارد زیر می‌شود. اگر تحصیلات دانشگاهی معتبری دارید یا صاحب مهارت و سابقه کاری بالا هستید، می‌توانید به اداره کار ترکیه برای دریافت کارت فیروزه‌ای درخواست دهید. در صورت تایید حساب بانکی از سوی سازمان مقررات و نظارت بانکی ترکیه، می‌توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک ۷۰ هزار دلار در کلانشهرها و ۵۰ هزار دلار در سایر شهرها تعریف شده است. با سلام با داشتن پاسپورت کشور ترکیه جهت سفر به کشور های عضو شنگن باید ویزا دریافت کرد.

  • به طورکلی می توان گفت برای تکمیل فرم راندو و هزینه های مربوط به خام و بیمه و اقامت و..
  • حداقل مبلغ برای خرید آپارتمان در ترکیه جهت اخذ اقامت 60 هزار دلار آمریکا می باشد.
  • بسته به رشته تحصیلی افراد، شرایط برای یافتن شغل کمی متفاوت خواهد بود.
  • اگر هزینه و شرایط پاسپورت ترکیه را داشته باشید این کار بسیار راحت است.

همچنین شیوه مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت را نیز موردبررسی قرار دادیم. سپس به مبحث پراهمیت مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل پرداختیم و مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه و نیز، مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی ترکیه را بیان کردیم. در مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت هم، خود فرایند ثبت شرکت هزینه‌ای 700 الی 800 دلاری دارد. همچنین هزینه اجاره دفتر کار نیز بر اساس شهر مقصد، می‌تواند از 1000 لیر به بالا متغیر باشد.

بنابراین افراد می‌توانند با اخذ پاسپورت این کشور، اسم‌وفامیل خود را کنار بگذارند و هویت جدیدی برای خود ایجاد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، مقاله اخذ پاسپورت ترکیه را مطالعه کنید. جدا از این موارد، خود دانشگاه‌ها نیز امکانات ارزشمندی را برای دانشجویانشان فراهم کرده‌اند. از جمله اینکه با اختصاص‌دادن ایمیلی به آن‌ها، این فرصت را برای ایشان ایجاد کرده‌اند تا محصولات متنوع مایکروسافت را با تخفیف 50درصدی تهیه کنند یا در وبسایت‌هایی مانند یوتیوب، نتفلیکس و… گفتنی است که این تخفیفات متعدد، از برجسته‌ترین ویژگی‌های مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل است.

موسسه مهاجرتی به ترکیه

این متقاضیان می‌توانند با داشتن اقامت موقت 3 ساله با سهولت بیشتری به دنبال کار مناسب و دریافت مجوز کار از وزارت کار و رفاه اجتماعی ترکیه باشند. افرادی که از این روش اقامت موقت دریافت می‌کنند می‌توانند با افزایش سرمایه‌گذاری نیز به اقامت دائم دست پیدا کنند. همچنین در صورتی که ملکی با قیمتی کمتر از 250 هزار دلار آمریکا خریداری کنید می‌توانید اقامت موقت این کشور را برای مدت 3 سال دریافت کنید. این روش به شما اجازه می‌دهد با خرید ملکی با ارزشی بیشتر از 60 هزار دلار آمریکا در این کشور به صورت موقت اقامت توریستی دریافت کنید.

بنابراین اگر علاقه‌مند به کار در کشورهای اروپایی هستید می‌توانید گزینه‌های دیگری مانند اتریش و پرتغال را در نظر بگیرید. دانشگاه‌های زیادی در کشور ترکیه وجود دارند که دروس خود را به زبان‌های انگلیسی و ترکی ارائه می‌کنند. با اینکه تحصیل در زبان انگلیسی دانشگاه‌های این کشور کمی گران‌تر از زبان ترکی است، با این حال تحصیل در ترکیه مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی

در صورتی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، می توانید به مشاوران ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی مراجعه کنید و از مشاوره تلفنی رایگان بهر مند شوید. کارشناسان ما در این مجموعه با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه مهاجرت به کشور ترکیه، می توانند شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری دهند. در صورتی که اداره مهاجرت ترکیه متوجه شود که این ازدواج صوری می باشد و جهت اخذ اقامت انجام شده، این کار جرم تلقی شده و جریمه مالی و یا زندان خواهد داشت. از این رو افراد باید مدارک کافی برای اثبات ازدواج خود به اداره مهاجرت استانبول ارائه دهند.

کارشناسان شرکت مای آفیس در شهر های ازمیر، آیدین، استانبول، آنتالیا و سایر شهرهای بزرگ و محبوب ترکیه در زمینه مهاجرت فعالیت می نمایند و در تمامی مراحل اخذ اقامت و سرمایه گذاری همراه شما عزیزان خواهند بود. هر کدام از روش های دریافت اقامت از کشور ترکیه هزینه متفاوتی دارند، اما هزینه های کلی مهاجرت شامل خرید یا اجاره مجله خبری مهاجرت خانه، بلیط هواپیما، ارسال اثاث منزل یا خرید اثاث در ترکیه، خریدهای ماهانه و… می‌شود. قیمت خانه در استانبول با شهرهای دیگر کشور ترکیه متفاوت است، شما برای خرید یا اجاره خانه در استانبول باید هزینه بیشتری را بپردازید. یکی از راه‌های دریافت شهروندی ترکیه در سال ۲۰۲۲، خرید ملکی به ارزش حداقل ۴۰۰ هزار دلار امریکاست.