مهاجرت به ترکیه کم هزینه ترین روش های مهاجرت آرال گام-کمک مهاجرت

تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه نیز مستلزم مهارت در زبان ترکی یا زبان انگلیسی است. برخی از این روش‌ها منجر به اقامت موقت ترکیه می‌شوند و با بعضی روش‌های دیگر می‌توانید شهروندی ترکیه را دریافت کنید. با سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولا ویزاهای توریستی به آسانی قابلیت تمدید و تبدیل ندارند ولی اگر کسب و کاری ایجاد کنید یا کار تمام وقتی داشته مجله خبری مهاجرت باشید می توانید اقدام نمایید. لازم به ذکر است که موسسه MIE هیچ گونه فعالیت و خدمات رسانی در این زمینه ارائه نمی دهد و به شما عزیزان پیشنهاد می شود با توجه به شرایط خود، روش قانونی و مناسبی را برای مهاجرت انتخاب نمایید. آنکارا پس از استانبول بزرگترین شهر ترکیه می باشد و جمعیتی در حدود 4.5 میلیون نفر را در خود جای داده است.

راحت‌ ترین کشور برای مهاجرت

میانگین نمرات مقاطع تحصیلی قبلی و تسلط به زبان ترکی یا انگلیسی از موارد مهم در اخذ بورس تحصیلی به حساب می آیند. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی امکان‌پذیر است. مهم‌ترین نکته در مهاجرت تحصیلی این است که شما با ویزای تحصیلی ترکیه نمی‌توانید اقامت دائم دریافت کنید و پس از فارغ‌التحصیل شدن باید ویزای خود را به ویزای کاری یا ویزای سرمایه‌گذاری تبدیل کنید. این روش یکی از راه‌های بسیار مناسب برای افرادی است که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند.

اگر قصد کار در ترکیه را دارید ، ابتدا باید یک کار مناسب پیدا کنید و سپس برای دریافت کارت چالش ترکی و ویزای کار ترکیه اقدام کنید. فرزندان خانواده‌های خارجی که در کشور ترکیه اقامت دارند، امکان تحصیل در ترکیه را دارند. یکی از روشهای سرمایه گذاری جهت مهاجرت قانونی به ترکیه ، ورود به بخش تکنولوژی و فناوری اطلاعات است که البته باید حتما درباره آن دانش و تجربه داشته باشید تا به سود خوبی در این حوزه برسید . از دیگر گزینه های سرمایه گذاری نیز می توان به خرید اوراق قرضه و سهام به عنوان سپرده گذاری در بانک های ترکیه ، ورود به بازار فروش پوشاک و نساجی و در نهایت ایجاد اشتغال از طریق ثبت شرکت اشاره نمود. مهاجرت به ترکیه در سال های اخیر به دلیل ارائه خدمات و مزایای گوناگون ، بسیار میان مهاجرین کشورهای مختلف از جمله کشورمان ایران محبوبیت فراوان یافته است .

دریافت پاسپورت کشور ترکیه به شما این اجازه را می‌دهد تا به 125 کشور دنیا بدون ویزا یا پاسپورت دیگری سفر کنید. شما می توانید به راحتی از این طریق برای مهاجرت به ترکیه اقدام کنید. با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما رو راهنمایی کنند.

روش های مهاجرت به ترکیه

خوشبختانه ترکیه دارای دانشگاه های معتبری بوده که تمامی آن ها طبق استاندارد بین المللی اروپا به دانشجویان تدریس می‌کنند. دانشجویان برای ورود به دانشگاه های ترکیه باید آزمون های ورودی مختلفی را پشت سر بگذارند. هزینه مسکن در کشور ترکیه مناسب بوده، به طوریکه متوسط قیمت منزل در این کشور هزار یورو برای هر متر مربع است. دارندگان این کارت اجازه دارند به طور دائم در ترکیه کار کنند و از تمامی مزایای شهروندی بهره‌مند شوند.

  • برای اقدام از این طریق و استخدام توسط کارفرمایان ترک، شما باید حتما به زبان ترکی تسلط داشته باشید و مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی کشور ترکیه، دریافت کنید.
  • از این رو فرد بایستی از تمام قوانین کشور مقصد اطلاع کافی داشته باشد.
  • برای ترکیه رفتن ایرانی ها نیازی به ویزا ندارند، شما میتوانید به راحتی به ترکیه مهاجرت کنید.
  • به همین دلیل آنان هیچ گاه به تمدید اقامت ترکیه در شرایط کرونا نمی‌ اندیشد.
  • در پاسخ باید گفت با اینکه همواره بحث‌هایی پیرامون مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت وجود داشته است، هم‌اکنون شرط سفر به ترکیه این است که افراد پاسپورتی با حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشند.

شما باید در هنگام تصمیم گیری برای مهاجرت به ترکیه برای حداقل 6 ماه اول خود پول داشته باشید. اگر بخواهید از طریق ادامه تحصیل به ترکیه مهاجرت کنید، نیاز به برآورد هزینه شهریه دانشگاه و هزینه های جانبی تحصیل در این کشور هستید، البته می توانید بخشی از هزینه های خود را از طریق کار دانشجویی پاره وقت تامین کنید. اگر قصد دارید تا از طریق کار مهاجرت به ترکیه را تجربه کنید، باید از مهارت زبان متوسط رو به پیشرفته ترکی استانبولی برخوردار باشید. اما در صورتی که به دنبال مشاغل عمومی و غیرتخصصی در این کشور باشید و از مهارت زبان چندان مناسبی برخوردار نباشید. از این رو، پیش از تصمیم‌گیری، برای محاسبه هزینه مهاجرت به ترکیه بهتر است هدف خود را مشخص کنید، نسبت به بودجه و دارایی و البته شغل احتمالی خود در این کشور، نسبت به اجاره منزل و سبک زندگی خود در کشور ترکیه تصمیم گیری کنید. ، شرایط مهاجرت به ترکیه از طرق متفاوت، نحوه اخذ اقامت و یا تابعیت ترکیه، هزینه مهاجرت به کشور ترکیه و به طور کلی صفر تا صد مهاجرت به ترکیه در این مقاله مورد بحث و بررسی به صورت علمی قرار خواهد گرفت.

پایتخت این کشور شهر آنکارا است و بزرگ ترین شهر آن استانبول می باشد. کشور ترکیه به علت داشتن آب و هوای خوب و جلگه ای دارای مکان های دیدنی زیادی می باشد و همین موضوع باعث شده است تا سالانه توریست های زیادی به این کشور سفر کنند و مهاجرت به استانبول را تجربه نمایند. از لحاظ مساحت ترکیه به عنوان سی و هفتمین کشور دنیا شناخته می شود و جمعیت آن حدود 82 میلیون نفر است. زبان رسمی مردم این کشور زبان ترکی است و واحد پول آن ها لیر ترکیه می باشد. کشور ترکیه به علت پایین بودن هزینه های زندگی توانسته توجه افراد زیادی را برای مهاجرت به خود جلب کند به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی شرایط رفتن به ترکیه و راههای مهاجرت به ترکیه خواهیم پرداخت. متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید در اولین مرحله نسبت به اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور اقدام نمایند.

ما در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف آشنا شوید. برای ما مهم است که آنچه برای چند سال بعد خود در ذهن دارید، به واقعیت بپیوندد. تحصیل در مدارس دولتی برای شهروندان ترکیه و همچنین فرزندان اتباعی که دارای کارت اقامت بلند مدت ترکیه هستند، رایگان است. علاوه بر این گذراندن دوره ی یک ساله ی زبان ترکی و قبول شدن در این آزمون از شرایط لازم برای اخذ بورسیه می باشد.

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

شما به عنوان یک کارآفرین می‌توانید در کشور ترکیه ثبت شرکت کرده و با شرکت های اروپایی شراکت کنید. سبک زندگی مردم در کشور ترکیه شباهت زیادی به سبک زندگی ایرانیان دارد، از همین رو این کشور مورد توجه ایرانیان زیادی برای مهاجرت قرار گرفته است. در سال های اخیر کشور ترکیه با توجه به پیشرفت چشمگیری که در حوزه اقتصادی و فرهنگی داشته، به یک کشور سطح بالا در دنیا برای مهاجرت تبدیل شده است. به همین دلیل سالانه مهاجران زیادی از کشورهای مختلف این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. با توجه به روش مهاجرتی مورد نظرتان، هزینه مهاجرت به ترکیه متفاوت خواهد بود.

شهر ازمیر نیز یکی از شهرهای تجاری و گردشگری کشور ترکیه است که حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر سواحل زیبایی دارد و دارای آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای می‌باشد. ازمیر یکی از قطب‌های تجاری و بندری کشور ترکیه نیز محسوب می‌شود که از این حیث اهمیت بالایی دارد. این کشور علاوه بر دارا بودن بیمه‌های خصوصی بسیار دارای یک بیمه دولتی به نام می‌باشد. این بیمه به افرادی تعلق می‌گیرد که با هر نوع ویزایی مدت یک سال در این کشور را گذارنده باشند. ایزمیر یا ازمیر شهری باستانی و زیبا که با توجه به دارا بودن مکان‌های مهم بسیاری مانند دارا بودن نه دانشگاه رسمی یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه به حساب می‌آید.