مهاجرت به ترکیه ️واقعیت ها و شرایطی که باید بدانید!️MIE-کمک مهاجرت

✓ زبان ترکی یاد بگیرید، این کار به برقراری ارتباط در موقعیت ها و گفتگوهای کوچک روزانه شما کمک می کند. جمعیت کشور ترکیه نزدیک ۸۴ میلیون تن (برآورد ۲۰۲۰) می‌باشد، که حدوداً ۷۵ تا ۸۵ درصد مردم سنی و ۱۵ تا ۲۵ درصد هم علوی هستند. حکومت ترکیه سکولار است ولی بسیاری از مردم به دین اسلام پایبند هستند و عید فطر و عید قربان در این کشور تعطیل رسمی است. جمعیت جوانان در ترکیه بسیار زیاد است و به دلیل پذیرش سریع خارجی‌ها، مهمان نوازی ترک ها و ارائه تمام امکانات موجود برای راحتی هرچه بیشتر آنها، به کشوری خاص تبدیل شده‌است. لازم به ذکر است کارشناسان شرکت مای آفیس تمامی مراحل جمع آوری مدارک ، ارسال و تعیین وقت را انجام داده و در روز مصاحبه نیز همراه شما خواهند بود و در هیچ یک از این مراحل شما تنها نخواهید بود.

در حال حاضر چندین راه برای دریافت اقامت این کشور از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد که در ادامه معرفی می‌شوند. از آنجا که این کشور از نظر اقتصادی و آمار بیکاری اوضاع چندان مساعدی ندارد این روش مهاجرت به ترکیه مشکلات و سختی‌های خاص خودش را دارد. با این حال با در نظر گرفتن شباهت‌های فرهنگی می‌توان گفت این مهاجرت برای عده‌ای از شهروندان ایرانی جذابیت زیادی دارد. در سال‌های اخیر مهاجرت به ترکیه به یکی از گزینه‌های محبوب برای ایرانیان تبدیل شده است. ترکیه کشوری پهناور است که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی از آن در قاره اروپا قرار گرفته است.

برای مهاجرت به کشور ترکیه چه مدارکی لازم است؟

از سوی دیگر با توجه به جایگاه اجتماعی پایین پناهجویان در این کشور، آمار خودکشی در بین پناهجویان به علت لطمات اجتماعی قابل توجه است. شایان ذکر است موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد. اگر رزومه تحصیلی شما درخشان باشد، می توانید به راحتی بورسیه تحصیلی ترکیه را دریافت کنید. کشور ترکیه در تمام مقاطع، از اول دبستان گرفته تا دکترا، متقاضی جذب می کند و امکان تحصیل آنها را فراهم می نماید. متقاضیان باید در اولین مرحله مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش اخذ کنند. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل یکی از روش هایی است که طرفداران زیادی دارد زیرا سیستم آموزشی و دانشگاه های این کشور کیفیت بالایی دارند.

  • شخص متقاضی ازدواج باید از کنسول گری کشور خود در ترکیه برگه مبنی بر مجرد بودن خود را دریافت نماید.
  • در واقع ما می توانیم در طول زندگی خود روند های خاصی را برای بهبود شرایطمان ان…
  • به همان اندازه که مهاجرین به اروپا علاقه‌مندند، مهاجرین ایرانی به ترکیه علاقه‌مند هستند.
  • البته ذکر این نکته ضروری است که برای اخذ پاسپورت ترکیه از راه خرید خانه، لزومی ندارد که افراد تنها یک خانه به ارزش 400هزار دلار تهیه کنند.
  • روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به ترکیه است.

کشور ترکیه دارای دانشگاه‌ها و مراکز معتبر آموزشی بسیاری می‌باشد که بسیاری از آن‌ها نیز مورد تایید وزارت علوم کشور ایران هستند. آب و هوای کشور ترکیه به دلیل رشته‌ کوه‌های فراوان، گستردگی جغرافیایی و مجاورت با دریای مدیترانه و دریای سیاه از تنوع بالایی برخوردار است. این کشور که کشوری چهار فصل به حساب می‌آید، دارای انواع شهرهای ساحلی می‌باشد که در فصل‌های تابستان و پاییز برای مهاجران بسیار مناسب است. بیشتر مناطق کشور ترکیه دارای زمستان‌های بارانی و سرد و تابستان‌های خشک و گرم می‌باشد.

در واقع آنان می خواهند بدانند که، پیگیری‌ کارت اقامت ترکیه به تنهایی امکان پذیر است و یا نیاز به الگو قراردادن راهنمایی های برخی از افراد آگاه دارند. به همین دلیل آنان هیچ گاه به تمدید اقامت ترکیه در شرایط کرونا نمی‌ اندیشد. یکی از نکات مهم مهاجرت به ترکیه، مهاجرت به کانادا و یا دیگر کشورها، عمیق اندیشیدن است، یعنی این که به ذهن رجوع کنید و ببینید که آیا امکانات موجود در ترکیه سبب ساخت یک زندگی راضی کننده می‌ شود. اقامت در ترکیه اثر متفاوتی با خیلی از در کشورهای در حال توسعه ندارد. یکی دیگر از نکات مهم مهاجرت به ترکیه این است که شما با اخذ اقامت این کشور به آزادی دموکراسی نمی‌ رسید.

افرادی که به فکر مجله خبری مهاجرت هستند اغلب سوالاتی در مورد جابجایی، شرایط زندگی، تفاوت های فرهنگی دارند و از طرف دوستان و خانواده مشاوره می گیرند. قبل از تصمیم به مهاجرت و زندگی در ترکیه، عاقلانه است که جوانب مثبت و منفی زندگی در کشور دیگر را تجزیه و تحلیل کنید، از پیچیدگی های اخذ اجازه اقامت بدانید و درمورد آداب و رسوم آن مطالعه کنید. درک ویژگی های ذهنیت محلی، آداب و رسوم، فرهنگ، حوزه های اقتصادی و سیاسی زندگی برای سازگاری با واقعیت جدید ضروری است.

شرکت سفیر تجارت در کشور ایران با شماره ثبت ۴۵۴۹۷۸ به ثبت رسیده است و در زمینه مشاوره در امور مهاجرت به اروپا و سرمایه گذاری فعالیت دارد. اما برای این روش سرمایه حدود 400 هزار دلار برای خرید خانه در ترکیه نیاز دارید. حال پس از قبولی شما در دانشگاه و ثبت نامتان می توانید اقامت تحصیلی ترکیه را دریافت کنید. هزینه تحصیل به زبان ترکی در مدارس ترکیه ارزان‌تر از زبان انگلیسی است. کشور ترکیه دارای تاریخی کهن بوده و نقطه اتصال غرب و شرق به شمار می آید.

متقاضیان می توانند اقدام به خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار در این کشور نمایند که در این صورت بین 3 تا 6 ماه می توانند پاسپورت ترکیه را اخذ کنند. افراد همچنین می توانند اقدام به ثبت شرکت در ترکیه نموده و 5 نفر نیروی ترک در آن استخدام نمایند. در نهایت افراد می توانند با سپرده گذاری به مبلغ 500 هزار دلار آمریکا یا سایر ارز های موجود در بانک های ترکیه یا صندوق سرمایه گذاری این کشور و یا خزانه داری به مدت 3 سال، تابعیت این کشور را اخذ کنند. مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه یکی از سریع ترین و مطمئن ترین روش های مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت آن می باشد.

از طریق ازدواج

البته ذکر این نکته ضروری است که وجود یک دفتر کار برای ثبت شرکت الزامی است. زیرا از جمله مدارکی که باید به‌هنگام ثبت شرکت در ترکیه ارائه شود، تعیین آدرس دفتر مجموعه است. در ادامه باید به تشابهات رفتاری میان مردم ایران و ترکیه نیز اشاره کنیم که سبب شده است مهاجرت به ترکیه برای ایرانیان، آسان‌تر از آنچه هست به‌نظر بیاید. به این صورت که مردم ترکیه هم مانند اهالی ایران بسیار خون‌گرم، صمیمی و مهمان‌نواز هستند و به سالمندان احترام می‌گذارند. بنابراین برای ایرانیان، حضور در ترکیه به‌نسبت کشورهای اروپایی آسان‌تر است و احساس حضور در خانه را زنده می‌کند. طوری که می‌توان گفت در یکی از مرکزی‌ترین مناطق دنیا واقع شده و رابط میان شرق و غرب است.