مهاجرت به ترکیه 2023 ️ شرایط و هزینه راه های مهاجرت ترکیه-کمک مهاجرت

✓ یک شهر توریستی را برایزندگی در ترکیهانتخاب کنید، نگرش نسبت به خارجی ها در آنجا دوستانه تر است و می توانید به راحتی در بخش گردشگری شغل پیدا کنید. مردم ترکیه نسبت به خارجی ها برخورد دوستانه ای دارند؛ آنها بسیار مهربان و با ملاحظه هستند. معاشرت با خارجی ها به نوعی در فرهنگ ترکی جا افتاده، آنها همیشه مایل به کمک هستند و به راحتی با ساکنان خارجی دوست می شوند.

چگونه می توان از طریق ورزش به ترکیه مهاجرت کرد؟

در صورتی کشور مربوطه این شرایط را داشته باشد باید حتما وکیلی در همان کشور این مورد را انجام دهد. داشتن وکیل یا مشاور مهاجرت می تواند این روند را تسریع کرده و میزان موفقیت پرونده مهاجرت شما را افزایش دهد. شما میتوانید با متخصصان ما مشورت کنید و اطلاعات دقیق تری در این زمینه کسب کنید. همچنین ترکیب قومی در ترکیه حدود ۷۰٪-۷۵٪ درصد مردم ترک، ۱۸٪ درصد کرد و ۷٪-۱۲٪ را سایر باشندگان قومی ترکیه تشکیل می‌دهند. البته در این مدارس زبان های آلمانی و فرانسوی و غیره نیز تدریس می شود. قوانین راهنمایی و رانندگی در برخی از محله های پایین شهر و سنتی رعایت نمی‌شود.

مدارک اخذ ویزای تحصیلی ترکیه

مدارک وقت ملاقات و سایر مدارک لازم تهیه می شود و شخص متقاضی مدارک را روز قرار به افسر اداره مهاجرت ارائه می کند. اجازه اقامت با مراجعه به ادارات مهاجرت واقع در استانی که فرد خارجی در آن اقامت خواهد داشت، اخذ می شود. بسته به ملیت شما، هزینه ویزای الکترونیکی ترکیه از 14 تا 71 یورو متغیر است.

با ایمیگو مهاجران ساده‌، ارزان و کم‌دردسر مهاجرت می‌کنند و در مقابل، آژانس‌های مهاجرتی نیز بدون صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغ کسب‌وکار خود، به مشتری واقعی دست می‌یابند. اگر برای انتخاب روش مهاجرتی منطبق با شرایط خود به کمک نیاز دارید، در ایمیگو پروفایل ایجاد کنید تا به متناسب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی دست یابید. در قدم اول باید بدانید کدام روش مهاجرت به ترکیه برای شما مناسب است. برای مهاجرت به ترکیه روش‌های مختلفی وجود دارد و هر کدام از آنها شرایط و قوانین خاص خود را دارند.

چگونه می توان به عنوان یک مهاجر در ترکیه سازگار شد؟

نگرش ترکهای بومی نسبت به تازه واردان به ملیت مهاجر و شهر محل استقرار آنها بستگی دارد؛ در شهرهای تفریحی، به عنوان مثال آنتالیا یا آلانیا، خارجی ها به عنوان دوست تلقی می شوند. بزرگترین جوامع خارجی در آنتالیا ، استانبول ، آنکارا ، ازمیر واقع شده اند. در سکونتگاه های دورافتاده مانند قونیه، مردم از خارجی ها فاصله می گیرند، خصوصاً نسبت به کسانی که از قوانین محلی پیروی نمی کنند.

  • برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه، می‌توانید مقاله همه‌چیز درباره خرید خانه در ترکیه را مطالعه کنید.
  • درمان بیماری ها دارای کیفیت می باشد و هزینه های مربوط به آن مناسب است.
  • یکی از راه های اخذ اقامت تقریبا در همه کشورها هست، ازدواج با شهروندان آن کشور است.
  • مشورت با افراد آگاه و دارای تجربه در زمینه مذکور است که مانند یک راهنما تا رسیدن فرد به هدفش، همراهی می کند.
  • با ویزای توریستی هم میتوانید به ترکیه آمده و در آنجا پذیرش تحصیلی دریافت کنید و به تحصیل بپردازید و اقامت تحصیلی بگیرید.
  • ولی میگفتن که این قانون حذف شده و الان با اجاره خونه اقامت یکساله توریستی نمیدن .

از دیگر مواردی هستند که می‌شود به‌عنوان بخشی از هزینه مجله خبری مهاجرت مطرح کرد. به‌عنوان مثال در مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه، تنها هزینه خرید خانه مطرح نیست. بلکه هزینه‌های دیگری مانند مالیات و انتقال سند نیز وجود دارند که مبلغی معادل 4درصد از ارزش کل ملک را تشکیل می‌دهند. مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه، از دیگر شیوه‌های مهاجرت به این سرزمین است که در حال‌حاضر، موردتوجه بسیاری از مردم ایران قرار گرفته است. تا آنجا که در طی چند سال گذشته، نام تعداد زیادی از ایرانیان در میان خریداران ملک در ترکیه به چشم می‌خورد.