مهاجرت به ترکیه 2023 ️ شرایط و هزینه راه های مهاجرت ترکیه-کمک مهاجرت

کلیه حقوق وب سایت برای موسسه حقوقی و سازمان مهاجرتی امپریال محفوظ است. برای اطلاعات درباره پذیرش تحصیلی رایگان روی گزینه زیر کلیک کنید و یا فرم ارزیابی را تکمیل کنید و امتیاز خود را مشاهده کنید. جهت استعلام نرخ و دریافت اطلاعات بیشتر، با تیم فروش و بازاریابی ما تماس بگیرید. اما یقین داریم به زودی جان می‌گیرد و بزرگ می‌شود و تبدیل می‌شود به بزرگترین پلتفرم مهاجرت در سراسر دنیا.

در مورد کیفیت دانشگاه ها و مراکز عالی ترکیه و رتبه آنها در مقاله “دانشگاه های برتر ترکیه” مفصل توضیح داده ایم. برای تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزشی این کشور پهناور، باید به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط باشید و میانگین نمرات مقاطع تحصیلی سابقتان قابل قبول و بالا باشد. افرادی که می خواهند در دانشگاه های دولتی و ترک زبان تحصیل کنند باید در آزمون Yos شرکت کرده و قبول شوند. افرادی هم که می خواهند در دانشگاه های خصوصی و انگلیسی زبان شرکت نمایند، باید در آزمون Sat نمره قبولی کسب کنند. زندگی در هر جایی همیشه یک تعادل ظریف بین موارد خوب و بد است، فارغ از اینکه در چه وضعیتی قرار داشته باشیم.

برای مهاجرت به ترکیه روش‌های مختلفی وجود دارد که رایج‌ترین آنها عبارتند از مهاجرت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق کار و مهاجرت تحصیلی. با خرید ملک به مبلغ کمتر از ۴۰۰ هزار دلار، فرد می‌تواند اقامت یک‌ساله کشور ترکیه را دریافت کند. دوست عزیز اگر به صورت توریستی تشریف می برید نمی توانید بیش از مدت 3 ماه در این کشور بمانید ولی در صورتی که بخواهید اقامت دریافت کنید باید از روش های کار یا تحصیل و سرمایه گذاری استفاده کنید و اقامت دریافت نمایید.

آسان‌ترین راه مهاجرت به ترکیه

زمانی که برای مهاجرت تصمیم می گیریم باید به این نکته توجه داشته باشیم که زندگی ما تحت تاثیر مولفه های بسیار زیادی خواهد بود. دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در جمهوری چک در مقالات دیگر از انواع روش های مهاجرت به چک … سند مجله خبری مهاجرت مربوط به درخواستی که به موسسه تامین اجتماعی داده شده و تحت پوشش بیمه بهداشت عمومی است. سندی که اثبات‌کننده تمکن مالی متقاضی و اعضای خانواده وی (صورت حساب بانکی که نشان می‌دهد در هر ماه حداقل ۵۰۰ دلار در حساب وجود دارد).

افرادی که دارای رزومه های قوی و معتبر در سطح فعالیت های جهانی و بین المللی هستند در این گروه جای دارند. به عنوان مثال ورزشکارانی که در مسابقات جهانی دارای مدال هستند و یا هنرمندانی که در فستیوال ها و نمایشگاه های بین المللی جایزه دریافت کرده اند. البته سایر کشورهای جهان نیز مانند کشورهای برتر اروپایی، آمریکا و کانادا نیز از این سیستم پذیرش مهاجر حمایت می کنند. یکی از محبوب برنامه های اقامتی برای هنرمندان در دنیا، ویزای هنرمندان اتریش می باشد که مؤسسه MIE از معدود موسساتی است که در این زمینه فعالیت دارد و می تواند راهنمای هنرمندان در اخذ اقامت باشد.

  • در روش مهاجرت به ترکیه از طریق کار، در ابتدا باید 1000 دلار برای ثبت درخواست خود هزینه کنید و سپس مبلغ تمکن مالی و هزینه های زندگی را تامین نمایید.
  • برای دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید سهام، لازم است مبلغی معادل ۵۰۰ هزار دلار امریکا سرمایه داشته باشید.
  • متقاضیان همچنین می­توانند از طریق خرید ملک و خرید سهام نیز جهت اخذ اقامت این کشوراقدام کنند.
  • برای مثال در صورتی که ایده استارت‌آپ مناسبی داشته باشید، با اجرایی کردن آن در کشور ترکیه می‌توانید اقامت موقت و دائم این کشور را به دست بیاورید.
  • به مدت پنج سال بدون وقفه ساکن ترکیه باشد و حداقل 180 روز در هر سال در ترکیه زندگی کرده باشد.

راه‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت آن وجود دارد که در ادامه این مطلب آنها را معرفی می‌کنیم. در پایان نیز شیوه مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری را شرح دادیم و با پیش‌کشیدن مبحث هزینه مهاجرت به ترکیه، توضیح دادیم که مهاجرت به ترکیه با کمترین هزینه از چه طریقی ممکن است. پس از صحبت‌کردن درباره هزینه مهاجرت به ترکیه، اکنون نوبت آن است تا ببینیم در کدام یک از روش‌های فوق، مهاجرت به ترکیه با کمترین هزینه صورت می‌پذیرد.

روش انتقال پول از ایران به ترکیه