مهاجرت به ترکیه 2023 ️ شرایط و هزینه راه های مهاجرت ترکیه-کمک مهاجرت

افراد زیادی ترکیه را برای اهداف مختلفی انتخاب می کنند که از این جمله این اهداف می توان به کار، تحصیل، سرمایه گذاری و یا ازدواج در این کشور اشاره کرد. ترکیه یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت ایرانیان می باشد، چرا که در این کشور دین اسلام رواج دارد و فرهنگ و سبک زندگی افراد شباهت زیادی به ایران دارد. سلام وقت بخیر بله یکی از روش های مهاجرت به ترکیه اقدام از طریق خرید ملک هستش، برای اطلاع بیشتر از شرایط این نوع مهاجرت به کشور ترکیه با همکاران ما تماس بگیرید. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، کار، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، خرید ملک، ازدواج و… می باشد. متقاضی باید پس از فارغ التحصیلی به کار در این کشور مشغول شود و در صورتی که بتواند به مدت 5 سال در این کشور به طور تمام وقت مشغول به کار شود موفق به دریافت اقامت دائم کشور ترکیه خواهد شد. مهاجرت به ترکیه به دلیل همرز و همسایه بودن با کشور ایران افراد زیادی را برای اخذ اقامت ترکیه وسوسه کرده است.

یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه ازدواج با یک شهروند ترکیه ای می باشد، که منجر به اخذ اقامت این کشور خواهد شد. برای دریافت تابعیت ترکیه از طریق ازدواج باید حداقل 3 سال از ازدواج افراد در این کشور گذشته باشد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که نباید ازدواج آن ها صوری بوده و صرفا جهت دریافت تابعیت باشد. سرمایه گذاری در ترکیه یکی از روش های مهاجرت به این کشور می باشد که مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است.

نحوه مهاجرت به ترکیه و اخذ تابعیت از طریق تولد

یکی از این راه ها سیستم خاک است که به این معناست که کودکانی که در خاک این کشور متولد می شوند تابعیت این کشور را اخذ می نمایند و این که والدین کودک تبعه آن کشور هستند یا خیر مهم نمی باشد. روش دوم سیستم خون می باشد که طبق آن تابعیت کودک وابسته به تابعیت والدین او می باشد یعنی اگر والدین کودک تبعه کشور ترکیه باشند کودک نیز تابعیت این کشور را از ابتدا به دست می آورد. طبق قوانین کشور ترکیه تنها سیستم خون در این کشور قانونی است و در نتیجه مهاجرت به ترکیه از طریق تولد ممکن نمی باشد. این روش که بهترین روش مهاجرت می باشد شما پس از ۲ ماه پاسپورت ترکیه را دریافت خواهید کرد و شهروند این کشور خواهید شد.

برای مهاجرت به این کشور باید حداقل ارزش ملک در شهر های بزرگ 75 هزار دلار و در شهر های کوچک 50 هزار دلار باشد. سلام من وسام عبدالهی 14ساله نمرات 20 کلاس نهم و مدرک تافل 85 و 5000$ خواستم بدونم با این شرایط میتونم برای مهاجرت به دانشگاه برم و کی می‌خوام ثبت نام کنم ممنون از لطفتون. عکس متقاضی برای استفاده در مجوز اقامت می باشد به همین دلیل باید در 6 ماه گذشته با پس زمینه سفید و بیومتریک گرفته شده باشد.

فیسبوک موسسه ملک پور

همچنین از معایب مهاجرت به ترکیه می‌توان به کم‌شدن ارزش لیر، گرانی سوخت و… برای کسب آگاهی کامل از مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه، لطفا مقاله مزایای اقامت در ترکیه را بررسی کنید. آیا مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری امکان‌پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله. مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری، هم به‌شکل خرید خانه و هم به‌صورت خرید سهام یا سپرده‌گذاری در بانک‌ها ممکن است.

احتمالا می دانید که موارد زیادی وجود دارد که می تواند باعث شود درخواست دریافت اقامت شما رد شود یا حتی چندین سال از مجله خبری مهاجرت منع شوید. یک وکیل مهاجرت، شما را با این قوانین و آخرین قوانین راهنمایی می کند. یکی از راه های اخذ اقامت تقریبا در همه کشورها هست، ازدواج با شهروندان آن کشور است. از این روش برای اخذ اقامت ترکیه نیز استفاده می شود و امکان اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج وجود دارد. در ترکیه به آن مجوز کار Chalizma Izin گفته می شود و داشتن کارت Chalizma Izin برای کار در ترکیه مورد نیاز است.

  • ما در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف آشنا شوید.
  • در این مطلب آرال گام قصد داریم تا به بررسی تمام جنبه‌های مهاجرتی مثل زندگی، کار و تحصیل در ترکیه بپردازیم.
  • البته اجاره ملک و اقامت توریستی نیز از سریع ترین راه های مهاجرت به ترکیه محسوب می شوند.
  • شرایط مهاجرت به ترکیه با توجه به اینکه فرد کدام یک از روش ها را برای مهاجرت و دریافت اقامت کشور ترکیه انتخاب می‌کند متفاوت خواهد بود.
این کشور در آخرین آمار سال 2021 حدود 85 میلیون نفر جمعیت داشته است. پایتخت کشور ترکیه شهر آنکارا می‌باشد که دومین شهر پرجمعیت این کشور نیز به حساب می‌آید. یکی از نکات جالب درباره مردم این کشور این است که به دلیل همسایگی با کشور ایران و روابط خوب دیپلامتیک دو کشور، فرهنگ مردم ترکیه بسیار شبیه به مردم ایران می‌باشد. همچنین مردم ترکیه نسبت به دین اسلام پایبند هستند و درصد بسیار بالایی از مردم این کشور از جوامع غربی تاثیر نپذیرفته‌اند. سلام وقت شما بخیر، دریافت پذیرش نامه تحصیلی از دانشگاه اولین قدم شما برای مهاجرت به ترکیه هست.