مهاجرت به عمان-کمک مهاجرت

مهاجرت به عمان، شرایط مهاجرت به کشور عمان از طرق مختلف و شرایط اقامت در عمان را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. امید است بتوانیم با این مقاله به سوالات شما در باب مهاجرت به عمان پاسخ دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به مشاوره برای مهاجرت، شما می توانید با موسسه تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسانی مجرب در زمینه مهاجرت به کشور عمان بهره مند شوید. مهاجرت به عمان، شرایط مهاجرت از طریق کار، تحصیل، تولد، ازدواج، پناهندگی و سرمایه گذاری در عمان را در این مقاله بررسی کردیم. همچنین شرایط اخذ اقامت کشور عمان را از طریق مهاجرت به عمان برای شما توضیح دادیم. امید است توانسته باشیم با تهیه این مقاله به سوالات شما درباره مهاجرت به عمان و شرایط و راه های آن توضیح داده باشیم.

عمان در دو دهه اخیر، با ایجاد زیرساخت های بسیار قوی در زمینه های مختلف، پیشرفت های چشمگیری داشته و این امر، به خصوص در بین ایرانی ها، بسیار رایج شده است. زبان دوم رسمی در این کشور، انگلیسی است و بیشتر مردم عمان، با این زبان به خوبی آشنایی دارند. در این مقاله، قصد داریم، بهترین روش های مهاجرت به عمان را بشما عزیزان معرفی کنیم و شرایط و نحوه مهاجرت به عمان را در سال 2020 مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

خدمات مهاجرتی یونیکن

شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. از دیگر راه های مهاجرت به یک کشور و اخذ پاسپورت و اقامت آن تولد در یک کشور می باشد که این قانون دربرخی از کشور ها رواج دارد و برای کودکی که در یک کشور متولد می شود امتیازاتی در نظر گرفته خواهد شد. ازدواج آن ها با اجازه وزارتخانه کشور عمان صورت گرفته باشد. خواندن مقالات با موضوعات مرتبط با مهاجرت به عمان ، یکی از راههای آشنایی قبل از مهاجرت به عمان یا انتخاب مقصد مهاجرت می باشد. ورزشکاران باید اثبات کنند که در کشور مقصد به ادامه فعالیت‌های ورزشی می‌پردازد و در حقیقت قصد آن‌ها از مهاجرت به این کشور توسعه ورزش و فعالیت‌های ورزشی در سطح داخلی و خارجی است. کشورهای گوناگون برای تابعیت فرزندان متولد شده به دو صورت عمل می‌کنند.

برای دریافت اقامت کاری در کشور عمان، نیازمند داشتن پیشنهاد کاری از یک کارفرمای عمانی هستید که باید توجه داشته باشید که حتما سنتان بین 21 تا 60 سال باشد. اقامت کاری کشور عمان ابتدا به صورت 2 سال میباشد که قابل تمدید نیز هست. برای دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری می بایست در پروژه های عمرانی کشور عمان اقدام به سرمایه گذاری نمایید که حداقل باید این میزان سرمایه گذاری 20 هزار ریال باشد.

درخواست مشاوره رایگان

یکی از معتبر ترین ، سریع ترین و تضمینی ترین روشهای اخذ ویزای عمان ، ایجاد کار و انجام سرمایه گذاری در عمان است. شما اگر قصد دارید به عمان مهاجرت کنید ، باید از قبل اطلاعات جامعی از روشهای مهاجرت به عمان ، وضعیت زندگی در عمان، روشهای کسب درآمد در عمان ، هزینه های زندگی در عمانو … پر کردن مشاغل در آینده وسیع تر خواهد شد و نیاز به نیروی کار دارد. بنابراین کشورعمان، چاره‌ای به جز جذب نیروی انسانی از بقیه کشورها ندارد!.

تحصیل به روش‌های تمام‌وقت، نیمه‌وقت و یا غیرحضوری (آنلاین) در اکثر دانشگاه‌های عمان صورت می‌گیرد. یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور عمان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه سلطان قابوس عمان است. شما می توانید با ویزای توریستی رفته و در صورت یافتن کار ویزای خود را تبدیل نموده و اقامت کاری دریافت کنید. برای اینکه در مقطع دکتری دانشگاه‌های کشورعمان پذیرفته شوید و ویزای عمان بگیرید.

عمان با نام رسمی سلطان نشین عمان کشوری پادشاهی در شرق شبه جزیره عربستان می باشد. عمان از شرق با خلیج فارس، از شمال به دریای عمان، از جنوب با یمن، از غرب با عربستان سعودی و امارات متحده عربی مرز زمین و با ایران مرز دریایی دارد. پایتخت کشور عمان شهر مسقط و واحد پول این کشور ریال عمان نام دارد. جمعیت کشور عمان بیش از 4.8 میلیون نفر و زبان رسمی در این کشور عربی است. همانند سایر کشور های خاورمیانه درآمد اصلی کشور عمان نفت است هر چند نسبت به همسایگان تولید کننده متوسطی است.

چگونه در عمان شغل مورد نظر خود را پیدا کنیم؟

برای تحصیل در دانشگاه‌های عمان و اخذ ویزای تحصیلی عمان لازم است. باید سایت دانشگاه مربوطه را چک و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. اخذ ویزای تحصیلی کشور عمان برای مهاجرت به عمان به هزینه های خاصی نیاز دارد.

  • شرایط فرد متقاضی ورود به خاک عمان از طریق ازدواج، روند خاص خودش را دارد.
  • عمان به افرادی که در این کشور اقدام به ثبت شرکت می کنن، اقامت موقت می ده تا بیزنس خودشون رو فعال کنن.
  • تکمیل درخواست آنلاین فقط چند دقیقه طول می‌کشد و شهروندان ایرانی برای عمان، باید درخواست eVisa بدهند.
  • شهروندان عمانی بسیار خونگرمتر و مهمان نوازتر و آرامتر از باقی اعراب هستند ولی مدرنیته بودن در این کشور نسبت به باقی اعراب نظیر کشور امارات، پایین تر است و به طبع کشور امارات برای بیزینس آماده تر می باشد.
  • همه ی مدارکی که قراره به سفارت عمان تحویل داده بشه باید به زبان عربی و انگلیسی ترجمه شده باشن.
  • هنرمندان و کارشناسان دیگر رشته‌ها برای شرکت در همایش‌های بین‌المللی و نمایشگاه‌ها می‌توانند با ویزای توریستی در مدت زمانی مشخص وارد خاک عمان شوند؛ اما اقامت عمان تنها به استعدادهای خاص و مطرح ارائه می‌شود.

این کشور از طریق مرز های خاکی با کشور های عربی عربستان، امارات و یمن، همسایه است و دارای استان هایی به نام های الظفار، مسندم، البریمی و مسقط می باشد. در قلب این کشور که پایتخت آن است یعنی شهر مسقط، بزرگ ترین شهر عمان، قرار دارد که در بین کشور های عربی به برخی دلایل به عروس کشور های عربی معروف است. مهم ترین دلیلی که باعث شده است شهر مسقط در عمان چنین لقبی را بگیرد، وجود خانه هایی سفید رنگ است که اکثر ارتفاع کمی دارند. فرم درخواست الکترونیکی، فرمی که در دست فرد متقاضیه می‌بایست از طریق وب سایت تأیید شده و همینطور نیازه که نامه پذیرش به صورت تایپ و مهر شده از طرف دانشگاه نیز ارائه بشه. کسی متقاضی مجله خبری مهاجرت از طریق ازدواج است، در مرحله ی اول باید توافقات رسمی خودش رو با پدر خانواده ی طرف مقابل انجام بده.