مهاجرت به عمان 2023 روش های مهاجرت عمان 1402 مهاجرتی جام جم-کمک مهاجرت

در طول یک سال گذشته افراد زیادی موفق به دریافت اقامت کاری عمان 2023 شده اند. پزشکان، مهندسان، نیروهای فنی، کارگران ماهر و نیمه ماهر و حتی برخی ورزشکاران و هنرمندان توانسته اند موقعیت های شغلی خوبی در این کشور پیدا و ویزای کاری کشور عمان را دریافت کنند. حالا مهاجرت به عمان از طریق تخصص یک گزینه مهم و در دسترس برای جوانان ایرانی است.

  • کشور عمان که نام رسمی آن سلطان نشین عُمان میباشد از جمله کشورهای پادشاهی است که در شرق جزیره عربستان واقع گردیده است.
  • با توجه به امکان تمام شدن ذخایر نفت و گاز این کشور، دولت عمان در سال‌های گذشته تلاش کرده تا روی صنایع دیگر تمرکز کند.
  • در کشور عمان معافیت های گمرکی برای سرمایه گذاران دیده می شود و به طور کلی وارد کردن تجهیزات صنعتی نیز بسیار مهم است.
  • مهاجرت از طریق کار، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت ازطریق سرمایه‌گذاری، ازدواج و مهاجرت از طریق تولد.
  • ایرانیان برای راه‌اندازی شرکت در این کشور باید مجوز درجه ممتاز یا درجه 1 بگیرند.
  • از جمله این مشاغل می‌توان به پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه، راه‌سازی، برق‌کاری، جوشکاری، نجاری، نیروی کار در رستوران‌ها و سرآشپزی اشاره کرد.

همچنین کشور عمان به‌منظور کسب درآمد بالا، محصولات مختلفی را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. از جمله این محصولات می‌توان به ماهی و سایر محصولات دریایی، تجهیزات حمل‌ونقل، فلزات، پارچه و روغن اشاره کرد. خوب است بدانید که عمان به 4 استان و 5 منطقه تقسیم می‌شود که از 61 ناحیه تشکیل شده‌اند. مسقط خودش به تنهایی یک استان است و با جمعیت زیادی که دارد، بسیار مورد توجه متقاضیان مجله خبری مهاجرت است.

این شامل گواهی تناسب اندام پزشکی برای همه افراد تحت تکفلی است که با کارمند همراه خواهند بود. گواهی باید توسط وزارت بهداشت تایید شده و قبل از درخواست ویزا به کارفرما ارائه شود. بسته به رشته ، تحصیلات ، و سابقه کاریتون مشخص میشه امکان پیدا کردن شغل دارید یا نه. و همینطور برای بودن تو کشور عمان حتما باید جاب افر کاری داشه باشید و وارد عمان بشید.

کار در عمان ⭐✔️⭐ شرایط ویزای کاری عمان 2023

مواردی که در قسمت بالا ذکر شده برای اخذ مجوز به ازای هر نفر و بر حسب ریال عمان می‌باشد. در نظر داشته باشید این هزینه ها متغیر است و می‌تواند نسبت به زمانی که قصد دارید برای دریافت ویزا اقدام کنید، تفاوت زیادی داشته باشد. هزینه ویزای کار در عمان برای مشاغل سطح بالایی که ماهانه بیش از ۴ هزار ریال درآمد دارند حدود ۲۰۰۰ ریال است. مهاجرت با ما، موسسه‌ای باسابقه و شناخته‌شده در زمینه مهاجرت به شمار می‌رود. ما در موسسه خود بهترین کارشناسان مهاجرتی را به شما معرفی می‌کنیم تا از مشاوره آن‌ها در زمینه مهاجرت کاری به عمان بهره‌مند شوید.

کار در آلمان

در ادامه به توضیح مختصری در مورد شرایط تحصیل در عمان در مقاطع مختلف خواهیم پرداخت. بالا بودن امنیت در عمان، تعداد بالای مهاجرین ایرانی در این کشور، خدمات درمانی و بهداشتی در سطح بالا، پایین بودن آمار جرائم و نزدیکی به ایران. ورزشکار علاوه بر داشتن حداقل یک سال فعالیت ورزشی در سطح داخلی، باید یک سال هم فعالیت ورزشی خارجی و بین المللی داشته باشد.

یکی از راه هایی که می‌توانید به عمان مهاجرت و رفت و آمد کنید، همراهی با خانواده است. با سلام خدمت شما همراهان عزیز گروه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، با تشکر از همراهی شما، ب… هر کسی که به عمان مهاجرت می‌کند، باید خودش را برای شرایط آب و هوایی گرمسیری آماده کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دمای هوا گاهی اوقات به 40 درجه نیز می‌رسد.

خیر ولی اگر واجد شرایط باشید میتونید برای کشور استرالیا اقدام کنید . طول دوره تحصیل در مقطع دکترا نیز بین ۴ الی ۵ سال و هزینه های مربوط به اون، از سالی حدود ۸۰۰۰ تا حدود ۲۰۰۰۰ دلار در سال متغیره. طول دوره تحصیل در مقطع لیسانس حدود ۵ سال و هزینه های تحصیل نیز حدود ۶۰۰۰ دلار تا حدود ۱۲۰۰۰ دلار در سال متغیر هست. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به “شرکت مهاجرتی لاویژن” می باشد.

مهاجرت به کشور عمان