مهاجرت به کانادا، هزینه و شرایط بهترین روشها با وکیل رسمی ویزا724-کمک مهاجرت

می توانید بهترین وکیل مهاجرت به کانادا را با توجه به شرایط و اهداف مهاجرتی خود، از لیست وکلای مهاجرت به کانادا در تیم تراست انتخاب کنید. می توانید جهت دریافت مشاوره اقامت کانادا، از طریق یکی از راه های ارتباطی که در سایت تراست آورده شده است، با دفتر مهاجرتی کانادا از مجموعه تراست تماس بگیرید. کانادا در بسیاری از فرصت های شغلی با کمبود نیروی کار مواجه است؛ به طوری که قصد دارد تا سال 2024 سالانه 400 هزار متقاضی مهاجرت به کانادا را جذب کند.

  • در انتخاب یک تیم مهاجرت به کانادا حتما توجه داشته باشید که وکیل یا مشاور مهاجرت شما از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا مجوز داشته باشد.
  • اگر شما مدارک تایید کننده حداقل یک سال سابقه ی کار و همین طور مدرک زبان انگیسی و یا فرانسوی دارید، به صورت بالقوه امکان مهاجرت به کانادا را دارید.
  • مثلا در اکسپرس اینتری شما می توانید همسر و فرزندان را به همراه داشته باشید اما برای پدر و مادر این امکان را ندارید.

برای مجله خبری مهاجرت از ترکیه باید سفارت این کشور در شهر آنکارا را انتخاب کنید تا وقت مراجعه برای شما تعیین شود. اقتصاد کانادا مانند اقتصاد کشورهای اروپایی، ایالات متحده، بریتانیا و غیره در بحران اقتصادی جهانی گرفتار نشده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. دلار کانادا همچنان ارزش بالایی دارد، بازار کار همچنان برای افراد تازه جا داشته و هنوز حس مثبت‌اندیشی در کانادا جریان دارد. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می‌توانند از داشتن امنیت در میان مردم کانادا اطمینان پیدا کنند؛ زیرا کانادایی‌ها مهمان‌نواز نیز هستند. همچنین از سیاست کانادا، که کاملاً متعادل بوده و دارای سیاست مرکزی می‌باشد.

درواقع این موضوع نشان می دهد که پاسپورت کانادا از درجه اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. برای خود اشتغالی، افراد باید تمکن مالی خود را به مبلغ ۲ هزار دلار اثبات کنند. اسپانسرشیپ خانوادگی باید با ارائه گواهی و مدرک ثابت کند که می تواند از لحاظ مالی متقاضی را حمایت و پشتیبانی کند.

دانشگاه مونت رویال

از برنامه های مورد توجه در سیستم اکسپرس اینتری کانادا، برنامه تجربه کانادایی است که منجر به اخذ اقامت کانادا نیز می شود. در این مدت همسر فرد open work permit دریافت می کند و می تواند آزادانه در کانادا کار کند و تحصیل فرزندان نیز رایگان خواهد بود. به طور کلی اگر زیر 30 سال هستید و سابقه کاری برای مهاجرت به کانادا ندارید ممکن است بهترین روش مهاجرت به کانادا برای شما، تحصیل در مدارس، کالج ها و دانشگاه های کانادا باشد. اگر دارای سابقه کار مدیریتی هستید، و نمی خواهید به عنوان کارمند به کانادا مهاجرت کنید ما به شما راه اندازی بیزنس در مناطق کم جمعیت کانادا را پیشنهاد می دهیم.

استان منیتوبا در قلب کانادا در سال‌های اخیر شاهد افزایش جمعیت مهاجر به مناطق شهری و روستایی خود بوده است. مرکز این استان، وینی پگ به عنوان پایتخت فرهنگی و کشاورزی کانادا شناخته شده و علیرغم زمستان‌های سرد و خشکش، محبوبیت زیادی در بین مهاجران حوزه کشاورزی و صنایع غذایی دارد. پس از انتاریو، استان کبک در مقام دومین استان محبوب کانادا در میان مهاجرین قرار می‌گیرد. شهر مونترال به عنوان شهر دو زبانه کانادا با فرهنگ و رسوم فرانسوی –انگلیسی خود به مقصد ایده‌آلی برای مهاجران اروپایی، آفریقایی و آسیایی تبدیل شده است. برنامه پناهندگی در کانادا برای افرادی که از خارج از مرزهای کانادا درخواست پناهندگی می‌دهند.

در این صورت باید هنگام درخواست برای ویزا مدرک LMIA (تاییده ارزیابی تاثیرگذاری بر بازار کار) ارائه دهید. شیوه مهم دیگر که طرفداران زیادی هم دارد، مهاجرت از طریق اسکیلد ورکر یا سیستم اکسپرس انتری است. در برخی از موارد ریجکتی یک درخواست آنچنان برنامه‌ها را به هم می‌زند که متقاضیان را کاملا سردرگم می‌‌ کند. به عنوان مثال فرض کنید که از یک دانشگاه معتبر کانادایی پذیرش تحصیلی گرفته‌اید و قرار است اولین ترم تحصیلی در ماه اکتبر آغاز شود. درست است که می‌توانید با رفع نواقص پرونده دوباره درخواست دهید، اما باید ماه‌ها منتظر طی شدن روند قانونی آن باشید و این اصلا به نفع شما نیست.

فرم ارزیابی و مشاوره

دقت داشته که ابتدا مقاله هزینه های زندگی در کانادا را در همین وبسایت مطالعه بفرمایید و سپس لازم به ذکر است که هزینه های زندگی شما، بستگی به شیوه زندگی و محل آن دارد که مشخص کننده میزان هزینه های جانبی می باشد. می توانید مدارک خود را + ریز نمرات آخرین سال تحصیلی برای ما ارسال کنید تا امکان سنجی های لازم بررسی شده و به شما اطلاع دهیم. به پشتوانه مدارک و تجربیات تخصصی شما می توانید ضمن گذراندن دوره های فنی، به کاریابی نیز بپردازید و سابقه کاری ایجاد فرمائید. به صورت کلی شما می توانید از طریق دوره های فنی حرفه ای وارد کشور کانادا شوید و پس از اخذ موفقیت آمیز مدرک این دوره، بنابر همان گواهی، به جستجوی کار بپردازید. شرایط بدین صورت است که برای اخذ پذیرش باید پیشینه تحصیلی خود را به دانشگاه ارائه دهید تا به شما پذیرش بدهد.