مهاجرت به کانادا، هزینه و شرایط بهترین روشها با وکیل رسمی ویزا724-کمک مهاجرت

برای مراجعه به دفاتر وک باید به یکی از مراکز آن‌ها در کشورهای همسایه یا شهرهایی مثل ایروان، آنکارا، ابوظبی، استانبول یا دبی سفر کنید. پیشنهاد ما به شما انتخاب گزینه پیکاپ ویزا است که ویزا را با کمک شرکت‌های مربوطه به درب منزل می‌آورد. طبیعی است که انجام چنین کاری در صرفه‌جویی هزینه‌های شما تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد و دیگر نیازی نیست به کشورهای دیگر سفر کنید. حال که وقت سفارت خود را تعیین کرده‌اید، باید برای مراجعه حضوری و ارائه مدارک به سفارت حاضر شوید.

همچنین باید تحقیقاتی درباره‌ی هزینه‌های زندگی در مناطق و شهرهای مختلف کانادا انجام دهید. در هیچ یک از برنامه های مهاجرت به کانادا امکان اثبات تمکن مالی از طریق ارزهای دیجیتال وجود ندارد و مبلغ مورد نیاز را حتما باید در حساب بانکی خود داشته باشید. چون اولا در ارزهای دیجیتال، منبع پول مشخص نیست و آفیسر نمی تواند بفهمد این پول از کجا آمده و دوما، امکان نوسانات شدید در بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، بسیار زیاد است. نکته حائز اهمیت این است که این ویزاها می تواند تا شش ماه زمان ببرد و لازم است فرد سریعا برای دریافت این ویزاها به منظور مهاجرت به کانادا از طریق تولد اقدام کند. اما فرد می تواند از طریق ویزاهای دیگری جهت به دنیا آوردن فرزندش وارد کشور کانادا شود. بعد از تهیه بیزینس پلن برای مهاجرت به کانادا و پشت سر گذاشتن شرایط و دوره های مراکز حمایتی، شما آماده راه اندازی کسب و کار خودتان هستید و میتوانید نامه حمایتی یا Letter of support خود را از این مراکز دریافت کنید.

هر استان و هر شهر به سازمان‌ها و خدماتی مجهز است که به تازه‌‌واردان به کانادا کمک شود. اگر این مبلغ برای مدتی کم تر از ۶ ماه در حسابتان بوده، می توانید به همان اندازه گردش حساب ارائه دهید، اما بهترین حالت، همان ۶ ماه است. الزامات شغلی مربوطه به آن حرفه ماهر را که در طبقه بندی ملی مشاغل ذکر شده است را نیاز است برآورده کنید. در صورتی که قصد مهاجرت به کبک را دارید، بهتر است از تسلط کافی نسبت به زبان فرانسوی برخوردار باشید. وجود قوانین سخت گیرانه در مقابل نژادپرستی و همچنین حمایت از حقوق برابر باعث شده که اقوام، و نژادهای مختلف در این کشور با آرامش و صلح در کنار یکدیگر زندگی کنند.

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا چیست؟

این شرکت که در شهرهای ونکوور، تورنتو، سائوپائولو و تهران دفتر دارد، به لطف 8 مشاور رسمی ICCRC بیش از پرونده موفق در این حوزه داشته است. ما موسسه e-visa Immigration را برای کسانی تاسیس کرده‌ایم که قصد دارند با هدف یک زندگی بهتر به کانادا مهاجرت کنند. اعضای تیم ای ویزا نه تنها در مسیر ورود به کانادا، بلکه در تمامی مراحل دیگر در کنار شما هستند. با وجود تمام نکاتی که در مورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا گفته شد، تصمیم نهایی مهاجرت به این کشور با شما است و شما هستید که باید با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید کانادا می‌تواند خانه دوم شما باشد یا خیر. با این همه آیا اخذ اقامت کانادا و زندگی در این کشور برای شما مناسب است یا خیر؟ این مقاله را درمورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا دنبال کنید تا بتوانید تصمیم‌گیری درستی انجام دهید.

هزینه بررسی پرونده‌های اقامت دائم کانادا

افرادی که به طور موقتی مهاجرت می کنند، می‌توانند از طریق کار، تحصیل یا بازدید از کانادا اقدام کنند. مهاجرت‌های دائمی نیز می‌تواند با استفاده از برنامه‌های اکسپرس اینتری، حمایت مالی از خانواده و استارت آپ و کارآفرینی صورت پذیرد. حتی اگر بصورت مشروط و بدون مدرک زبان پذیرش بگیرید زمانی که می‌خواهید برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنید نیاز به آیلتس جنرال یا سلپیپ با نمره بالا دارید. همانطور که گفتیم ثبت شرکت در کانادا، نوعی سرمایه‌گذاری برای دریافت اقامت این کشور است.

لازم به ذکر است که در برخی از ایالت های کانادا مهاجرت از طریق تحصیل حتی بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است به صورتی که دوره های زبان آموزی را در همان کانادا گذرانده سپس اقدام به درخواست ویزای تحصیلی می نمایید. یکی از متداول ترین راههای مهاجرتی کانادا تحصیل در مراکز آموزشی کانادا سپس دریافت اقامت دائم کاناداست. تحصیل در این کشور راه مجله خبری مهاجرت را بسیار هموار کرده و شانس شما را برای دریافت اقامت دائم کانادا افزایش می دهد. برای اقدام به مهاجرت به کانادا از این طریق، باید یکی از خویشاوندان درجه اول خانواده ی شما در کانادا مقیم باشند، که توانایی ارائه تعهد حمایت از شما را به دولت داشته باشند. لازم به ذکر است در این روش تمام هزینه های مالی شما به عهده ی فرد خویشاوند شماست و دولت تعهدی در قبال هزینه های زندگی و مسکن شما ندارد.

  • به شما پیش نهاد می دهیم با پر کردن فرم اولیه مهاجرت سرمایه گذاری از خدمات حرفه ای مشاورین و وکلای تراست بهره ببرید.
  • در طول یک یا دو سال گذشته از طرف یک کارفرمای کار مهارتی در کانادا پیشنهاد کار تمام وقت دریافت کرده و یا گواهی رسمی یک رشته مهارتی را از طریق یکی از استان‌های کانادا کسب کرده باشند.
  • پس از انتاریو، استان کبک در مقام دومین استان محبوب کانادا در میان مهاجرین قرار می‌گیرد.
  • در سال 2012 دولت محافظه کار در کانادا ایران را در لیست کشورهایی که حامی تروریسم هستند قرار داد و این موضوع باعث شد که سفارت کانادا در ایران بسته شود.

اما اگر این مقطع را یک فرد ۲۶ ساله اقدام کند احتمالا گرفتن پذیرش و ویزا کاریست شدنی و نزدیک به واقعیت. اما داشتن پذیرش تحصیلی مقطع دکترا حتی در ۴۵ سالگی معمولا با صدور ویزا همراه خواهد بود. آن چیزی که در ویزای تحصیلیکانادادارای اهمیت بیشتریست خود مرحله ی ویزاست. هزینه یتحصیل در کالجها و دانشگاههایکانادااز سالی ۶ هزار دلار تا ۲۰ هزار دلارکانادادر تغییر است که میانگین این هزینه تحصیلی حدود ۱۵ هزار دلارکانادابه صورت سالیانه میباشد.