مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

در این طرح شما به طور مستقیم نمی‌توانید خواهر یا برادر خود را از طریق اسپانسرشیپ به کانادا بیاورید اما بنا به مورد آخر از موارد مذکور فوق، به طور غیر مستقیم و تحت شرایط خاصی، همانطور که گفته شد آن‌ها هم می‌توانند در این طرح شامل شوند. توجه داشته باشید زمان بررسی مدارک برای همسر 12 ماه، برای والدین و پدربزرگ-مادربزرگ 20 تا 24 ماه و برای فرزندان نیز 10 الی 12 ماه به طول می‌انجامد. همچنین هزینه‌ی درخواست مهاجرت به کانادا از طریق روش اسپانسرشیپ برای همسر، والدین و پدر بزرگ / مادر بزرگ 1050 دلار و برای فرزندان 150 دلار است. از طرفی امضای مشترک همسر متقاضی برای اسپانسر شدن والدین و دیگر افراد می‌تواند همسر را هم در تامین تمکن مالی لازم شریک نموده و در نتیجه بار روی دوش متقاضی را از نظر فراهم آوردن تمکن مالی و هزینه‌ها کمتر نماید.

خلاصه‌ترین و کلی‌ترین شرایط و صلاحیت‌های لازم علمی برای مهاجرت تحصیلی به این کشور می‌باشد. قوانین مهاجرتی این کشور به دانشجویان اجازه می‌دهد تا به کمک امتیاز حاصل از تحصیل در کانادا، مراحل اخذ اقامت دائم را راحت‌تر طی کنند. فارغ‌التحصیلان می‌توانند برای موقعیت‌های شغلی مورد نظر خود درخواست داده و برای دریافت PR یا همان اقامت دائم اقدام کنند. به طور عمومی فارغ‌التحصیلان پس از دو سال از اتمام تحصیل (و اشتغال) می‌توانند برای اخذ اقامت دائم اقدام کرده و پس از 5 سال برای شهروندی و تابعیت کانادا و اخذ پاسپورت این کشور اقدام نمایند. هر استان از کشور کانادا به جز استان کبک که سیستم مهاجرتی متفاوتی دارد، بنا به نیازمندی های خود شرایط ویژه ای برای پذیرش مهاجران خود را دارد. برای شرکت در این برنامه های مهاجرتی که البته جزو سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا هم هست، بهتر است از طریق همان اکسپرس اینتری اقدام کنید.

برای پر کردن این فرم باید تسلط کافی در زبان انگلیسی داشته باشد تا همه‌ی قسمت‌های فرم را به درستی پر کنید. همچنین تمامی قسمت‌های فرم را بر اساس مدارک دیگر خود تکمیل کنید و حتی یک قسمت را هم به دروغ یا با اطلاعات نادرست تکمیل نکنید. آفیسرهای سفارت روی این موضوع به شدت حساس هستند و اگر در فرم و مدارک شما مغایرتی را ببینند، درخواست را به طور کلی ریجکت می‌کنند. در این مرحله باید محل انگشت‌نگاری و مصاحبه خود را در سایت انتخاب کرده و برای مراجعه حضوری آماده شوید.

خدمات تراست برای مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص

در صورتی که بتوانید برای خودتان کاری را در این کشور بیابید، این اجازه به شما داده خواهد شد تا برای فرزن و خانواده تان نیز در خواست ویزا کنید و همین مسئله موجبات تحصیل فرزندتان را فراهم میکند. برای کار در کانادا باید در سیستم امتیازبندی کارگران ماهر قرار بگیرید. آمارها نشان می دهد که در سال ۲۰۱۹ جمعیت ایرانیان مقیم کانادا به ۱۶۰ هزار نفر رسیده است. مجله خبری مهاجرت بر اساس آمارها شهر ونکوور ایرانیان و آسیایی های زیادی را در خود جای داده است. فرهنگ مهاجر پذیر، اقتصاد رو به رشد و فرهنگ غنی از جمله دلایلی است که باعث شده تا در سال های اخیر ایرانیان به کانادا مهاجرت کنند. 3.ویزای سوپر Super Visa یا سوپر ویزای کانادامختص پدربزرگ ها و مادربزرگ و پدر و مادرهایی هایی که نوه یا فرزند آن ها در کانادا اقامت دارند.

در پذیرش دانشگاه و اخذ ویزای تحصیلی یا پیدا کردن یک وکیل خوب هم می توانید به برادر خود کمک کنید. با برخورداری از حداقل یک سال سابقه کاری در کانادا می توانید برای شرکت در این برنامه مهاجرتی درخواست خود را ارائه دهید. مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کانادایی برای آن گروه از متقاضیانی مناسب است که از طریق ادامه تحصیل در کانادا و یا شرایطی مانند برخورداری از تجربه کاری موقت در این کشور، به نوعی تجربه حضور در کشور کانادا و تجربه مهاجرت به کانادا را داشته اند. موکل محترم با 29 سال سن، کارشناسی مهندسی کامپیوتر و 6 سال سابقه کار به عنوان برنامه نویس بک اند، قصد داشتند برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنند و از راه تحصیل به اقامت کانادا برسند.

هزینه ویزاهای اقامت موقت کانادا:

مهاجرت با طرح‌های بشر دوستانه (برای پناهندگان و افرادی که از آزار و اذیت، شکنجه یا مجازات ظالمانه و غیر عادی می‌گریزند). حواستان به اهمیت زبان باشد و بهتر است در همه مراحل، روی این موضوع تمرکز کرده و به تمرین بپردازید. از مشاوره تخصصی وکلا و کارشناسان مربوطه بهره مند شوید تا با اطمینان بقیه مراحل را طی کنید. متقاضیان می توانند از طریق وب سایت CELPIP بصورت رایگان به نمونه آزمون ها دسترسی داشته باشند. در آزمون سلپیپ بصورت جنرال ال اس ، تنها مهارت شنیداری و گفتاری مورد ارزیابی قرار می گیرد. درآزمون CELPIP هر چهار مهارت درک مطلب ، شنیداری ، نگارش و گفتار مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  • سرمایه گذاری در کانادا روش های بسیار متنوعی دارد و دولت با توجه به قوانین مهاجرت به کانادا از سرمایه گذاران و دارندگان ایده کسب و کار حمایت می کند.
  • استارتاپ، یکی از روش های نسبتاً ارزان و کم هزینه در حوزه سرمایه گذاری کانادا می باشد.
  • برنامه اکسپرس انتری یک سیستم امتیاز دهی آنلاین می باشد که دولت کانادا برای مدیریت و رسیدگی به درخواست اقامت دارد از طریق نیروی کار بین المللی آن را طراحی کرده است.
  • دولت کانادا این برنامه را برای جذب سریع افراد طراحی کرده است و فرایند آن در کمتر از 6 ماه تکمیل می‌شود.
  • بله می توانید مدارک خود را به همراه رزومه کاری در صورت وجود، به مشاورین ما تحویل دهید تا بررسی های لازم را برای شما انجام دهند و نتایج را به اطلاع شما برسانند.

اما ممکن است تا زمانی که به عنوان یک Dental Hygienist یا Dental Assistant مجوزهای لازم را دریافت نکرده اید، نتوانید در کانادا به عنوان دستیار دندانپزشک فعالیت کنید. لازم است که ابتدا از طریق شرکت در دوره های تخصصی، لایسنس لازم را به دست بیاورید. البته، در برخی از برنامه های مهاجرتی مانند برنامه های نامزدی استانی افرادی که در بازه سنی مناسب (۲۵ تا ۳۵ سال) قرار داشته باشند، حداکثر امتیاز را از این فاکتور به دست خواهند آورد. با توجه به اینکه مشاغل مناسب معمولاَ بر اساس معیارهایی مانند حقوق و درآمد در هر شغل، میزان فرصت های شغلی و میزان تقاضای بازار کار در آن شغل مورد توجه هستند، می توان فهرستی از بهترین شغل ها برای مهاجرت به کانادا را ارائه کرد. با توجه به این موضوع که استان کبک در کانادا استانی فرانسوی زبان محسوب می شود، برنامه های مهاجرتی به این استان به شکلی کاملاَ مستقل از سایر برنامه های استانی تعریف شده است.