مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

موسسه حقوقی اصطهباناتی دارای مجوزهای لازم و مربوطه برای مهاجرت آلمان است و این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که کارهای شما به صورت شفاف و برنامه ریزی شده پیش می رود. برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و ازدواج داشتن حداقل 18 سال سن الزامی است و مهاجرت افراد زیر 18 سال به آلمان منع قانونی دارد. در خصوص مهاجرت به این کشور از طریق پناهندگی، با توجه به خطرات احتمالی که برای پناهجویان وجود دارد، هیچ محدودیت سنی اعمال نمی شود. شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا که قصد دارند از طریق تخصص به آلمان مهاجرت کنند، در ابتدا برای ورود به آلمان باید ویزا دریافت کنند.

در صورت برآورده کردن این مورد، می توانید برای ویزای جست و جوی کاری اقدام نمایید. سرمایه گذاری در آلمان یکی از روش های مهاجرت به این کشور است که با سرمایه خود می توانید از این روش اقدام نمایید. ویزای جستجوی کار آلمان و پناهندگی، از سریع‌ترین راه‌های اخذ تابعیت آلمان پس از مهاجرت به این کشور هستند. به طور کلی مهاجران در آلمان می توانند یک زندگی شهری مدرن یا زندگی آرام در حومه شهرها را تجربه کنند. امنیت، ثبات، زیر ساخت های بسیار توسعه یافته و اقتصاد قوی، زندگی در آلمان برای مهاجران را لذت بخش می کند.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل در مقاطع مختلف

کیفیت بالای زندگی، تحصیلات مناسب و نرخ پایین بیکاری موجب شده تا این کشور در زمره‌ی یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت قرار گیرد. فرآیند اخذ شهروندی در این کشور 5 سال به طول می‌انجامد و از مزایای اخذ شهروندی این کشور، می‌توان به امکان ورود به استرالیا را ذکر کرد. مهاجرت تحصیلی به شرایطی اطلاق می‌شود که فردی برای یک مدتی در کشوری دیگر به تحصیل بپردازد. (برای مثال قانون استرالیا برای اخذ مجوز کاری فارغ‌التحصیلان حداقل 2 سال تحصیل است اما کشوری دیگر مانند کانادا حداقل 8 ماه تحصیل است). مهاجرت از طریق خود اشتغالی نیز روشی نوین در فرآیند‌های مهاجرتی است.

  • ترکیه همیشه مقصد مهاجرتی مناسب، ارزان و هوشمندانه برای ایرانیان بوده است.
  • ارزان ترین دانشگاه های دنیا در کشورهای ترکیه، کشور ایتالیا، کشور روسیه، کشور چین، کشوراسپانیا و کشور اوکراین قرار دارند.
  • گواهی پلیس از استرالیا، اگر نامزد بیش از یک سال در 10 سال گذشته در آنجا زندگی کرده باشد.
  • برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت همراه با خانواده، همسران باید ثابت کنند که متاهل هستند و فرزندان باید گواهی تولد داشته باشند.

نکته مهم در مورد برنامه ویزای استارت آپ کانادا این است که ظرفیت پذیرش آن محدود است و در سال ۲۰۲۱ فقط در حدود ۱۵۰ استارتاپ پذیرفته شد. از یکی از کارفرمایان کانادایی پیشنهاد شغلی (جاب آفر) معتبر به مدت حداقل یک سال داشته باشید یا از مسئولان مربوطه در استان یا دولت فدرال کانادا گواهی احراز صلاحیت دریافت کنید. با داشتن سوپر ویزا در هر بار ورود خود می‌توانید به مدت ۵ سال در این کشور بمانید. ابتدا باید ما شرایطتون رو بررسی کنیم و با توجه به اون بهتون کشور مناسب رو پیشنهاد بدیم. درخواست ویزا ممکن است توسط سفارت کشورها به چند دلیل ازجمله اشتباه در تکمیل فرم‌های موردنیاز، مدارک ازدست‌رفته، منابع مالی ناکافی یا عدم صلاحیت رد شود. این موضوع به جبران شوک فرهنگی کمک می‌کند و مشکلات اجتماعی را به حداقل می‌رساند.

سلام وعرض خسته نباشید.من فوق دیپلم تاسیسات الکتریکی ساختمان گرایش برق قدرت هستم.23سالمم هست.4سال هم سابقه کاردر وزارت نیرو.شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را دارا هستم میخواستم بدونم میتونم مهاجرت کنم به المان یا کشورهای دیگه. بهترین گزینه برای مهاجرت خانوادگی شما، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کشور مقصد است. برای این اقدام شما بایستی مدارک خود را برای کارفرمای آلمانی ارسال کنید و درخواست کار نمایید، در صورتی که با درخواست شما موافقت شود و نیاز به نیروی کار وجود داشته باشد، برای شما دعوتنامه کاری ارسال میگردد. برای مهاجرت بدین روشی که شما می فرمایید نیاز است تا رزومه کاری خیلی قوی داشته باشید که منجر به اخذ ویزای کار از طریق دعوتنامه گردد. می توانید برای اخذ مدرک فنی و یا ادامه تحصیل در مقطع بالاتر به کشور آلمان سفر کنید و پس از اخذ مدرک مربوطه، وارد بازار کار شوید. بله تحصیل در کشور آلمان رایگان است و می توانید برای اخذ مدرک لیسانس خود در این کشور و سپس کاریابی درخواست دهید.

متاهل و دارای یک فرزند ۷ ساله .مدرک کارشناسی ارشد رشته نرم افزار دارم . راه اقامت موقت این کشور محدود به تحصیل، شرکت در دوره‌های زبان آلمانی، تحصیل و اقامت‌های کاری محدود و سایر می‌­گردد. کشور آلمان مانند برخی کشورهای توسعه‌یافته دیگر، سیستم خون را به عنوان نظام حقوقی اصلی خود در اعطای تابعیت انتخاب نموده است. این امر بدان معنی است که، فرزند یا نوزاد مجله خبری مهاجرت متولد شده در آلمان اگر دارای پدر یا مادری آلمانی باشد از زمان تولد خود تابعیت کشور آلمان را دریافت می‌کند و تفاوتی نمی‌نماید که در کدام کشور متولد شده است. آلمان کشوری صنعتی و ثروتمند می‌باشد، که امکان تحصیل رایگان را برای دانشجویان بین‌الملی فراهم کرده است. این کشور، همواره یکی از انتخاب‌های افرادی است که مایلند در اروپا تحصیلات خود را ادامه دهند.

هزینه‌های متفرقه

در نظر داشته باشید که برای خروج از کشور نیاز به مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه خود دارید. اقتصاد کشور آلمان، از مزایای بسیاری مثل نیروی کار باتجربه و متخصص، سرمایه فراوان، فساد کم و نوآوری زیاد برخوردار می‌باشد. اقتصاد آلمان رتبه اول قاره اروپا را دارد و این کشور جزو بزرگترین تولیدکننده‌ها است. به همین دلیل مهاجرت به آلمان از طریق کار همیشه با موفقیت رو به رو می‌شود. سالنامه مهاجرتی ایران ۱۴۰۱ همچنین نشان می‌دهد، کانادا، آلمان، آمریکا، ترکیه، ایتالیا، مجارستان، روسیه، بریتانیا، استرالیا و فرانسه بر اساس داده‌های ملی این کشورها در بازه سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ میلادی، ۱۰ مقصد اول دانشجویان ایرانی بوده‌اند. البته طبق گزارش یونسکو در سال ۲۰۲۰ میلادی ترتیب این کشورها متفاوت است و به‌ترتیب آمریکا، آلمان، ترکیه، کانادا، ایتالیا، مجارستان، استرالیا، روسیه، فرانسه و بریتانیا ۱۰ مقصد اول دانشجویان ایرانی در سال ۲۰۲۰ میلادی بوده‌اند.

پس از آن می توانید به راحتی برای اقامت دائم در استرالیا ویزا بگیرید. بسیاری از افراد به فکر مهاجرت به استرالیا هستند اما نمی دانند از چه راهی و چطور؟ سفر به استرالیا به قصد بازدید با مهاجرت به این کشور به قصد زندگی بسیار متفاوت است. اگر می خواهید به استرالیا بروید، مراحل مختلفی وجود دارد که باید انجام دهید.

کار در کانادا

پس با این اوصاف بسیاری از افراد از ویزاهای غیر مهاجرتی همچون ویزای توریستی، کاری و یا تحصیلی استفاده می‌کنند. ویزاهای غیر مهاجرتی اغلب قابل تمدید هستند و به شما اجازه می‌دهد تا چند سال در این کشور حضور داشته باشید. با این حال بسیاری از افراد قبل از اخذ گرین کارت، با اخذ ویزاهای غیر مهاجرتی مانند ویزا های F-1 و J-1 به این کشور مهاجرت می‌کنند و پس از ورود به این کشور برای تبدیل وضعیت و اخذ اقامت دائم اقدام می‌کنند. یا Temporary Resident Visa-TRV نوعی ویزا است که برای متقاضیانی صادر می‌شود که قصد اقامت کوتاه مدت در این کشور را دارند و نقطه مقابل ویزای اقامت دائم کانادا است.