مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

این نکته را هم باید بدانید که؛ با ازدواج با یک شهروند کانادایی، همان موقع به شما تابعیت داده نمی‌شود. شما باید با اسپانسرشیپ همسر کانادایی خود وارد این کشور شوید و حداقل 3 سال در کانادا زندگی کنید. یک برنامه مهاجرتی است که برای جذب کارآفرینان خارجی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در کانادا راه‌اندازی کنند، طراحی شده است. اگر ایده‌های خلاقانه‌ای برای راه‌اندازی استارتاپ دارید کانادا یکی از بهترین کشورها برای راه‌اندازی استارتاپ است که می‌توانید به واسطه آن اقامت این کشور را دریافت کنید. در طول دهه‌های گذشته، کانادا با پشتوانه مالی دولت، به طرز چشمگیری از برنامه‌های استارتاپ کرده است.

گذری سریع به مهاجرت کانادا

اگر تصمیم دارید تا به کانادا مهاجرت کنید، می توانید از مشاوره مهاجرت به کانادا که یکی از خدمات موسسه معتبر مهاجرتی تراست است، استفاده کنید. به علاوه، تنوع زیادی که در راه های مهاجرت به کانادا وجود دارد، تصمیم گیری را برای انتخاب راحت ترین راه مهاجرت به کانادا و بهترین مسیر مهاجرتی تا اندازه ای دشوار و وقت گیر می کند. چرا که در صورت آگاهی از شرایط جدید مهاجرت به کانادا و انتخاب آسان ترین راه مهاجرت به کانادا، علاوه بر اینکه از صرف هزینه های اضافی جلوگیری می شود، دشواری های فرآیند مهاجرت نیز به میزان قابل توجهی برطرف خواهد شد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای آگاهی از قوانین جدید مهاجرت به کانادا، از مشاوره وکلای برجسته ما در تیم تراست استفاده کنید. یکی از راه‌های مهاجرت امن و راحت و البته قانونی برای سرمایه گذاران، مهاجرت از طریق کارآفرینی در کشورهای خارجی است.

دریافت اقامت کانادا با وکیل به چه صورت است؟

تو این ویدیو مهاجرت سریع به کشور کانادا از روش اکسپرس اینتری رو براتون توضیح دادیم و شرایط دریافت ویزای کانادا… با تحصیل فوق لیسانس در کانادا امکان بالقوه دریافت ویزای دانشجویی، اجازه کار پس از تحصیل و اقامت دایم وجود دارد. مجله خبری مهاجرت البته انتخاب رشته مستر مجدد برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا بسیار مهم و نیازمند دریافت اطلاعات از یک کارشناس حرفه‌ای است. ، همچنین افزایش شانس ویزای تحصیلی کانادا معمولا توصیه می شود آیلتس آکادمیک با نمره 6 یا بالاتر اخذ شود.

  • هرچند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری فعال به‌مفهوم راه‌اندازی یا خرید کسب‌وکار و کارآفرینی در قالب برنامه‌های مختلف مهاجرتی امکان‌پذیر است.
  • برای اطلاع از شرایط این برنامه می‌توانید صفحه مهاجرت به کانادا از روش PEQ را مطالعه کنید.
  • لازم است که ابتدا از طریق شرکت در دوره های تخصصی، لایسنس لازم را به دست بیاورید.
زیرا در این روش فرد از همان ابتدا اقامت دائم را دریافت نموده و این شرایط تنها برای خود شخص نیست بلکه شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال متقاضی نیز می‌شود که می‌توانند با استفاده از این روش اقامت دائم کانادا را به دست آورند. معمولاً روش‌های مهاجرت به کشور کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی مشخص می‌شوند. برای مثال در روش مهاجرت کاری مواردی مانند مدرک زبان، مدرک تحصیلی، سن و سابقه کاری دارای امتیاز و اهمیت بیشتری هستند. به همین دلیل محاسبه امتیاز در زمان انتخاب روش مهاجرتی و یا ایالت موردنظر برای مهاجرت بسیار مهم و حیاتی است. پس بهتر است شخص در مسیری قدم بگذارد که حداقل امتیازهای لازم را در آن کسب نموده است.

این موارد احتمال ساختگی بودن ازدواج را نشان می دهد و به همین دلیل همه چیز با دقت بررسی خواهد شد. برای بررسی شرایط باید با مشاغل طبقه بندی شده کانادا و نیز لیست مشاغلی که مورد نیاز این کشور است، آشنا باشید. مدرک زبان یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که مهاجران با آن رو به رو هستند. زبان های انگلیسی و فرانسوی هر دو در کانادا پرطرفدار هستند و به رسمیت شناخته می شوند. این کشور توسعه یافته، تعداد زیادی مهاجر را در خود جای داده است به طوری که چیزی حدود 22 درصد جمعیت آن را مهاجران تشکیل داده اند. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد دانان برنا (مشاورین تحصیلی گروه ادب) می باشد.

راه اول برای مهاجرت به کانادا از طریق کار: دریافت ویزای کار

برخی از این شرکت‌ها نه تنها حرفه‌ای نیستند بلکه غیر قانونی می‌باشند. آنها هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و پس از سپری شدن یک مسیر طولانی به راحتی به شما می‌گویند درخواست شما ریجکت شده است! توجه داشته باشید که یک شرکت متخصص و متعهد هرگز بدون بررسی کامل شرایط، مسیر مهاجرتی پیشنهاد نمی‌دهد و در صفر تا صد پروسه مهاجرت با ارائه مشاوره اصولی در کنار شماست. در این پروسه نیز همانند اکسپرس انتری علاوه بر سابقه کاری، مدرک تحصیلی، سن، مهارت زبان و تطابق پذیری شخص با محیط کانادا نیز امتیاز داشته و در رد و قبول شدن پرونده ایشان تاثیر گذارند.