مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

برای مثال، اگر فرزندان شما هنوز کم سن و سال هستند و قرار است در مدارس بریتانیایی مشغول تحصیل شوند، پس به جای آزمون آکادمیک، باید در این آزمون شرکت کنند. اگر چنین سرمایه‌ای ندارید، بهتر است ابتدا بودجه‌ی لازم را جمع کنید و سپس به فکر مجله خبری مهاجرت باشید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که بودجه‌ای که از آن حرف می‌زنیم، صرفا شامل پول نقد می‌شود و اگر قرار است مهاجرت کنید؛ باید ملک، ماشین و … را به پول نقد تبدیل کنید. اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که هرگز نباید به برگشتن فکر کنید؛ باید با عزم و اراده‌ای محکم برای مهاجرت اقدام کنید و تمام سرمایه‌ی خود را به پول نقد تبدیل نمایید تا شانس شما بالاتر برود. اگر بخواهیم با عبارات ساده‌تری موضوع را شرح دهیم، باید بگوییم که شما اصطلاحا تمام پل‌های پشت سرتان را در ایران (یا هر کشوری که هستید) خراب می‌کنید. پس به فکر برگشت نباشید و فقط به آینده و مسیر پیش رو (مهاجرت) فکر کنید.

انواع روش های مهاجرت به اروپا

که این رشد مثبت برای دوره بعدی و مهاجرت تحصیلی افراد دیگر نیز حفظ خواهد شد. افراد زیادی برای تحصیل در خارج از کشور ترغیب می شوند.اما هزینه این مهاجرت بسیار گران تر از سایر رشته ها است. مدت این دوره نیز طولانی خواهد بود و به 3 الی 7 سال خواهد رسید. البته کار دانشجویی راهکاری برای کاستن از هزینه های مهاجرت است. غالب دانشجویان به منظور کاهش فشار هزینه تحصیل در کشور مقصد، به سراغ کار دانشجویی می روند.

  • اما بدانید که داشتن مدرک زبان آلمانی (بسته به موقعیت b1 یا a1) الزامی است.
  • مخالفت با مهاجرت عموماً بیشتر از حمایت از آن مرسوم است، اما آن با بعضی از علائق اقتصادی و مالی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.
  • لازم به ذکر است که به علت مغایرت با قانون، موسسه مهاجرتی ادب هیچ‌گونه اقدام و یا ارائه مشاوره برای اخذ اقامت از طریق پناهندگی هیچ کشوری از جمله کانادا را انجام نخواهد داد.
  • بسیاری از بیزینس‌ها و کسب‌وکارهای موفق در کشورهای خارجی را مهاجران راه‌اندازی کرده‌اند.
البته این قانون یک استثنا هم دارد که در صورت امکان می توانید از آن بهره مند شود. این استثنا این است که در صورتی که قبلاً تحصیلات خود را در دانشگاه های انگلیسی زبان سپری کرده باشید. می توانید بدون داشتن و ارائه مدرک زبان، پذیرش تحصیلی خود را بگیرید.

برای ثبت درخواست جهت اخذ گرین کارت دائم پس از دو سال زندگی در آمریکا باید فرم I-751 را پر کنید. برای مثال، در ویز‌اهای کوتاه مدت مانند ویزای تحصیلی، مدارک شما باید شامل نامه پذیرش دانشگاه، پیشنهادات شغلی احتمالی‌تان و مدارکی دال بر وابستگی‌ به کشور مبدا باشد. در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیلی‌تان در کانادا به کشور خود برمی‌گردید. پس به جز مدارک کلی، مدارک جزئی شما باید کمک کنند که قطعیت خروجتان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی را نشان دهند. یکی از بزرگترین دغدغه‌های همه مهاجرین کاری و تحصیلی موضوع اقامت دائم است. ما در ویزا موندیال تا سقف دو بار و تا سه سال پس از فارغ‌التحصیلی شما در کانادا برای گرفتن اقامت دائم شما تلاش خواهیم کرد.

اگر مجموعه خاصی از مهارت ها در كشور خاصی تقاضای زیادی داشته باشد، مسئله مهارت های زبانی می تواند به مانع بعدی برای علاقه مندان به مهاجرت تبدیل شود. پارسی کانادا با در اختیار داشتن وکلا و مشاوران حرفه ای شما را در مسیر مهاجرت یاری می کنند. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم.

برای درخواست اجازه اقامت چه مدارکی باید ارائه دهم؟

نکته قابل توجه دیگر، میزان ارزش‌آفرینی مهاجران در کشورهای مقصد است. منظور از یونیکورن، استارتاپ‌هایی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار هستند. از مجموع ۵۸۲ استارتاپ یونیکورن آمریکایی، ۳۱۹ مورد آن توسط مهاجران سراسر جهان راه‌اندازی شده است که ارزشی معادل ۱.۲ تریلیون دلار دارند.