مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

با توجه به این که این روش ها جزئیات و حساسیت های خاص خود را دارند توصیه می کنیم در این زمینه از یک وکیل مهاجرتی کانادا کمک بگیرید. اگر یک نیروی کارمتخصص همراه با تحصیلات، سن و سطح زبان مناسب هستید اکسپرس اینتری از بهترین برنامه هایی است که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم. زیرا بدون سرمایه گذاری و نیاز به جاب آفر یا تحصیل در کانادا می توانید به همراه خانوده مستقیما اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید. کشور کانادا به دنبال افزایش واحدهای اقتصادی هر چه بیشتر و ظرفیت اشتغال است. لذا راه‌های متنوعی برای افرادی که صاحب مشاغل‌اند و قصد مجله خبری مهاجرت را دارند راه‌اندازی شده است. می‌تواند از ویزای احداث شرکت و یا برنامه‌های استانی با توجه به نیاز کسب و کار خود و یا مسیرهای دیگر و تطبیق شرایط خود برای مهاجرت اقدام کنید.

اقامت موقت کانادا چیست؟

نکته دیگری که لازم است به آن توجه کنید این است که، نتایج بدست آمده از امتحان های زبان بدون توجه به نوع امتحانی که در آن شرکت کرده اید، تنها به مدت 24 ماه (2 سال) جهت ارائه به اداره مهاجرت کانادا معتبر خواهند بود. تقریباَ هر کدام از برنامه های مهاجرت اقتصادی به کانادا، نیازمند ارائه حداقل نمره از یکی از امتحان های معتبر زبان است. اما این موضوع که نتایج بدست آمده از کدام امتحان زبان مورد نیاز است و حداقل نمره از امتحان زبان چقدر باشد، به روش مهاجرتی مورد نظر شما بستگی دارد. به منظور مهاجرت به کانادا، ارائه نتایج از یکی از امتحان های آیلتس یا آزمون سلپیپ به منظور نشان دادن میزان مهارت در زبان انگلیسی، و ارائه نتایج از امتحان TEF برای ارائه میزان مهارت در زبان فرانسوی مورد نیاز است. اگر واجد شرایط ویزای توریستی باشید، می توانید دعوتنامه ارسال کنید. اگر هم خودتان یا یکی از دوستان و آشنایانتان مشغول به کار هستید، می توانید جاب آفر بدهید.

فرم ارزیابی و مشاوره

برای برخی از برنامه های مهاجرتی کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان وجود ندارد. متقاضیان برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا، اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا و ثبت شرکت در کانادا نیاز به دارا بودن مدرک زبان نمی باشند. گرچه دارا بودن مدرک زبان موجب افزایش امتیاز متقاضی و افزایش احتمال اخذ مجوز اقامت کانادا می شود.

آزادسازی مدرک تحصیلی

سلام، برای مهاجرت به کانادا معمولا تا سن 35 سال ویزا به راحتی صادر میشه و مشکلی نیست؛ اما باز هم به روشی که از طریق اون اقدام میکنید بستگی داره. سلام، بله بدون در نظر گرفتن روشی که با اون قصد مهاجرت به کانادا دارین، میشه گفت مدرک آیلتس جوابگو هست؛ اما نمره اون برای روش‌های مختلف ممکنه متفاوت در نظر گرفته شده باشه. برای اینکه بتونید پاسخ سوالات خودتون رو پیدا کنید، می‌تونید با شماره‌های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

همانطور که گفتیم کانادا از نظر اقتصادی رشد بسیار خوبی داشته و در حال حاضر جزو کشورهای پیشرو در جهان می باشد. این کشور معادن طبیعی بسیار زیادی دارد و سیاست های اقتصاد سالم در آن به خوبی اجرا می شوند. دولت این کشور نیز شرایطی را فراهم کرده است تا از طریق آن سرمایه گذاران خارجی بتوانند سرمایه خود را وارد اقتصاد این کشور کنند. همانطور که گفتیم روش‌های گوناگونی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، بنابراین مدارک مورد نیاز برای هر روش مهاجرتی نیز با روش دیگر، تفاوت دارد. اما به طور کلی باید مدارک زیر را به سفارت کشور کانادا ارائه بدهید.

برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی ساسکاچوان نیازی به داشتن جاب آفر یا سطح بالای زبان انگلیسی ندارید. یعنی شما نمی توانید با دریافت ویزای کاری به کانادا بروید و به دنبال کار بگردید. ابتدا، خوب است از طریق حمایت مالی خانواده یا Express Entry و استارت آپ جهت اخذ چنین مجوزی پیش روید. مشاورین با توجه به شرایط شما و در نظر گرفتن مزایا و معایب هر کدام از روش‌های مهاجرت، سریع‌ترین، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش را به شما معرفی می‌کنند.

  • مشاوره اختصاصی رادسام می‌تواند جلوی سالها زمان و صدها میلیون تومان هزینه را بگیرد.
  • برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.
  • با داشتن سوپر ویزا در هر بار ورود خود می‌توانید به مدت ۵ سال در این کشور بمانید.
  • شرایط تعیین شده توسط اداره مهاجرت کانادا برای ویزای استارت دشوار نیستند اما نداشتن آنها به هیچ طریقی قابل جبران نیست.