مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

سرمایه گذاری همواره احتیاج به بررسی و شناخت کافی از شرایط و ملاحظات وجود دارد. این حقیقت برای مهاجرت سرمایه گذاری نیز صدق می کند و با توجه به تعدد راه های مهاجرت سرمایه گذاری، لازم است اطلاع کافی از قوانین مهاجرتی کانادا داشته باشید. به شما پیش نهاد می دهیم با پر کردن فرم اولیه مهاجرت سرمایه گذاری از خدمات حرفه ای مشاورین و وکلای تراست بهره ببرید. به‌عنوان‌مثال، اقدامات لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا با مراحلی که برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا باید انجام شود، متفاوت است. درنتیجه روش انجام کار، حجم کارهای موردنظر و هزینه‌های مربوط به آن نیز متفاوت خواهد بود. هزینه پرداختی برای یک وکیل مهاجرت به کانادا به عوامل مختلفی مانند شرایط مهاجرتی متقاضیان (تعداد نفرات، حجم مدارک موردنیاز و..) و روش مهاجرتی بستگی دارد.

متقاضی باید در دوره های یک ساله آموزشی و یا کورس های زبانی در استان های مختلف کانادا شرکت کند. روش دوم روش جاب آفر می باشد، که حتما باید پیشنهاد کار از کانادا دریافت شود. این بدان معناست که شما می‌توانید در یک دوره 5 ساله در مجموع حداکثر 3 سال را در خارج از کانادا سپری کنید. با این حال، اگر کمتر از 5 سال است که مقیم کانادا بوده‌اید و تصمیم به ترک کشور برای مدت طولانی دارید، این شما هستید که باید به IRCC ثابت کنید که می‌توانید شرایط اقامت خود را برآورده کنید. به عنوان یک مقیم کانادا، می‌توانید پس از ورود به خارج از کانادا سفر کنید. با این حال، برای حفظ وضعیت خود به عنوان یک مقیم دائم، باید تعهدات اقامتی خاصی را رعایت کنید.

محاسبه نمره مهاجرتی

اسپانسرشیپ خانوادگی باید در استان های مانیتوبا، ساسکاچوان، آلبرتا، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد اقامت داشته باشد و در این استان ها به کار و اشتغال مشغول باشد. حریم هوایی و دریایی هم جزء خاک کانادا محسوب شده و تولد در آنها، به فرزند تابعیت کانادا را هدیه می دهد. باید بتوانید حداقل برای مدت 6 ماه مخارج زندگی تان در کانادا را بپردازید. این قالب ها شامل شرکت از نوع سهامی، شرکت از نوع تعاونی، شرکت از نوع خصوصی و شرکت از نوع مشارکتی است.

داشتن سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن الزامی نیست ولی در صدور ویزای توریستی کانادا تاثیرگذار است. در آمار زیر این افزایش مهاجرین را مشاهده می‌کنید که قرار است تا سال ۲۰۲۵، به ۵۰۰ هزار نفر برسند. خوشبختانه افزایش مهاجران در سطوح مختلف مهاجرتی وارد خواهد شد و از این جهت شانس پذیرش و ورود شما هم به کانادا بیشتر می‌شود. پارسی کانادا برای متقاضیان مجله خبری مهاجرت خدمات زیر را ارائه می‌دهد. بهترین مسیر ممکن برای اینکه سریع و راحت به کانادا مهاجرت کنید موقعی مشخص می‌شود که ابتدا شرایطتان به دقت ارزیابی شود. اما در صورتی که وکیل انتخابی شما خارج از ایران باشد در صورت بروز هر مشکل قانونی به دلیل اینکه وکیل شما در خارج از ایران است تقریبا غیر ممکن است که بتوانید مشکل قانونی خود را پیگیری کنید.

از آنجایی که مهاجرت در ذات خود با دشواری هایی نیز همراه است، کاملاَ منطقی است که از مشاوره و راهنمایی افراد آگاه، صاحب نظر و باتجربه در امور مرتبط با مهاجرت استفاده شود. چرا که نه تنها از بروز برخی از اشتباهات احتمالی جلوگیری می شود، بلکه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های مهاجرت به کانادا نیز خواهد شد. توصیه می‌کنیم تا از راهنمایی ها و تجربه افراد متخصص و آگاه به امور مهاجرتی استفاده کنید.

هنگام ارسال درخواست ، دولت کانادا اسناد مختلفی را برای تأیید تجربه کاری ، تحصیلات ، هویت و سوابق جنایی و پزشکی شما درخواست می کند ، انواع مدارک مورد نیاز به برنامه ای که برای آن درخواست می دهید بستگی دارد. پناهندگی به هیچ عنوان جزو روش های قانونی مهاجرت به کانادا دسته بندی نشده و توصیه می شود به هیچ عنوان به سراغ آن نرفته و مسیرهای قانونی و آسان را بررسی کنید . در هر روش شما می توانید با فراهم نمودن مجموعه ای از مدارک و دریافت تاییدیه از سوی سفارت به صورت قانونی پا به خاک کشور کانادا گذاشته و مهاجرت آسانی را برای خود رقم بزنید . هر یک از روش های مهاجرت به کانادا قوانین خاص خود را دارد که خوب است جهت اطلاع از جزئیات حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. این ویزا فرصت منحصر به فرد و ایده آلی برای صاحبان بیزینس است که با ایجاد و راه اندازی بیزینس خود در کشور کانادا بدون نیاز به اجازه اداره کار برای ویزای کار اقدام کنند. خیر، فعلا تنها از طریق روش ثبت شرکت میتوان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرد که به صورت اقامت موقت هست.

ممکن است ایده نوآورانه نداشته باشید ولی بتوانید با پرداخت هزینه در یک ایده نوآورانه شرکت کنید و از آن طریق به کانادا مهاجرت کنید. استان‌های کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرتی خود که به PNP معروف است امکان جذب مهاجران خارجی را فراهم می‌کنند. من ۳۴ سال دارم،متاهل هستم و فرزندی ندارم،در یک شرکت بین المللی مشغول به کار هستم و دارای گواهی نامه پایه یک و چرثقیل و لیفتراک هستم. اگر می‌خواهید پرونده شما سریع‌تر به موفقیت برسد وکیل مهاجرت به کانادا می‌تواند راه حل فوق العاده‌ای باشد. پناهندگی روش مناسبی نیست و هیچ‌یک از وکلا و مشاوران مهاجرتی این روش را توصیه نمی‌کنند. با درنظرگرفتن خطرات، مشکلات و معضلات پناهندگی و مدت زمان بررسی پرونده، این روش از آخرین راه‌های مهاجرت است.

و در نهایت افرادی که یک سال بصورت تمام وقت و مرتبط در یکی از NOC Code های صفر، A یا B کار کنند می‌توانند از گزینه‌های سابقه کار کانادایی ، سابقه کار کبکی ، فدرال اسکیل ورکر یا گزینه‌های استانی نسبت به مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم اقدام کنند. توجه داشته باشید که اقامت کانادا از همان اول به صورت دائم اعطا نمی‌شود. تنها در موارد خاص مانند مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس انتری می‌توانید از ابتدا اقامت دائم کانادا را اخذ کنید و در اکثر شیوه‌ها اقامت اول به صورت موقت اعطا می‌شود. اما اقامت موقت راه را برای اخذ اقامت دائم هموار می‌کند و خود یک موفقیت بزرگ در میسر هدف شما محسوب می‌شود. اگر شخصی از این طریق مایل به دریافت اقامت دائم کشور کانادا و مهاجرت به این کشور به عنوان نیروی کار باشد ابتدا می بایست امتیازات خود را در این سیستم محاسبه کند تا مشخص شود آیا حداقل امتیاز مورد نیاز جهت اقدام از طریق اکسپرس انتری را دارد یا خیر. ذکر این نکته ضروری است که متقاضیان بدون وکیل مهاجرتی کشور کانادا و از طریق ارسال مدارک به سایت اداره مهاجرت کشور کانادا می توانند برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند.

هزینه مهاجرت به کانادا

برای مثال یکی از مدارک مهمی که جهت ارائه نیاز میباشد این است مه فرد حاضر درکانادانشان دهد علاوه بر هزینه ی زندگی خود به قدری درآمد دارد تا هزینه های فرد دیگری که برای ازدواج معرفی کرده رادارد. اما در حال حاضر گرفتن ویزای ازدواج در کشورهای نعتبر دنیا امریست پیچیده و سخت و معمولا افرادی در این زمینه موفق میشوند که واقعا قصد ازدواج داشته و مدارک لازم و کافی در این جهت ارائه میدهد و صبوری کرده تا به موفقیت برسد. در حال حاضر برای یک نفر باید حدود 13 هزار دلار کانادا تمکن ارائه بدین. در حال حاضر تمام پرونده هایی که قبل از 10 مارچ 2018 ارسال شده اند در حال بررسی و فعلا پرونده جدیدی نمی توان ارسال کرد و متقاضیان میتوانند از طریق وبسایت رسمی مهاجرت رسمی کانادا از شروع ارسال پرونده های جدید خود حمایتی با خبر شوند. اما فراموش نکنیم مهم ترین روش خودحمایتی این است که متقاضی مجبور و موظف است ثابت کند از پس هزینه های خود و اعضای خانواده اش(در صورت تاهل)در کشور کانادا بر خواهد آمد. زمانی که دعوتنامه شخص متقاضی از سوی دولت کانادا ارسال گردید ایشان میتواند برای دریافت مجوز ورود به خاک کانادا اقدام نماید.

  • در صورت داشتن شرایط لازم و ایده بیزینسی نوآورانه می‌توانید از از مسیر استارت آپ اقدام کرده و ویزای استارتاپ کانادا بگیرید.
  • را برای 1 نفر مهاجر در کانادا برای 1 ماه را برای اساسی‌ترین هزینه‌های زندگی بررسی کرده‌ایم.
  • در کنار همه اینها باید توانایی زبان داشته باشید تا بتوانید وارد ارتباط با سایر افراد شوید.

را برای 1 نفر مهاجر در کانادا برای 1 ماه را برای اساسی‌ترین هزینه‌های زندگی بررسی کرده‌ایم. افراد باید بتوانند سهم قابل‌توجهی در زندگی فرهنگی یا ورزشی کانادا داشته باشند. ، کوآپ (Co-op) است که به کمک آن می‌توانید در کانادا تحصیل کرده و هم‌زمان کار کنید.